Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Nouja, alles doet het volgens mij weer zoals ik bovenstaand bericht aangaf. Ondanks dat heb ik wel een week betaald voor niks. Hoe wilt KPN hier voor compenseren ? Hoe gaat KPN achterhalen wie er daadwerkelijk de dupe van zijn geweest ? Zijn ook genoeg Sim only users met iPhone 11 die week geen internet hebben gehad. Ik wil graag dat soort oplossingen momenteel horen van de kant van KPN. 

Reputatie 2

Nouja, alles doet het volgens mij weer zoals ik bovenstaand bericht aangaf. Ondanks dat heb ik wel een week betaald voor niks. Hoe wilt KPN hier voor compenseren ? Hoe gaat KPN achterhalen wie er daadwerkelijk de dupe van zijn geweest ? Zijn ook genoeg Sim only users met iPhone 11 die week geen internet hebben gehad. Ik wil graag dat soort oplossingen momenteel horen van de kant van KPN. 
 

 

heb jij nog iets speciaals gedaan? Hier namelijk nog geen verbetering. Telefoon al opnieuw opgestart.

 

Reputatie 4
Badge +1

Nouja, alles doet het volgens mij weer zoals ik bovenstaand bericht aangaf. Ondanks dat heb ik wel een week betaald voor niks. Hoe wilt KPN hier voor compenseren ? Hoe gaat KPN achterhalen wie er daadwerkelijk de dupe van zijn geweest ? Zijn ook genoeg Sim only users met iPhone 11 die week geen internet hebben gehad. Ik wil graag dat soort oplossingen momenteel horen van de kant van KPN. 
 

 

heb jij nog iets speciaals gedaan? Hier namelijk nog geen verbetering. Telefoon al opnieuw opgestart.

 

Helemaal niets . Alles deed het maar moet nu weer op WiFi want het doet het helaas niet meer. Maar ik had enkele minuten constant verbinding dus ze waren denk ik op de goede weg ? 

Reputatie 4
Badge +1

Nouja, alles doet het volgens mij weer zoals ik bovenstaand bericht aangaf. Ondanks dat heb ik wel een week betaald voor niks. Hoe wilt KPN hier voor compenseren ? Hoe gaat KPN achterhalen wie er daadwerkelijk de dupe van zijn geweest ? Zijn ook genoeg Sim only users met iPhone 11 die week geen internet hebben gehad. Ik wil graag dat soort oplossingen momenteel horen van de kant van KPN. 

Bij mij nog steeds 0 verbetering.

Reputatie 4
Badge +1

Nouja, alles doet het volgens mij weer zoals ik bovenstaand bericht aangaf. Ondanks dat heb ik wel een week betaald voor niks. Hoe wilt KPN hier voor compenseren ? Hoe gaat KPN achterhalen wie er daadwerkelijk de dupe van zijn geweest ? Zijn ook genoeg Sim only users met iPhone 11 die week geen internet hebben gehad. Ik wil graag dat soort oplossingen momenteel horen van de kant van KPN. 
 

 

heb jij nog iets speciaals gedaan? Hier namelijk nog geen verbetering. Telefoon al opnieuw opgestart.

 

Helemaal niets . Alles deed het maar moet nu weer op WiFi want het doet het helaas niet meer. Maar ik had enkele minuten constant verbinding dus ze waren denk ik op de goede weg ? 

Is al een paar keer gebeurd dat er goede verbinding lijkt te zijn en dan 1 of 2 uur later weer die E in beeld😒

Reputatie 7
Badge +9

Ook hier dit zelfde patroon, afgelopen dagen al gehad dat ochtends er een verbinding is die daarna spontaan weer verdwijnt en het weer behelpen wordt met opnieuw aanmelden, vliegtuigstand en gebruik maken van WiFi en hotspots… Lijkt alsof de toestellen geweigerd worden op het netwerk.

Reputatie 1

Ook hier nog steeds het zelfde beeld

Dan weer wat bereik maar verder veel meer geen bereik en de E

Helaas lees ik hier dat ik niet de enige ben met dit probleem. Alleen zo’n nadeel dat ik mijn telefoon gebruik als navigatie en nu dus een nieuw telefoon moet gaan kopen omdat als ik het huis verlaat en op het moment dat ik op me werk kom onbereikbaar ben en dus ook niet kan appen als ik later zou zijn. En de kpn heeft tegen mij gezegd dat ik een compensatie krijg als alles het weer doet en dat moet ik dan melden bij hun 

Reputatie 6
Badge +6

Helaas lees ik hier dat ik niet de enige ben met dit probleem. Alleen zo’n nadeel dat ik mijn telefoon gebruik als navigatie en nu dus een nieuw telefoon moet gaan kopen omdat als ik het huis verlaat en op het moment dat ik op me werk kom onbereikbaar ben en dus ook niet kan appen als ik later zou zijn. En de kpn heeft tegen mij gezegd dat ik een compensatie krijg als alles het weer doet en dat moet ik dan melden bij hun 


@Patricia 1310 U hoeft geen nieuwe telefoon te kopen voor navigatie. Er zijn namelijk zat (gratis) alternatieven voor offline navigatie. U dient dan alleen wel thuis de kaarten te downloaden via uw wifi verbinding.

Betreffende het niet kunnen appen als u wat later bent, misschien kunt u aan uw werk uitleggen wat er aan de hand is met uw telefoon. Neem aan dat er wel begrip voor is aangezien u niet de enige bent met dit probleem. Ervanuitgaande dat u niet uren later bent kan het werk er dan ook wel vanuit gaan dat als u later bent dat die dan een klein beetje is zonder dat te hoeven doorgeven totdat de problemen met uw telefoon zijn opgelost.

Reputatie 6
Badge +6

@Patricia 1310  en anderen Hieronder 2 voorbeelden die ik zelf vroeger ook gebruikte en die prima werken zonder internetverbinding.

 

Reputatie 3

Zojuist melding gemaakt bij verschillende consumentenorganisaties en -programma’s. Nu al een week geen internet en niet kunnen bellen. 4 x contact gehad met KPN. Steeds wordt me verteld dat ze er mee bezig zijn, dat het prioriteit heeft enz. Ik zou uiterlijk gisteren teruggebeld worden door de technische afdeling. Niets gehoord natuurlijk. Word gewoon aan het lijntje gehouden. Ben er zo vreselijk klaar mee. Wil gewoon werkend internet en telefonisch bereikbaar zijn! 

Ik heb hier nu ook al een dikke week last van en heb vanalles al geprobeerd. Erg vervelend! Ik hoop dat dit snel word opgelost!

Reputatie 4
Badge +1

Mijn man heeft een iPhone 7 met modemfirmware 6.02.02 en KPN abo

Hij heeft wel goed bereik.

Het lijkt bijna wel of alleen toestellen met versie 3.04.01 de problemen geven. 
Een aantal personen met een iPhone SE hadden die ook geloof ik. 

Misschien heb ik al te veel ‘gezeurd’ over die modemfirmware, maar dit valt mij wel op.

Elke andere versie dan 3.04.01 lijkt te werken..

Reputatie 6
Badge +3

Mijn man heeft een iPhone 7 met modemfirmware 6.02.02 en KPN abo

Hij heeft wel goed bereik.

Het lijkt bijna wel of alleen toestellen met versie 3.04.01 de problemen geven. 
Een aantal personen met een iPhone SE hadden die ook geloof ik. 

Misschien heb ik al te veel ‘gezeurd’ over die modemfirmware, maar dit valt mij wel op.

Elke andere versie dan 3.04.01 lijkt te werken..

Toch niet,

Mijn vrouw heeft 3.04.01 net zoals ik (I phone 11) en geen problemen en je raad het al ik wel!.

Al 2 weken geen traag of slecht internet.

ook bellen (contact maken) duurt lang.

nieuwe Sim geen verschil.

was al de zoveelste vorige week vertelde de adviseur in de kpn winkel.

Gebeld niemand weet er iets van pas bij navraag klopt dat het bekend is.

al 2 weken!!

Dit kan echt niet!

Reputatie 7

Mijn vrouw heeft 3.04.01 net zoals ik (I phone 11) en geen problemen ...

En jouw vrouw heeft ook een iPhone 11 en een abonnement bij KPN?

Reputatie 4
Badge +1

Mijn man heeft een iPhone 7 met modemfirmware 6.02.02 en KPN abo

Hij heeft wel goed bereik.

Het lijkt bijna wel of alleen toestellen met versie 3.04.01 de problemen geven. 
Een aantal personen met een iPhone SE hadden die ook geloof ik. 

Misschien heb ik al te veel ‘gezeurd’ over die modemfirmware, maar dit valt mij wel op.

Elke andere versie dan 3.04.01 lijkt te werken..

Toch niet,

Mijn vrouw heeft 3.04.01 net zoals ik (I phone 11) en geen problemen en je raad het al ik wel!.

Al 2 weken geen traag of slecht internet.

ook bellen (contact maken) duurt lang.

nieuwe Sim geen verschil.

was al de zoveelste vorige week vertelde de adviseur in de kpn winkel.

Gebeld niemand weet er iets van pas bij navraag klopt dat het bekend is.

al 2 weken!!

Dit kan echt niet!

Oh, dat is dan wel weer apart dat die van haar met die versie wel werkt.

Dit is echt vaag allemaal, maar ook enorm frustrerend.

Reputatie 6
Badge +3

Mijn man heeft een iPhone 7 met modemfirmware 6.02.02 en KPN abo

Hij heeft wel goed bereik.

Het lijkt bijna wel of alleen toestellen met versie 3.04.01 de problemen geven. 
Een aantal personen met een iPhone SE hadden die ook geloof ik. 

Misschien heb ik al te veel ‘gezeurd’ over die modemfirmware, maar dit valt mij wel op.

Elke andere versie dan 3.04.01 lijkt te werken..

Toch niet,

Mijn vrouw heeft 3.04.01 net zoals ik (I phone 11) en geen problemen en je raad het al ik wel!.

Al 2 weken geen traag of slecht internet.

ook bellen (contact maken) duurt lang.

nieuwe Sim geen verschil.

was al de zoveelste vorige week vertelde de adviseur in de kpn winkel.

Gebeld niemand weet er iets van pas bij navraag klopt dat het bekend is.

al 2 weken!!

Dit kan echt niet!

Oh, dat is dan wel weer apart dat die van haar met die versie wel werkt.

Dit is echt vaag allemaal, maar ook enorm frustrerend.

Nou dat!

28 september kan ik abbo verlengen kan niet wachten!

Reputatie 3
Badge

Mijn man heeft een iPhone 7 met modemfirmware 6.02.02 en KPN abo

Hij heeft wel goed bereik.

Het lijkt bijna wel of alleen toestellen met versie 3.04.01 de problemen geven. 
Een aantal personen met een iPhone SE hadden die ook geloof ik. 

Misschien heb ik al te veel ‘gezeurd’ over die modemfirmware, maar dit valt mij wel op.

Elke andere versie dan 3.04.01 lijkt te werken..

dat valt mij ook steeds op 🤷🏻‍♀️ Hoe kan het dat KPN niet inhoudelijk op dit punt reageert?  Het is het enige dat constant terug komt bij zowel de IPhone 11 als de SE. 
Elke update is welkom. We missen enorm de communicatie in deze.

 

@Erik KPN?

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Mijn man heeft een iPhone 7 met modemfirmware 6.02.02 en KPN abo

Hij heeft wel goed bereik.

Het lijkt bijna wel of alleen toestellen met versie 3.04.01 de problemen geven. 
Een aantal personen met een iPhone SE hadden die ook geloof ik. 

Misschien heb ik al te veel ‘gezeurd’ over die modemfirmware, maar dit valt mij wel op.

Elke andere versie dan 3.04.01 lijkt te werken..

dat valt mij ook steeds op 🤷🏻‍♀️ Hoe kan het dat KPN niet inhoudelijk op dit punt reageert?  Het is het enige dat constant terug komt bij zowel de IPhone 11 als de SE. 
Elke update is welkom. We missen enorm de communicatie in deze.

 

@Erik KPN?

 

 

Ben bang dat ze aan de Costa zitten..

Reputatie 3
Badge

Het is vandaag weer hopeloos. Bij vlagen 4G. Continu geeft toestel wel aan dat er 4G is, maar is er geen verbinding mogelijk en in de auto blijft de iPhone schakelen tussen geen internet en E.

Dit is echt waardeloos...helaas blijft de klantenservice hier sterk achter...echt waardeloos.

Reputatie 7
Badge +17

Hi iedereen!

Wat betreft temperatuur doet het hier niet onder voor de Costa. Maar we zijn gewoon aanwezig op het forum.

Het lastige is dat het geen zin heeft hier om de paar uur aan te geven dat we nog geen nieuws hebben. Het is duidelijk dat de impact groot is. En er wordt met een team experts gewerkt aan een oplossing. Maar omdat er zoveel factoren zijn is het niet een issue dat met 1 druk op te knop te verhelpen is. Daarnaast speelt ook dat KPN niet de enige betrokken partij is. 

We hebben een team specialisten die druk bezig zijn met het zoeken naar de oorzaak. We lezen iedere reactie. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing. 

Zodra we een echte update hebben lees je die hier direct. 

Reputatie 4
Badge +2

@Bram_ Ik sprak gisteren een medewerker in de Apple Store en die wist mij te vertellen dat er in het verleden ook een keer zo’n lastig verbindingsprobleem was geweest (hij dacht ook met KPN).

Toen bleek een oplossing te zijn het opnieuw instellen van de abonnementen. Dus afsluiten en weer opnieuw aansluiten (aan de KPN-kant) neem ik aan.
Hebben jullie dat al geprobeerd?

Reputatie 3
Badge

Hi iedereen!

Wat betreft temperatuur doet het hier niet onder voor de Costa. Maar we zijn gewoon aanwezig op het forum.

Het lastige is dat het geen zin heeft hier om de paar uur aan te geven dat we nog geen nieuws hebben. Het is duidelijk dat de impact groot is. En er wordt met een team experts gewerkt aan een oplossing. Maar omdat er zoveel factoren zijn is het niet een issue dat met 1 druk op te knop te verhelpen is. Daarnaast speelt ook dat KPN niet de enige betrokken partij is. 

We hebben een team specialisten die druk bezig zijn met het zoeken naar de oorzaak. We lezen iedere reactie. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing. 

Zodra we een echte update hebben lees je die hier direct. 

Dank voor deze reactie.

Is al fijn om te lezen dat elke reactie gelezen wordt en erkend dat de impact groot is.

Verder blijft het dus afwachten.

Reputatie 7
Badge +17

@Bram_ Ik sprak gisteren een medewerker in de Apple Store en die wist mij te vertellen dat er in het verleden ook een keer zo’n lastig verbindingsprobleem was geweest (hij dacht ook met KPN).

Toen bleek een oplossing te zijn het opnieuw instellen van de abonnementen. Dus afsluiten en weer opnieuw aansluiten (aan de KPN-kant) neem ik aan.
Hebben jullie dat al geprobeerd?

Dat kan ik je niet met zekerheid zeggen @DerRudy

Reputatie 2

@Bram_ Ik sprak gisteren een medewerker in de Apple Store en die wist mij te vertellen dat er in het verleden ook een keer zo’n lastig verbindingsprobleem was geweest (hij dacht ook met KPN).

Toen bleek een oplossing te zijn het opnieuw instellen van de abonnementen. Dus afsluiten en weer opnieuw aansluiten (aan de KPN-kant) neem ik aan.
Hebben jullie dat al geprobeerd?

Dat kan ik je niet met zekerheid zeggen @DerRudy

Helaas lijkt dat ook geen oplossing te zijn. Ivm alle frustratie heb ik een nieuw sim only abonnement afgesloten bij Tmobile in de hoop dat dit de oplossing zou zijn.

Helaas zet het probleem zich voort. Het lijkt hier dus een probleem te zijn van Iphone en meerdere providers op dit moment.