Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 3

Wil niet te vroeg juichen, maar mijn problemen lijken sinds vanavond rond 18:00 voorbij te zijn en het werkt nu nog steeds.

Haal goede download snelheiden van +100MBIT via 4G, upload is wel beduidend lager, maar ook bruikbaar.

Zijn er anderen voor wie het nu ook beter werkt?

Reputatie 3
Badge

Wil niet te vroeg juichen, maar mijn problemen lijken sinds vanavond rond 18:00 voorbij te zijn en het werkt nu nog steeds.

Haal goede download snelheiden van +100MBIT via 4G, upload is wel beduidend lager, maar ook bruikbaar.

Zijn er anderen voor wie het nu ook beter werkt?

Nog niks helaas..

Reputatie 4
Badge +1

Wil niet te vroeg juichen, maar mijn problemen lijken sinds vanavond rond 18:00 voorbij te zijn en het werkt nu nog steeds.

Haal goede download snelheiden van +100MBIT via 4G, upload is wel beduidend lager, maar ook bruikbaar.

Zijn er anderen voor wie het nu ook beter werkt?

Ik dacht dit zondag ook, maar na +/- 2 uur viel alles weer weg helaas. Ik heb nu in mijn slaapkamer zelfs alleen maar E netwerk. Dat heb ik nooit gehad. 

Wil niet te vroeg juichen, maar mijn problemen lijken sinds vanavond rond 18:00 voorbij te zijn en het werkt nu nog steeds.

Haal goede download snelheiden van +100MBIT via 4G, upload is wel beduidend lager, maar ook bruikbaar.

Zijn er anderen voor wie het nu ook beter werkt?

Ik dacht dit zondag ook, maar na +/- 2 uur viel alles weer weg helaas. Ik heb nu in mijn slaapkamer zelfs alleen maar E netwerk. Dat heb ik nooit gehad. 

Ik vandaag ook al heel de dag E netwerk. 
dramatisch 

Reputatie 2

Hier al twee dagen last van verschrikkelijk bereik op mijn iPhone met kpn. 
Drie maal langs de shop geweest, als mijn Sim in een andere telefoon gaat doet hij het gewoon maar in mijn iPhone 11 niet. Een simkaart van Vodafone doet het daarentegen perfect. 
Twee maal de Sim verwisseld in de Kpn shop maar geen enkele verbetering.

ik ben buiten de deur op het Internet niet te bereiken, heel frustrerend!

het ligt dus niet aan de iPhone alleen maar ook aan kpn daar een simkaart van een andere provider perfect internet oplevert. 
 

KPN: graag een update! Wij zitten hier al dagen met klachten en krijgen sporadisch een onduidelijk antwoord. Mijn bereikbaarheid heeft wel invloed op mijn werk en privé leven dus neem dit aub serieus! 

Reputatie 4
Badge +1

Wil niet te vroeg juichen, maar mijn problemen lijken sinds vanavond rond 18:00 voorbij te zijn en het werkt nu nog steeds.

Haal goede download snelheiden van +100MBIT via 4G, upload is wel beduidend lager, maar ook bruikbaar.

Zijn er anderen voor wie het nu ook beter werkt?

Ik dacht dit zondag ook, maar na +/- 2 uur viel alles weer weg helaas. Ik heb nu in mijn slaapkamer zelfs alleen maar E netwerk. Dat heb ik nooit gehad. 

Ja afgelopen zondag dacht ik ook dat het weer goed was, maar toen ging die helaas weer op E.

Nu doet de 4G het even, maar ik heb er haast geen vertrouwen meer in dat die het blijft doen.

Ik verwacht bijna weer dat die zo op E gaat 😅

Iemand nog verder contact gehad met de klantenservice? Wil graag morgen nog bellen maar ben bang dat ik weer iemand Sandd lijn krijg die me niet verder kan helpen.

Reputatie 4
Badge +1

Wil niet te vroeg juichen, maar mijn problemen lijken sinds vanavond rond 18:00 voorbij te zijn en het werkt nu nog steeds.

Haal goede download snelheiden van +100MBIT via 4G, upload is wel beduidend lager, maar ook bruikbaar.

Zijn er anderen voor wie het nu ook beter werkt?

Ik dacht dit zondag ook, maar na +/- 2 uur viel alles weer weg helaas. Ik heb nu in mijn slaapkamer zelfs alleen maar E netwerk. Dat heb ik nooit gehad. 

Ja afgelopen zondag dacht ik ook dat het weer goed was, maar toen ging die helaas weer op E.

Nu doet de 4G het even, maar ik heb er haast geen vertrouwen meer in dat die het blijft doen.

Ik verwacht bijna weer dat die zo op E gaat 😅

Ik heb constant 4g staan maar de verbinding blijft gewoon ruk. Nu al een week zo en nog steeds geen concrete oplossingen van KPN. 

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb via Twitter nog een bericht gestuurd vanmorgen. Waarop ik ook een vrij nietszeggend antwoord kreeg.

 

Reputatie 1

Gister een kleine verbetering, app berichten kwamen er door, vanmorgen een goede start echter vreugde was van korte duur.

Na ca 25 minuten weer op de E.

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen Allen, op dit moment heb ik helaas inhoudelijk nog niets nieuws te vermelden. Zodra we meer weten zullen we dat hier met jullie delen.

Reputatie 5
Badge +2

Goedemorgen Allen, op dit moment heb ik helaas inhoudelijk nog niets nieuws te vermelden. Zodra we meer weten zullen we dat hier met jullie delen.

Lekker dan. Dat is info waar we iets aan hebben. 
Tijd voor compensatie denk ik … 

Reputatie 4
Badge +1

Gister een kleine verbetering, app berichten kwamen er door, vanmorgen een goede start echter vreugde was van korte duur.

Na ca 25 minuten weer op de E.

 

Ja hier vanochtend ook weer de E in beeld.  
Ik wil zien of ik ergens kan vinden of wij als klanten ergens recht op hebben nu.

KPN hoort een dienst te leveren die nu niet geleverd wordt.

Wij kunnen nu niet gebruik maken van (onbeperkte) mb’s waar we wel voor betalen..

Reputatie 7

KPN hoort een dienst te leveren die nu niet geleverd wordt.

Misschien levert KPN die dienst ook wel en moet je bij Apple zijn met die claim.

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen Allen, op dit moment heb ik helaas inhoudelijk nog niets nieuws te vermelden. Zodra we meer weten zullen we dat hier met jullie delen.

Je zou op zijn minst kunnen uitleggen waar jullie mee bezig zijn. Wat jullie doen om het probleem op te lossen. Of er al punten bekend zijn waar het evt aan zou kunnen leggen. Uitzicht geven op verbetering dus. 
Nu horen we al dagen/weken niks anders dan we zijn er mee bezig en weten nog niks. Als je na zo’n lange tijd nog steeds helemaal niets weet over waar het probleem evt zou kunnen liggen baart dat ook wel zorgen. Of zeg ik nu iets heel geks?

Reputatie 5
Badge +2

 

Het “verschuilen” achter we zijn nog steeds aan het onderzoeken is ondertussen ook niet meer geloofwaardig. 
Lijkt er meer op dat KPN exact weet wat er aan de hand is maar geen oplossing heeft of bang is voor claims als ze de waarheid nu gaan vertellen.

 

Dit dus ….. 

Reputatie 4
Badge +1

KPN hoort een dienst te leveren die nu niet geleverd wordt.

Misschien levert KPN die dienst ook wel en moet je bij Apple zijn met die claim.

Als het probleem bij Apple lag hadden alle iPhone 11 gebruikers problemen moeten ervaren en niet alleen KPN klanten. (Zoals hierboven ook al vaak genoemd is)

KPN hoort een dienst te leveren die nu niet geleverd wordt.

Misschien levert KPN die dienst ook wel en moet je bij Apple zijn met die claim.

Als het probleem bij Apple lag hadden alle iPhone 11 gebruikers problemen moeten ervaren en niet alleen KPN klanten. (Zoals hierboven ook al vaak genoemd is)

En deze vreemde eend in de vijver geeft aan dat die een IPhone SE heeft en precies hetzelfde probleem al heeft sinds 20 juli!!! 
alles geprobeerd niks werkt. 

Hier beide een iPhone 11. Mijn vriend heeft nergens last van en ik heb dezelfde problemen zoals hierboven beschreven. Alles al uit de kast gehaald maar helaas geen verbetering… 

Reputatie 4
Badge +1

Hier beide een iPhone 11. Mijn vriend heeft nergens last van en ik heb dezelfde problemen zoals hierboven beschreven. Alles al uit de kast gehaald maar helaas geen verbetering… 

Hebben jullie alle instellingen al vergeleken? (Hele stomme vraag waarschijnlijk haha). Ook tegelijk gekocht?

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem. Een iPhone 11 met vaak een E in plaats van 4G. Op 24 juli trad dit probleem voor het eerst op. Ik dacht toen dat het aan de update naar IOS15.6 lag aangezien ik die toen net had uitgevoerd, maar als ik dit forum leest heeft dat er blijkbaar niet mee te maken.

 

Wanneer de E heb en ik in de instellingen van Mobiel netwerk het vinkje achter ‘Schakel deze lijn in’ uit zet en na een minuutje weer aan, dan verschijnt 4G weer en kan ik weer internetten. Maar dat is tijdelijk, want na verloop van tijd krijg ik de E weer en heb ik geen internet meer.

Volgende week op vakantie naar Frankrijk… hopelijk gaat het op die netwerken daar beter. Zeker omdat ik voor de navigatie etc. wel goed internet nodig heb...

Denk dat het tijd wordt voor rechtsbijstand. KPN doe wat! 

Reputatie 3

Wanneer komt er een oplossing KPN ook ik sta op het punt voor rechtsbijstand!

Reputatie 2

Fijn te horen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ik heb zelf een zakelijk KPN abonnement met een, jawel, iPhone 11. In de periode dat het mis ging zijn er concreet twee dingen gebeurd die mogelijk dit probleem hebben veroorzaakt (maar ben slechts een domme gebruiker natuurlijk), wellicht dat dit het oplosteam een beetje helpt:

  1. Softwareupdate 15.6 ios
  2. KPN heeft het 3G netwerk uitgefaseerd

Hier hetzelfde probleem, iPhone 11, dual sim, geen internet. Het gekke is dat ik ook een esim van Vodafone heb en als ik daar de mobiele data van wil gebruiken dan werkt het ook niet. Fysieke sim is kpn en andere esim ook. Morgen op vakantie, maar zo te lezen hier ik niet te verwachten dat het dan opgelost is..