Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 3
Badge

Dag 16 en internet nog altijd klote.

voorstel om contract open te breken en vervroegd verlengen met nieuwe telefoon?.

@kpn 

Maar dat lost het probleem voor mensen met SIM Only niet op.

Ik vind dit echt niet oké. KPN fix your problems!!!!! Dit duurt nu wel te lang. ongelofelijk. dit kan absoluut niet!

Reputatie 7

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Dat lijkt mij wel duidelijk. Apple heeft toch niks te maken met het abonnement die wij met KPN hebben?

Reputatie 7

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Dat lijkt mij wel duidelijk. Apple heeft toch niks te maken met het abonnement die wij met KPN hebben?

Klopt, maar de oorzaak zou wel degelijk in de software van de iPhone kunnen zitten en dan is het toch echt Apple die aan de bak moet. Uiteraard zal KPN contact hebben met Apple over dit issue en zullen ze samen naarstig op zoek zijn naar de oorzaak en daarmee de oplossing.

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Dat lijkt mij wel duidelijk. Apple heeft toch niks te maken met het abonnement die wij met KPN hebben?

Klopt, maar de oorzaak zou wel degelijk in de software van de iPhone kunnen zitten en dan is het toch echt Apple die aan de bak moet. Uiteraard zal KPN contact hebben met Apple over dit issue en zullen ze samen naarstig op zoek zijn naar de oorzaak en daarmee de oplossing.

Zou kunnen maar ik denk toch echt dat het een KPN probleem is, aangezien iedereen er alleen last van heeft die een KPN abonnement heeft.

Reputatie 7

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Dat lijkt mij wel duidelijk. Apple heeft toch niks te maken met het abonnement die wij met KPN hebben?

Klopt, maar de oorzaak zou wel degelijk in de software van de iPhone kunnen zitten en dan is het toch echt Apple die aan de bak moet. Uiteraard zal KPN contact hebben met Apple over dit issue en zullen ze samen naarstig op zoek zijn naar de oorzaak en daarmee de oplossing.

Zou kunnen maar ik denk toch echt dat het een KPN probleem is, aangezien iedereen er alleen last van heeft die een KPN abonnement heeft.

Zou kunnen maar het is niet uit te sluiten dat de oorzaak toch bij Apple ligt.

Het zal niet de eerste keer zijn dat Apple functionaliteit net laat afwijken van de Internationaal geaccepteerde standaarden en dat daarbij problemen ontstaan bij providers die zich strak aan die standaarden houden.

Het is niet voor niets dat er bijvoorbeeld nog altijd geen Apple Watch 4G ondersteuning is.

Reputatie 3
Badge

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er last van heeft. Schommelen tussen 4G en Edge, maar gewoon geen internet hebben. Wat is het bijzonder frustrerend om te betalen voor een service die niet werkt. Ik ben blij dat er naar een oplossing gezocht wordt… maar ons geduld wordt ernstig op de proef genomen. Ik vraag me af op welke manier we gecompenseerd zullen worden. Simyo kon me er in ieder geval geen antwoord op geven. Laten we hopen dat de boel volgende week weer werkt zoals we gewend waren. 

 

Ik heb Simyo ook geïnformeerd, op het moment ik hier ook het probleem heb aangekaart. Zij zeggen dat KPN er mee bezig is en dat ze verder dat ook moeten afwachten.

 

Echt frustrererend. Merkte gister dat ik dus ook niet kan bellen (ondanks dat mobiel volledig bereik en 4G aangeeft…..internet werkt niet, bellen werkt niet) en dat parkeren ook heel lastig is als data niet werkt. 

Reputatie 6
Badge +3

Kpn,zijn jullie intussen iets op het spoor?

Het heeft geen zin verklaren jullie om er iedere dag naar te vragen maar dan verwacht ik toch minimaal een dagelijkse update over gang van zaken!.

 

Ik betaal voor jullie diensten en kunnen die niet leveren voor al meer dan 2 weken!.

lastig op te lossen wellicht  maar kom dan met een andere oplossing.

Openbreken contracten en andere telefoon in combinatie abbo aanbieden.

 

Reputatie 7

Misschien kan iemand reageren op dit bericht.

Reputatie 2

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Dat lijkt mij wel duidelijk. Apple heeft toch niks te maken met het abonnement die wij met KPN hebben?

Klopt, maar de oorzaak zou wel degelijk in de software van de iPhone kunnen zitten en dan is het toch echt Apple die aan de bak moet. Uiteraard zal KPN contact hebben met Apple over dit issue en zullen ze samen naarstig op zoek zijn naar de oorzaak en daarmee de oplossing.

Zou kunnen maar ik denk toch echt dat het een KPN probleem is, aangezien iedereen er alleen last van heeft die een KPN abonnement heeft.

Helaas niet alleen KPN gebruikers. Bij mij starte het probleem dagen geleden ook mer mijn KPN abonnement en na dagen frustratie en teleurstelling heb ik een simonly abonnement bij Tmobile aangeschaft maar het probleem doet zich helaas nog steeds voort. 
Dus wellicht is het een probleem die bij KPN icm iphone 11 is gestart maar ook een andere provider heeft er nu last van helaas. Ik houd dit forum in de gaten in de hoop dat er een oplossing wordt geboden daar bij mij het probleem vorige week ontstond toen ik nog trouwe kpn klant was. Door dit alles heb ik mijn pijn in mijn hart gekozen voor de concurrent. Maar zoals ik zei; geen succes 

 

dit heb ik gedaan nadat ik de kpn medewerker aan de telefoon aangaf dat ik op z’n minst telefonisch bereikbaar moet zijn voor mijn kinderen en hij mij een korte ‘ja daar kan ik niets aan doen’ beantwoordde. Het gebrek aan emphatie en begrip was zeer schokkerend en teleurstellend. Een storing, of het bij Apple of kpn ligt moet tegemoet gekomen worden. Kpn is het hoofdaanspreekpunt daar de problemen daar gestart zijn en de meeste gedupeerden hier zitten. Een tegemoetkoming van een leentoestel is het minste wat verleend kan worden. Blijkt het later bij Apple te liggen mag KPN dat met hen uitzoeken. De grote bedrijven zijn hiervoor verzekerd!

een goede service aanbieden is het minste wat gedaan kan worden! 

Reputatie 7

Helaas niet alleen KPN gebruikers. Bij mij starte het probleem dagen geleden ook mer mijn KPN abonnement en na dagen frustratie en teleurstelling heb ik een simonly abonnement bij Tmobile aangeschaft maar het probleem doet zich helaas nog steeds voort.

Ik zie nog geen topic over dit issue op het forum van T-Mobile. Wellicht is het verstandig dit ook daar aanhangig te maken.

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn iPhone 11 en ook sinds een week of 2. Niet prettig en zeker als je hem zakelijk veel gebruikt. Hoop dat ze de oorzaak kunnen achterhalen. Mijn partner heeft een 12 met hetzelfde abonnement en heeft er geen last van dus zou je denken dat het probleem bij Apple ligt. 

Reputatie 7

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn iPhone 11 en ook sinds een week of 2. Niet prettig en zeker als je hem zakelijk veel gebruikt. Hoop dat ze de oorzaak kunnen achterhalen. Mijn partner heeft een 12 met hetzelfde abonnement en heeft er geen last van dus zou je denken dat het probleem bij Apple ligt. 

Hebben jullie esim of een gewone simkaart.

Als jullie beide een gewone simkaart hebben, wissel die dan eens om.

Heeft de iPhone 11 dan nog altijd het probleem?

Reputatie 4
Badge

Mijn zoon had eerst de iPhone X, nooit problemen. Hij heeft pas sinds een paar maanden de iPhone 11, zelfde abonnement, zelfde simkaart etc etc, maar ook hetzelfde probleem als iedereen hier. Het kan dus nooit alleen aan KPN liggen.  

Reputatie 4
Badge

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn iPhone 11 en ook sinds een week of 2. Niet prettig en zeker als je hem zakelijk veel gebruikt. Hoop dat ze de oorzaak kunnen achterhalen. Mijn partner heeft een 12 met hetzelfde abonnement en heeft er geen last van dus zou je denken dat het probleem bij Apple ligt. 

Hebben jullie esim of een gewone simkaart.

Als jullie beide een gewone simkaart hebben, wissel die dan eens om.

Heeft de iPhone 11 dan nog altijd het probleem?

Dat is allemaal al uitgeprobeerd door de meesten hier, maar helaas.

Reputatie 4
Badge +2

@Erik_ @Bram_  van KPN :

Zojuist heb ik een experiment uitgevoerd met de iPhone 11 van mijn zoon en de iPhone 11 van mijn dochter. Beide KPN abonnement en beide fysieke simkaart. Alleen de abonnementsvorm verschilt. Mijn zoon heeft grotere databundel. 
De iPhone 11 met KPN van mijn dochter functioneert prima. De iPhone 11 met KPN van mijn zoon dezelfde problemen als de rest op dit forum. 
We hebben de simkaarten omgewisseld en gekeken wat dat doet.

Mobiel internet met de sim van mijn zoon in de iPhone 11 van mijn dochter functioneert prima. 
Mobiel internet met de sim van mijn dochter in de iPhone 11 van mijn zoon deed het eerst een aantal minuten goed, maar daarna ook weer dezelfde problemen.

Mijn conclusie is dan ook dat bepaalde types van de iPhone 11 series problemen hebben in combinatie met KPN. 
Dan zouden de technici hun uitzoekwerk moeten doen met behulp van twee iPhone’s 11, een werkende en een niet-werkende. En dan graag nog in samenwerking met de technici van Apple. 
Wordt er op die manier al naar gekeken en mee gewerkt dat jullie weten!

Reputatie 4
Badge +1

Nog een geluk eigenlijk dat bijvoorbeeld 112 gebeld kan worden zonder bereik😅

Maar blijft enorm frustrerend dit en ik weet niet zo goed wat nu handig is..

Wilde eigenlijk ook een sim only bij andere provider afsluiten, maar omdat ik las dat dit bij iemand niet hielp doe ik dat maar niet.

De enige mogelijkheid op dit moment is denk ik een andere telefoon, maar ik heb deze 11 nog maar een jaar.  Zonde om nu al een andere te nemen 😁
 

Reputatie 4
Badge +1

@Erik_ @Bram_  van KPN :

Zojuist heb ik een experiment uitgevoerd met de iPhone 11 van mijn zoon en de iPhone 11 van mijn dochter. Beide KPN abonnement en beide fysieke simkaart. Alleen de abonnementsvorm verschilt. Mijn zoon heeft grotere databundel. 
De iPhone 11 met KPN van mijn dochter functioneert prima. De iPhone 11 met KPN van mijn zoon dezelfde problemen als de rest op dit forum. 
We hebben de simkaarten omgewisseld en gekeken wat dat doet.

Mobiel internet met de sim van mijn zoon in de iPhone 11 van mijn dochter functioneert prima. 
Mobiel internet met de sim van mijn dochter in de iPhone 11 van mijn zoon deed het eerst een aantal minuten goed, maar daarna ook weer dezelfde problemen.

Mijn conclusie is dan ook dat bepaalde types van de iPhone 11 series problemen hebben in combinatie met KPN. 
Dan zouden de technici hun uitzoekwerk moeten doen met behulp van twee iPhone’s 11, een werkende en een niet-werkende. En dan graag nog in samenwerking met de technici van Apple. 
Wordt er op die manier al naar gekeken en mee gewerkt dat jullie weten!

Ik weet dat ik een wat oudere versie iPhone 11 heb, omdat ik die kreeg in de dikkere doos inclusief earPods en adapter. Er werden volgens mij ook iPhone 11 toestellen in de nieuwe variant doos verkocht. Kreeg u dochter de telefoon in zo’n smaller doosje? 

Reputatie 3
Badge

@Erik_ @Bram_  van KPN :

Zojuist heb ik een experiment uitgevoerd met de iPhone 11 van mijn zoon en de iPhone 11 van mijn dochter. Beide KPN abonnement en beide fysieke simkaart. Alleen de abonnementsvorm verschilt. Mijn zoon heeft grotere databundel. 
De iPhone 11 met KPN van mijn dochter functioneert prima. De iPhone 11 met KPN van mijn zoon dezelfde problemen als de rest op dit forum. 
We hebben de simkaarten omgewisseld en gekeken wat dat doet.

Mobiel internet met de sim van mijn zoon in de iPhone 11 van mijn dochter functioneert prima. 
Mobiel internet met de sim van mijn dochter in de iPhone 11 van mijn zoon deed het eerst een aantal minuten goed, maar daarna ook weer dezelfde problemen.

Mijn conclusie is dan ook dat bepaalde types van de iPhone 11 series problemen hebben in combinatie met KPN. 
Dan zouden de technici hun uitzoekwerk moeten doen met behulp van twee iPhone’s 11, een werkende en een niet-werkende. En dan graag nog in samenwerking met de technici van Apple. 
Wordt er op die manier al naar gekeken en mee gewerkt dat jullie weten!

Ik weet dat ik een wat oudere versie iPhone 11 heb, omdat ik die kreeg in de dikkere doos inclusief earPods en adapter. Er werden volgens mij ook iPhone 11 toestellen in de nieuwe variant doos verkocht. Kreeg u dochter de telefoon in zo’n smaller doosje? 

Dit zijn allemaal constateringen die al bekend zijn en eerder in dit topic zijn besproken. Het zijn inderdaad specifieke modellen die problemen geven. KPN leest mee dus die zijn op de hoogte.

Reputatie 4
Badge +2

@Charlot32 ik weet niet hoe ieder hun iPhone 11 destijds hebben ontvangen. 
Maar omdat er iPhone 11 series zijn die wél werken zou KPN hun klanten tegemoet kunnen komen door zo’n type beschikbaar te stellen (tijdelijk) en het andere toestel dan te gebruiken voor het verder uittesten en probleemoplossen zou ik zeggen. 

Reputatie 4
Badge +2

@F Janssen zover ik kan nagaan is dit met het overzetten van beide sims van kpn op twee iPhone 11 toestellen nog niet uitgeprobeerd. Wel met sims van andere providers en andere niet-iPhone 11 toestellen. Ik volg dit forum ook namelijk. 

Reputatie 6
Badge +3

Kan toeval zijn maar op dit moment werkt 4G als een malle!

snel en vertrouwt 🤞🏻

Reputatie 3
Badge

Kan toeval zijn maar op dit moment werkt 4G als een malle!

snel en vertrouwt 🤞🏻

Bij mij ook! Maar volgens mij zijn er vaker korte perioden dat het functioneert, dus ik wacht nog even met de champagne en het uithangen van de vlag 😄

Reputatie 7
Badge +9

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Laatste keer hoop ik deze reactie…? Je weet hoe ik over je reacties denkt in dit topic…