Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoet. Helaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hier ook problemen met de 4G verbinding op mijn iPhone 11.

Hij valt af en toe weg en soms zie ik een E in plaats van 4G rechtsboven.

Ik doe nu eerst de software update van IOS 15.6 om te kijken of dat helpt.

Mijn man heeft een iPhone 7 met KPN, maar geen enkel probleem met 4G.

De verbinding is zowel binnen als buiten slecht.

De WiFi verbinding is gewoon goed.

 

 

Reputatie 5
Badge +2

Hier al 15.6.

Dat helpt niet

Reputatie 4
Badge +1

Hier al 15.6.

Dat helpt niet

Jammer! 
Wel apart dat het probleem alleen bij iPhone 11 lijkt te zijn..

Reputatie 7
Badge +9

Yep, ook hier het probleem met een aaifone…😇 11

met enige regelmaat terugval naar E. Data genoeg.

 

Edit:

@Erwin_ Zijn er afgelopen weekend wijzigingen doorgevoerd in de netwerkinstellingen van mobiel, specifiek met betrekking tot gebruik mobiele data.

Wellicht kan je die vraag doorspelen naar de achterliggende afdeling. Toevallig zijn het wel allemaal IPhone 11 gebruikers die problemen ondervinden met gebruik van internet.

Aangezien ik altijd mijn software updates vanuit Apple  zelf doe zat ik tot vandaag nog op IOS versie 15.5 Heb zojuist de update doorgevoerd naar versie 15.6

Daarnaast heb ik zojuist ook de netwerkinstellingen gereset om te kijken of dat verschil oplevert.

 

Aan andere IPhone 11 gebruikers,

ga naar settings, algemeen, helemaal onderin kies voor opnieuw instellen, kies vervolgens voor netwerkinstellingen opnieuw instellen, je moet je WiFi wachtwoord voor je thuisnetwerk na deze reset wel opnieuw instellen.

 

Ik lees graag of dit verbetering geeft

Reputatie 4
Badge +1

Yep, ook hier het probleem met een aaifone…😇 11

met enige regelmaat terugval naar E. Data genoeg.

 

Edit:

@Erwin_ Zijn er afgelopen weekend wijzigingen doorgevoerd in de netwerkinstellingen van mobiel, specifiek met betrekking tot gebruik mobiele data.

Wellicht kan je die vraag doorspelen naar de achterliggende afdeling. Toevallig zijn het wel allemaal IPhone 11 gebruikers die problemen ondervinden met gebruik van internet.

Aangezien ik altijd mijn software updates vanuit Apple  zelf doe zat ik tot vandaag nog op IOS versie 15.5 Heb zojuist de update doorgevoerd naar versie 15.6

Daarnaast heb ik zojuist ook de netwerkinstellingen gereset om te kijken of dat verschil oplevert.

 

Aan andere IPhone 11 gebruikers,

ga naar settings, algemeen, helemaal onderin kies voor opnieuw instellen, kies vervolgens voor netwerkinstellingen opnieuw instellen, je moet je WiFi wachtwoord voor je thuisnetwerk na deze reset wel opnieuw instellen.

 

Ik lees graag of dit verbetering geeft

In eerste instantie had ik weer een E in beeld nadat ik dit had gedaan.

Heb de telefoon even kort op vliegtuigmodus gezet en nu lijkt de 4G wel beter te zijn.

Hij hapert minder met laden van apps/websites.

Of dit nu het probleem volledig heeft opgelost durf ik niet te zeggen 😅

Reputatie 4
Badge +1

Helaas toch weer een E rechtsboven.

Opnieuw instellen van netwerkinstellingen heeft dus niet echt geholpen.

Weet zelf ook geen andere oplossing..

Ik heb sinds 2 weken een super slechte dekking met mijn iPhone 11. Of de telefoon geeft wel aan dat ik volledige dekking hebben 4G maar dan krijg ik de melding van verschillende apps dat er geen internet aanwezig is. Zie bijgevoegde foto’s op de dekkingskaart zie je ook dat ik volgende kpn goede dekking met hebben terwijl ik het niet heb. Tevens wat afbeeldingen van dat er aangegeven wordt dat ik vol bereik heb en 4G terwijl ik dan toch geen internet heb… en de gemeten internet snelheden… dit zit echt niet goed! Ik heb mijn iPhone al hele gereset waardoor het daar niet aan de instellingen kan liggen. Tevens de APN instellingen gecontroleerd en die staan op internet. 
 

graag hier een oplossing voor want eerst werkte het wel goed. 

ps. Ja ik heb 2 simkaarten beide van kpn 1 vaste Sim kaart en 1 esim. Bij beide heb ik dit probleem, heb het probleem ook als ik 1 van beide uitschakel

 

Admin: samengevoegd met het centrale topic

Hier ook een iPhone 11 gebruiker, met iOS 15.6. Met een dualsim dus een vaste simkaart en een Esim. Beide kpn en beide het probleem.

regelmatig een E in beeld als netwerk. Maar daarnaast ook geregeld met netjes volbereik en 4G maar dan wordt er toch aangegeven dat ik geen internet heb..

 

bij mijn staan de APN instellingen op internet, hoe staan deze bij jullie? 

Reputatie 4
Badge +1

Hier ook een iPhone 11 gebruiker, met iOS 15.6. Met een dualsim dus een vaste simkaart en een Esim. Beide kpn en beide het probleem.

regelmatig een E in beeld als netwerk. Maar daarnaast ook geregeld met netjes volbereik en 4G maar dan wordt er toch aangegeven dat ik geen internet heb..

 

bij mijn staan de APN instellingen op internet, hoe staan deze bij jullie? 

Daar staat bij mij ook ‘internet’ 

Reputatie 7
Badge +9

Bij mij is de APN settings ook internet. Na gisteravond een netwerkreset gedaan te hebben blijf ik ook vandaag de problemen houden. Voor even werkt het om te schakelen naar vliegtuigmodus en weer terug maar kort daarna valt het signaal weer terug naar Edge.

Onze technische dienst is ondertussen op de hoogte en heeft het probleem in onderzoek. Als er meer bekend is, laat ik jullie dat weten! 

 

Reputatie 7
Badge +9

Onze technische dienst is ondertussen op de hoogte en heeft het probleem in onderzoek. Als er meer bekend is, laat ik jullie dat weten! 

 

Mooi,

Even op een rijtje:

Zowel bij IOS 15.5 als 15.6

Niet ontstaan na/door de update van 15.5 of 15.6

Netwerkreset bied geen oplossing

Vliegtuigmodus werkt voor korte duur

Betreft alleen IPhone 11

Zweo bij fysieke SIM als E-SIM

Op andere fora geen klachten kunnen vinden dat dit specifiek een Apple probleem zou zijn.

Ontstaan ergens afgelopen week Vrijdag,Zaterdag,Zondag

Badge

Hier precies hetzelfde. iPhone 11 met dualsim, beide van KPN en beide telkens geen internet terwijl tel aangeeft sterke verbinding te hebben. 

Hier hetzelfde probleem met iPhone 11.

 

Netwerkinstellingen resetten werkt helaas niet.

Daarnaast ook probleem met bellen, verbinding valt geregeld weg en/of de ander hoort mij niet/kan de ander niet horen. 
 

Meer mensen hier last van?

Reputatie 4
Badge +1

Sinds gisteren nacht last van op de iphone 11, waarschijnlijk na automatische update.  Hoelang gaat dit duren want heb geen zin om dagenlang geen internet op mijn tel te hebben. 
 

Hier ook hetzelfde probleem:

iPhone 11 (op IOS 15.6) geeft aan wel verbonden te zijn met 4G maar niets doet het. Hij kan soms geeneens connecten met What’sApp. Het is ergens vorige week begonnen. Ik heb mijn simkaart in de iPhone 12 Pro van mijn broer en in de iPhone 12 Mini van mijn moeder uitgeprobeerd en er leek geen probleem te zijn. Toen heb ik ook hun simkaarten in mijn telefoon geprobeerd en tot mijn verbazing leken die het wel te doen in mijn telefoon. Ook na het het terugzetten van mijn eigen simkaart in mijn telefoon leek hij het weer even te doen. Maar helaas niet voor lange duur. Heb toen mijn simkaart overgezet naar een E-sim om te kijken of dat verschil gaf, niet dus. Ben naar de KPN winkel gegaan en heb weer een fysieke sim gekregen, en nog steeds is het probleem niet opgelost. Ook van alles geprobeerd in de instellingen: netwerkinstellingen gereset, telefoon meerdere malen (hard) uitgezet, APN settings gecheckt en VPN gedeïnstalleerd, maar zonder succes. 

Ik denk dat het verstandig is om dit forum in de gaten te houden voor eventuele updates van KPN of Apple. 

Badge

Onze technische dienst is ondertussen op de hoogte en heeft het probleem in onderzoek. Als er meer bekend is, laat ik jullie dat weten! 

 

Is er al een update van de technische dienst over het oplossen van het probleem? Of een tijdelijke oplossing oid? 

Reputatie 4
Badge +1

Hi, ik heb sinds een week het probleem dat mijn telefoon aangeeft dat ik wel 4G heb, maar het internet werkt niet (wifi werkt wel). Ook problemen met bellen en gebeld worden. Soms zijn er een paar minuten dat het wel even werkt of dat ik E internet heb, maar 90% van de tijd werkt het niet.

Ik heb al van alles geprobeerd. Nieuwe simkaart, netwerkinstellingen opnieuw ingesteld. Als ik m’n simkaart in m’n oude telefoon (iPhone S) doe werkt alles wel. (Voor zover ik dat kan beoordelen aangezien het op mijn iPhone 11 soms ook wel werkt)

Ik lees dat meer mensen met een iPhone 11 dit probleem sinds kort ervaren. Waardoor ik ga twijfelen of het aan mijn telefoon ligt of aan de software?  
Ipv ‘KPN NL’ geeft mijn telefoon nu ook opeens alleen ‘KPN’ aan.

Yep, ook hier het probleem met een aaifone…😇 11

met enige regelmaat terugval naar E. Data genoeg.

 

Edit:

@Erwin_ Zijn er afgelopen weekend wijzigingen doorgevoerd in de netwerkinstellingen van mobiel, specifiek met betrekking tot gebruik mobiele data.

Wellicht kan je die vraag doorspelen naar de achterliggende afdeling. Toevallig zijn het wel allemaal IPhone 11 gebruikers die problemen ondervinden met gebruik van internet.

Aangezien ik altijd mijn software updates vanuit Apple  zelf doe zat ik tot vandaag nog op IOS versie 15.5 Heb zojuist de update doorgevoerd naar versie 15.6

Daarnaast heb ik zojuist ook de netwerkinstellingen gereset om te kijken of dat verschil oplevert.

 

Aan andere IPhone 11 gebruikers,

ga naar settings, algemeen, helemaal onderin kies voor opnieuw instellen, kies vervolgens voor netwerkinstellingen opnieuw instellen, je moet je WiFi wachtwoord voor je thuisnetwerk na deze reset wel opnieuw instellen.

 

Ik lees graag of dit verbetering geeft

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Alles reeds geprobeerd. Contact met KPN winkel, telefonisch contact. Nul verbetering

Badge

Ik heb sinds een aantal dagen hetzelfde probleem. Ben bij de Apple Store geweest en heb een nieuwe mobiel ontvangen, echter is nu na 2 dagen hetzelfde met de nieuwe mobiel gebeurt. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MRA en @Jonathan Leonard,

We krijgen op dit moment meer klachten binnen over de Iphone 11, traag internet, apps die niet willen laden en dergelijke. Het komt ook voor dat ze wel 4G zien maar dat ze toch geen gebruik kunnen maken van het mobiel internet, net als jullie dus.

Dit wordt nu onderzocht door onze specialisten, het is nog de vraag of het probleem bij KPN of Apple ligt. Helaas kunnen we nog niet aangeven wanneer het probleem wordt verholpen, hopelijk is het snel opgelost!

Reputatie 1

Hier al een paar dagen het zelfde probleem

Reputatie 3
Badge

Hier ook hetzelfde probleem

zie ook: Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G | KPN Community

 

Reputatie 1

Is er inmiddels al nieuws?