Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Badge

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Done.

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Gedaan

 

Reputatie 7
Badge +19

@Thijs A & @Waijenberg ik kan bevestigen dat de gegevens die je voor dit onderzoek in jouw profiel zet, alleen voor ons moderators in te zien zijn. Andere users kunnen deze gegevens niet inzien. 

De moderators zijn allemaal medewerkers van KPN. 

Reputatie 2

Ook ik heb mijn gegevens aangevuld.

Begrijp niet helemaal waar dit goed voor is alleen. Maar zullen maar geduld hebben …
 

@Vikash gedaan

Reputatie 4
Badge +1

Ik krijg dit net. Daar was t dus blijkbaar voor. 

Reputatie 7
Badge +19

@MRA deze sms is niet naar aanleiding van de ingevulde forumprofielen verstuurd. 

Reputatie 6
Badge +2

@Thijs A & @Waijenberg ik kan bevestigen dat de gegevens die je voor dit onderzoek in jouw profiel zet, alleen voor ons moderators in te zien zijn. Andere users kunnen deze gegevens niet inzien. 

De moderators zijn allemaal medewerkers van KPN. 

Ik heb de aanpassingen gedaan en neem aan dat er nu binnen enkele dagen een (desnoods tijdelijke) oplossing wordt aangeboden!

Inderdaad, ik deel ook geen gegevens op dit forum.Heb nu inmiddels 3x telefonisch contact gehad met KPN, ben 2x bij een servicewinkel geweest. Geen enkele oplossing is er geboden. Betaal maandelijks 25 euro voor mijn mobiele aansluiting ( 25 GB). Dit loopt gewoon door. Vanmiddag vroeg men of mijn mobiel verzekerd is, zo niet dan konden ze echt niets doen. Vorige week op advies van KPN ook Apple gebeld, zij wisten niets van probleem af. Hebben mijn mobiel helemaal doorgelicht ( duurde 1/2 uur). Alles was in orde en daarmee was voor hen de kous af. 

Inmiddels hebben we een extra Samsung gekocht ( 320 euro) en gebruik ze nu beiden. Maar dat is niet te doen! Ik word er echt moedeloos van. Je kunt ook geen klachtenformulier of zo invullen en ook geen schaderegistratie! Het is nu ruim 4 weken zo en probleem wordt alleen maar erger. Kan nu ook thuis met goede WiFi omgeving nier meer goed bellen, appen etcetera. Ik hoop dat KPN de abonnees iets gaan aanbieden zolang er nog geen duidelijkheid is. Ik stel voor dat ik de kosten van het abonnement niet hoef te betalen met terugwerkende kracht. 

Reputatie 5
Badge +1

@Thijs A & @Waijenberg ik kan bevestigen dat de gegevens die je voor dit onderzoek in jouw profiel zet, alleen voor ons moderators in te zien zijn. Andere users kunnen deze gegevens niet inzien. 

De moderators zijn allemaal medewerkers van KPN. 

gedaan

Reputatie 1

Volgens mij is het probleem na vele weken opgelost.
KPN dank, alhoewel ik zeer ontevreden achterblijf over communicatie, lakse houding en respectloosheid.

Reputatie 1

Gegevens aangevuld.

Reputatie 4
Badge +1

@MRA deze sms is niet naar aanleiding van de ingevulde forumprofielen verstuurd. 

Oh. Dan nogmaals de vraag: waar is het dan voor?

Reputatie 7
Badge +19

@MRA deze sms is niet naar aanleiding van de ingevulde forumprofielen verstuurd. 

Oh. Dan nogmaals de vraag: waar is het dan voor?

Zoveel mogelijk klantgegevens verzamelen voor het onderzoek. 

Volgens mij is het probleem na vele weken opgelost.
KPN dank, alhoewel ik zeer ontevreden achterblijf over communicatie, lakse houding en respectloosheid.

bij mij is niets opgelost! 

Heb ook al weken last van slecht of geen bereik op iphone 11. Kpn gebeld, klantenservice, weten van niks!

wel vriendelijk maar geen hulp. 

Reputatie 4
Badge +2

@MRA deze sms is niet naar aanleiding van de ingevulde forumprofielen verstuurd. 

Oh. Dan nogmaals de vraag: waar is het dan voor?

Zoveel mogelijk klantgegevens verzamelen voor het onderzoek. 

Als aanvulling: KPN weet in principe niet welke abonnementen allemaal dit probleem hebben en als ze van iedereen het 06-nummer weten, kunnen ze mogelijk een rode draad ontdekken die naar de grondoorzaak (zoals ze dat noemen) leidt. 

Reputatie 6
Badge +3

Volgens mij is het probleem na vele weken opgelost.
KPN dank, alhoewel ik zeer ontevreden achterblijf over communicatie, lakse houding en respectloosheid.

Waaruit blijkt dat?

Reputatie 4
Badge +1

Volgens mij is het probleem na vele weken opgelost.
KPN dank, alhoewel ik zeer ontevreden achterblijf over communicatie, lakse houding en respectloosheid.

Ik heb nog steeds een E in beeld helaas..
Hebt u nu stabiele verbinding? 

Profiel aangevuld

aanvulling: KPN weet in principe niet welke abonnementen allemaal dit probleem hebben en als ze van iedereen het 06-nummer weten, kunnen ze mogelijk een rode draad ontdekken die naar de grondoorzaak (zoals ze dat noemen) leidt. 
 

Ik begrijp echt de werkwijze niet meer. Ben 2x bij servicewinkel geweest, daar hebben ze in het systeem aangegeven dat ik problemen heb met verbinding met iphone11. Zij hebben dus mijn gegevens, maar daar gebeurt gewoon niets mee.

Ik vind het allemaal heel vreemd! Zorg gewoon voor een oplossing en compensatie. Iedere keer als ik contact opneem wordt hier niet op ingegaan en komt de oude riedel terug: het wordt onderzocht! Te bizar voor woorden.

Reputatie 5
Badge +1

@Klant3 klachtenformulier:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm
 

Je kan ook een bestand toevoegen, bijv. een ingebrekestelling. 

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Gedaan

Vikash schreef:

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!
 

Gedaan

Badge

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

 Gedaan