Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Is er bij KPN al een plan voor het geval de oorzaak van dit probleem niet gevonden wordt en heeft KPN  al dan niet in overleg met Apple al een deadline in gedachten waarna zij met een dergelijk plan/een voorstel naar buiten komen. Sint juttemis was op 17 augustus!

Hele goede vraag

Reputatie 5
Badge +1

Kpn kom op. We zijn minimaal 1,5 maand verder. Jullie komen met niks. Wat een absurde gang van zaken. 

Reputatie 1

Ik heb het probleem ook nog bij Apple neergelegd, zij gaven aan niets te weten van dit probleem. Advies van Apple support was om het te melden op Apple.com/feedback in de hoop dat meerdere mensen dit gaan doen en dat Apple er ook naar gaat kijken. 
Ik hoop echt dat dit probleem snel opgelost kan worden, vind het nu wel erg lang duren. 
 

Done !

Reputatie 3
Badge

Ik heb het probleem ook nog bij Apple neergelegd, zij gaven aan niets te weten van dit probleem. Advies van Apple support was om het te melden op Apple.com/feedback in de hoop dat meerdere mensen dit gaan doen en dat Apple er ook naar gaat kijken. 
Ik hoop echt dat dit probleem snel opgelost kan worden, vind het nu wel erg lang duren. 
 

Ook maar gedaan!

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb het probleem ook nog bij Apple neergelegd, zij gaven aan niets te weten van dit probleem. Advies van Apple support was om het te melden op Apple.com/feedback in de hoop dat meerdere mensen dit gaan doen en dat Apple er ook naar gaat kijken. 
Ik hoop echt dat dit probleem snel opgelost kan worden, vind het nu wel erg lang duren. 
 

Ook maar gedaan!

Dat is ook zo bijzonder!

ik heb zelf Apple al 2 keer op de chat gehad hierover en andere mensen hier ook contact gehad.

ze moeten er vanaf weten 

Reputatie 3
Badge

Ik heb het probleem ook nog bij Apple neergelegd, zij gaven aan niets te weten van dit probleem. Advies van Apple support was om het te melden op Apple.com/feedback in de hoop dat meerdere mensen dit gaan doen en dat Apple er ook naar gaat kijken. 
Ik hoop echt dat dit probleem snel opgelost kan worden, vind het nu wel erg lang duren. 
 

Gedaan ✅

Reputatie 3
Badge

 

Geeft KPN updates aan de partijen die hun netwerk aan klanten beschikbaar stellen?

Ja, daar houden wij inderdaad contact mee. 

 

@Shyrin_  Vandaag geeft Simyo letterlijk aan "wij ontvangen nog geen terugkoppeling vanuit KPN”… Het lijkt er echt op dat iedereen met een kluitje het riet in wordt gestuurd. 

 

Reputatie 3
Badge

Ik heb het probleem ook nog bij Apple neergelegd, zij gaven aan niets te weten van dit probleem. Advies van Apple support was om het te melden op Apple.com/feedback in de hoop dat meerdere mensen dit gaan doen en dat Apple er ook naar gaat kijken. 
Ik hoop echt dat dit probleem snel opgelost kan worden, vind het nu wel erg lang duren. 
 

Ook maar gedaan!

Dat is ook zo bijzonder!

ik heb zelf Apple al 2 keer op de chat gehad hierover en andere mensen hier ook contact gehad.

ze moeten er vanaf weten 

Precies, heb er ook over gechat en ben gebeld door een medewerker. Voor elke melding krijg je een casenr. Er moeten dus casenrs bekend zijn bij Apple.

Reputatie 6
Badge +3

Is er bij KPN al een plan voor het geval de oorzaak van dit probleem niet gevonden wordt en heeft KPN  al dan niet in overleg met Apple al een deadline in gedachten waarna zij met een dergelijk plan/een voorstel naar buiten komen. Sint juttemis was op 17 augustus!

Hele goede vraag

Hele goede vraag inderdaad 

Reputatie 5
Badge +1

Maar dat is echt belachelijk, ik heb al 4!! Keer met apple over dit probleem aan de telefoon gezeten. 
 

En kpn is met apple in overleg toch? Waarom zouden ze dan van niks af weten!? 

Reputatie 7
Badge +20

@Shyrin_  Vandaag geeft Simyo letterlijk aan "wij ontvangen nog geen terugkoppeling vanuit KPN”… Het lijkt er echt op dat iedereen met een kluitje het riet in wordt gestuurd. 

 

Zodra er nieuws is zal dat gedeeld worden. 

Reputatie 3
Badge

Apple weet van niets, Simyo weet van niets. Maar KPN heeft wel overleg hoor...dit geeft echt een goed gevoel.

Helaas heb ik dergelijke klantenservice al eerder meegemaakt bij KPN...je mag overal voor betalen.… maar als je geholpen wil worden bij een probleem, kun je zelf overal achteraan blijven jagen, of het zelf oplossen. Erg jammer dat dit zo veranderd is in afgelopen jaren.

Ik herken volledig jullie klacht. Heb sinds medio juli ontzettend slecht 4G bereik en internet is ontzettend traag of doet het niet. Heeft er al iemand de oplossing van dit probleem gevonden? Ik hoor het graag!

Groet,

Madelinde

Reputatie 3
Badge

Ik herken volledig jullie klacht. Heb sinds medio juli ontzettend slecht 4G bereik en internet is ontzettend traag of doet het niet. Heeft er al iemand de oplossing van dit probleem gevonden? Ik hoor het graag!

Groet,

Madelinde

Helaas nog geen oplossing, het onderzoek loopt tussen KPN en Apple. 

Reputatie 5
Badge +1

Ik herken volledig jullie klacht. Heb sinds medio juli ontzettend slecht 4G bereik en internet is ontzettend traag of doet het niet. Heeft er al iemand de oplossing van dit probleem gevonden? Ik hoor het graag!

Groet,

Madelinde

Helaas nog geen oplossing, het onderzoek loopt tussen KPN en Apple. 
 

Maar Apple weet van niks lol 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @M-VB, ik kan jouw aansluiting niet bij ons vinden. Ik wil je dan ook aanraden om bij je eigen provider je te melden. 

Reputatie 5
Badge +2

@Shyrin_  Vandaag geeft Simyo letterlijk aan "wij ontvangen nog geen terugkoppeling vanuit KPN”… Het lijkt er echt op dat iedereen met een kluitje het riet in wordt gestuurd. 

 

Zodra er nieuws is zal dat gedeeld worden. 

Dat horen we nu al sinds eind juli !!!!!!!!

Reputatie 5
Badge +1

Inmiddels een openbare klacht op de pagina van KPN gezet. Hopelijk werkt dat.

Hoe heb je dat gedaan @lunaista ? Ik neem aan dat KPN een nette klachten afwikkeling heeft, nadat een officiële melding van een klacht is gedaan. Ook ik overweeg dat te doen, maar liep vast in de web-bureaucratie van KPN…. 

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb het probleem ook nog bij Apple neergelegd, zij gaven aan niets te weten van dit probleem. Advies van Apple support was om het te melden op Apple.com/feedback in de hoop dat meerdere mensen dit gaan doen en dat Apple er ook naar gaat kijken. 
Ik hoop echt dat dit probleem snel opgelost kan worden, vind het nu wel erg lang duren. 
 

Heb dit ook ingevuld 👍🏻

Ik heb hier al 2 maanden last van ben het nu wel een beetje zat.

Kan hier wat aangedaan worden wil ook graag mijn geld terug.

 

Reputatie 5
Badge +1

Hoe heb je dat gedaan @lunaista ? Ik neem aan dat KPN een nette klachten afwikkeling heeft, nadat een officiële melding van een klacht is gedaan. Ook ik overweeg dat te doen, maar liep vast in de web-bureaucratie van KPN…. 

Gewoon op facebook gezet.. 

 

Reputatie 5
Badge +1

Net weer een gesprek gehad met KPN. Want mijn geduld begint echt op te raken. De reactie was; sorry ik kan je niet helpen. Je je moet maar eventjes naar de winkel gaan. Daar kunnen ze je misschien wel helpen. 😑😑😑

 

 

@lunaista  hoe doe je dat dan? Ik kan via facebook alleen berichten sturen via messenger

Reputatie 7
Badge +20

@priscilladvr, ik heb je toegevoegd aan de lijst.