Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Top dat KPN ons rechtstreeks op de hoogte houdt!

of toch niet…..

Reputatie 7

Inmiddels heb ik vernomen dat de leverancier metingen in handen heeft die nu worden onderzocht.

En wie is nu de leverancier?

Reputatie 3

Inmiddels heb ik vernomen dat de leverancier metingen in handen heeft die nu worden onderzocht.

En wie is nu de leverancier?

Geen idee maar ik denk dat zij KPN bedoelen aangezien dat voor hun de leverancier is van het netwerk infrastuctuur.

Reputatie 4
Badge +2

Op facebook is er net een update vanuit Simyo geplaatst op het bericht van @LenaK 

 

Hoi Marleen, Graag gedaan! Inmiddels heb ik vernomen dat de leverancier metingen in handen heeft die nu worden onderzocht. Morgen (donderdag 18-08-2022) om 13:30 staat hierover weer een overleg gepland. Hopelijk weten we dan wat de oorzaak is en hoe dit kan worden opgelost! Groetjes, Amy

Dat is mooi. Zo krijgen we toch wat informatie hier 👍🏼

Hier precies hetzelfde probleem helaas. Al weken last van, heel irritant en ook slecht bereikbaar voor mijn werk. KPN geeft aan hiermee bezig te zijn, maar Apple af te moeten wachten. Ze kunnen helaas niet aangeven wanneer ze een antwoord hebben of hoe het opgelost kan worden. 

Misschien tijd om dit via de grotere nieuws kanalen bekend te maken? Wie heeft daar connecties? Ik denk dat het best interessant is voor NU.nl? En voor @Vodafone om een leuke actie op te zetten om klanten over te nemen?

Reputatie 5
Badge +1

Op facebook is er net een update vanuit Simyo geplaatst op het bericht van @LenaK 

 

Hoi Marleen, Graag gedaan! Inmiddels heb ik vernomen dat de leverancier metingen in handen heeft die nu worden onderzocht. Morgen (donderdag 18-08-2022) om 13:30 staat hierover weer een overleg gepland. Hopelijk weten we dan wat de oorzaak is en hoe dit kan worden opgelost! Groetjes, Amy

Klopt, wilde het net posten :-)

Alleen onbegrijpelijk dat we hier nog geen update hebben van KPN zelf.

Wat betreft de theorie dat we hier wel met meer mensen zouden zijn als het om zoveel gedupeerden zou gaan.. mensen kunnen de informatie niet vinden!

 

Reputatie 7

Wat betreft de theorie dat we hier wel met meer mensen zouden zijn als het om zoveel gedupeerden zou gaan.. mensen kunnen de informatie niet vinden!

Wow…

 

Reputatie 5
Badge +1

Op facebook is er net een update vanuit Simyo geplaatst op het bericht van @LenaK 

 

Hoi Marleen, Graag gedaan! Inmiddels heb ik vernomen dat de leverancier metingen in handen heeft die nu worden onderzocht. Morgen (donderdag 18-08-2022) om 13:30 staat hierover weer een overleg gepland. Hopelijk weten we dan wat de oorzaak is en hoe dit kan worden opgelost! Groetjes, Amy

Klopt, wilde het net posten :-)

Alleen onbegrijpelijk dat we hier nog geen update hebben van KPN zelf.

Wat betreft de theorie dat we hier wel met meer mensen zouden zijn als het om zoveel gedupeerden zou gaan.. mensen kunnen de informatie niet vinden!

 

Vanmorgen nog de klantenservice gesproken. Werd behandelt als een compleet nieuwe klacht. 
Totaal onbekend.

Reputatie 3
Badge

Iemand dit dit ook heeft? Ik hoor iedereen met alleen maar dat ze E en 4G zien en dat hij het dan niet doet maar dat heb k al 1,5 of langer al niet meer gezien… “mobiel netwerk” in instellingen is bij mij ook gewoon een zwart scherm.. hebben meerdere dat of ben ik de enigste?

Reputatie 4
Badge

Geloof me, als ik zeg dat KPN met MAN en MACHT bezig is dit probleem op te lossen. Ze zitten écht met alle partijen om tafel.

Het is gewoon heel moeilijk te traceren, omdat de ene telefoon wel problemen geeft en de andere niet. Daarbij is het gewoon niet duidelijk of de telefoon problemen heeft met het netwerk óf het netwerk problemen heeft met de telefoon. 

Dit heeft echt de hoogste prioriteit. Ik weet dat dit voor jullie klinkt als lariekoek en kastje-muurverhaal, maar er wordt écht keihard aan gewerkt. 

Hoe moeilijk is het:

mail naar al je klanten die een mobiel abonnement hebben de vraag: “heb jij een IPhone 11 en problemen met mobiele data? Meld je dan nu aan via onderstaande link om actief op de hoogte te houden geworden” Voor diegene die het niet betreft is het weer het zoveelste mailtje wat binnen 3 sec verwijderd wordt omdat het jou niet aanspreekt…. What else is new.

pfff kom eens op hè…in een tijd als deze niet weten hoe je je klanten moet bereiken? Hoe dan? 
 

1 mail….en daarna de data verzamelen en een aparte mailgroep starten met de gedupeerden.

Het is KPN! De meester in verbinden en communicatie, toch? 🤣#not

Ik snap oprecht jullie frustratie, echt waar, ook mijn zoon heeft dit probleem, maar je moet wel een beetje realistisch blijven. Je kunt niet miljoenen abonnees een mail sturen terwijl er, (met alle respect!), "maar" een paar honderd dit probleem hebben. En nogmaals; er wordt écht met man en macht aan gewerkt. 

Reputatie 6
Badge +3

Geloof me, als ik zeg dat KPN met MAN en MACHT bezig is dit probleem op te lossen. Ze zitten écht met alle partijen om tafel.

Het is gewoon heel moeilijk te traceren, omdat de ene telefoon wel problemen geeft en de andere niet. Daarbij is het gewoon niet duidelijk of de telefoon problemen heeft met het netwerk óf het netwerk problemen heeft met de telefoon. 

Dit heeft echt de hoogste prioriteit. Ik weet dat dit voor jullie klinkt als lariekoek en kastje-muurverhaal, maar er wordt écht keihard aan gewerkt. 

Hoe moeilijk is het:

mail naar al je klanten die een mobiel abonnement hebben de vraag: “heb jij een IPhone 11 en problemen met mobiele data? Meld je dan nu aan via onderstaande link om actief op de hoogte te houden geworden” Voor diegene die het niet betreft is het weer het zoveelste mailtje wat binnen 3 sec verwijderd wordt omdat het jou niet aanspreekt…. What else is new.

pfff kom eens op hè…in een tijd als deze niet weten hoe je je klanten moet bereiken? Hoe dan? 
 

1 mail….en daarna de data verzamelen en een aparte mailgroep starten met de gedupeerden.

Het is KPN! De meester in verbinden en communicatie, toch? 🤣#not

Ik snap oprecht jullie frustratie, echt waar, ook mijn zoon heeft dit probleem, maar je moet wel een beetje realistisch blijven. Je kunt niet miljoenen abonnees een mail sturen terwijl er, (met alle respect!), "maar" een paar honderd dit probleem hebben. En nogmaals; er wordt écht met man en macht aan gewerkt. 

Door technische dienst terug gebeld.

Bellen mij persoonlijk als er ontwikkelingen zijn/oplossing zodat ze kunnen checken of het probleem opgelost is.

vriendelijke medewerker zeker kwartier aan de lijn gehad.

Ze zijn er echt wel hard mee bezig om het op te lossen 

Reputatie 3
Badge

Toch wel gek dat er maar een paar honderd aaiFones met problemen zijn. Als dat ook echt zo is natuurlijk. Want er zijn toch nooit zó weinig toestellen van de ‘probleemvariant’ verkocht.. zou je denken. 

Ik ben blij dat ik geen ICT’er ben die dit soort problemen moet oplossen 😄

Reputatie 3

Ik zie net dat er een nieuwe update voor IOS is naar 15.6.1.

Dit een update die nergens beschreven en vermeldt staat…

Ik ben hem nu zelf aan het installeren…

Reputatie 4
Badge +1

Ik zie net dat er een nieuwe update voor IOS is naar 15.6.1.

Dit een update die nergens beschreven en vermeldt staat…

Ik ben hem nu zelf aan het installeren…

Oh! Laat zo even weten hoe of wat! 🤞🏼 

Reputatie 5
Badge +1

@wjb het is altijd makkelijk informatie te vinden als je weet waar je moet zoeken. Maak er voor de grap eens Simyo van in plaats van KPN.

Of als je geen idee hebt dat het weleens aan het type iPhone zou kunnen liggen.. dan zoek je daar dus ook niet op..

 

Reputatie 3
Badge

Ik zie net dat er een nieuwe update voor IOS is naar 15.6.1.

Dit een update die nergens beschreven en vermeldt staat…

Ik ben hem nu zelf aan het installeren…

Oh! Laat zo even weten hoe of wat! 🤞🏼 

Ik heb de update (security settings stond erbij) ook al geinstalleerd en daarna voor zekerheid de telefoon nog eens opnieuw opgestart. Vooralsnog een snelle en stabiele 4G verbinding. Maar dat is de weinig zeggende conclusie na 5 minuten gebruiken 😅

 

Dus ik laat nog weten of het zo blijft of niet

Eind van de middag en vanavond zie ik het issue op mijn iPhone 13 Pro weer optreden, overdag leek redelijk goed eerst.

Eigenlijk zijn het twee issues:

1. Signaal kwijt en zoeken naar service (af en toe)
2. Volle bak signaal (alle streepjes) met weergave van E(dge) en geen internet (normaal heb ik twee streepjes en 4G of 5G thuis)

Het kan natuurlijk bij mij een ander issue zijn dan bij de iPhone 11 gebruikers, maar ik wacht het heel even af voordat ik hem helemaal naar fabrieksinstellingen reset.
En wellicht doet 15.6.1 nog wat, al denk ik dat dit vooral een security update is.
​​​

Reputatie 3
Badge

Ik heb gewoon volle wifi.. iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?? 

Reputatie 4
Badge +1

Ik zie net dat er een nieuwe update voor IOS is naar 15.6.1.

Dit een update die nergens beschreven en vermeldt staat…

Ik ben hem nu zelf aan het installeren…

Oh! Laat zo even weten hoe of wat! 🤞🏼 

Ik heb de update (security settings stond erbij) ook al geinstalleerd en daarna voor zekerheid de telefoon nog eens opnieuw opgestart. Vooralsnog een snelle en stabiele 4G verbinding. Maar dat is de weinig zeggende conclusie na 5 minuten gebruiken 😅

 

Dus ik laat nog weten of het zo blijft of niet

Ik heb m ook geïnstalleerd. Sinds de storing had ik in m’n slaapkamer alleen E. Nu wel 4G en 4 streepjes bereik. Ben benieuwd. 🤞🏼

Reputatie 5
Badge +1

Ik zie net dat er een nieuwe update voor IOS is naar 15.6.1.

Dit een update die nergens beschreven en vermeldt staat…

Ik ben hem nu zelf aan het installeren…

Oh! Laat zo even weten hoe of wat! 🤞🏼 

Ik heb de update (security settings stond erbij) ook al geinstalleerd en daarna voor zekerheid de telefoon nog eens opnieuw opgestart. Vooralsnog een snelle en stabiele 4G verbinding. Maar dat is de weinig zeggende conclusie na 5 minuten gebruiken 😅

 

Dus ik laat nog weten of het zo blijft of niet

Ik heb m ook geïnstalleerd. Sinds de storing had ik in m’n slaapkamer alleen E. Nu wel 4G en 4 streepjes bereik. Ben benieuwd. 🤞🏼

Hier ook gelukt, tot nu toe blijft de 4G in stand (half uur). Bij het posten ging het al mis…. 
Dus geen oplossing voor het probleem…

Reputatie 3
Badge

Ik zie net dat er een nieuwe update voor IOS is naar 15.6.1.

Dit een update die nergens beschreven en vermeldt staat…

Ik ben hem nu zelf aan het installeren…

Oh! Laat zo even weten hoe of wat! 🤞🏼 

Ik heb de update (security settings stond erbij) ook al geinstalleerd en daarna voor zekerheid de telefoon nog eens opnieuw opgestart. Vooralsnog een snelle en stabiele 4G verbinding. Maar dat is de weinig zeggende conclusie na 5 minuten gebruiken 😅

 

Dus ik laat nog weten of het zo blijft of niet

Ik heb m ook geïnstalleerd. Sinds de storing had ik in m’n slaapkamer alleen E. Nu wel 4G en 4 streepjes bereik. Ben benieuwd. 🤞🏼

Very spannend.. 

Ben pas overtuigd als we (iedereen hier) ten minste 24 uur non stop verbinding hebben. Zou Apple het probleem gefixt hebben met deze als 'security update' vermomde fix? 😂😂😂 Dat zou wel lollig zijn zeg.. maar het zal wel niet 😄

Misschien goed dat er nog wat mensen updaten.. dan weten we snel meer 

Reputatie 3
Badge

Ik zie net dat er een nieuwe update voor IOS is naar 15.6.1.

Dit een update die nergens beschreven en vermeldt staat…

Ik ben hem nu zelf aan het installeren…

Oh! Laat zo even weten hoe of wat! 🤞🏼 

Ik heb de update (security settings stond erbij) ook al geinstalleerd en daarna voor zekerheid de telefoon nog eens opnieuw opgestart. Vooralsnog een snelle en stabiele 4G verbinding. Maar dat is de weinig zeggende conclusie na 5 minuten gebruiken 😅

 

Dus ik laat nog weten of het zo blijft of niet

Ik heb m ook geïnstalleerd. Sinds de storing had ik in m’n slaapkamer alleen E. Nu wel 4G en 4 streepjes bereik. Ben benieuwd. 🤞🏼

Very spannend.. 

Ben pas overtuigd als we (iedereen hier) ten minste 24 uur non stop verbinding hebben. Zou Apple het probleem gefixt hebben met deze als 'security update' vermomde fix? 😂😂😂 Dat zou wel lollig zijn zeg.. maar het zal wel niet 😄

Misschien goed dat er nog wat mensen updaten.. dan weten we snel meer 

Ja bij mij doet de update het niet eens dus we kenne lang wachten dan.. morgen maar weer ritje kpn winkel

Reputatie 4
Badge +1

Ik zie net dat er een nieuwe update voor IOS is naar 15.6.1.

Dit een update die nergens beschreven en vermeldt staat…

Ik ben hem nu zelf aan het installeren…

Oh! Laat zo even weten hoe of wat! 🤞🏼 

Ik heb de update (security settings stond erbij) ook al geinstalleerd en daarna voor zekerheid de telefoon nog eens opnieuw opgestart. Vooralsnog een snelle en stabiele 4G verbinding. Maar dat is de weinig zeggende conclusie na 5 minuten gebruiken 😅

 

Dus ik laat nog weten of het zo blijft of niet

Ik heb m ook geïnstalleerd. Sinds de storing had ik in m’n slaapkamer alleen E. Nu wel 4G en 4 streepjes bereik. Ben benieuwd. 🤞🏼

Very spannend.. 

Ben pas overtuigd als we (iedereen hier) ten minste 24 uur non stop verbinding hebben. Zou Apple het probleem gefixt hebben met deze als 'security update' vermomde fix? 😂😂😂 Dat zou wel lollig zijn zeg.. maar het zal wel niet 😄

Misschien goed dat er nog wat mensen updaten.. dan weten we snel meer 

Ja bij mij doet de update het niet eens dus we kenne lang wachten dan.. morgen maar weer ritje kpn winkel

Hier geen verbetering helaas. Was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk. 😂

Reputatie 5
Badge +1

Nou verwachtte ik niet dat deze update iets zou veranderen.. toch geïnstalleerd, voordat ik de hond ging uitlaten, alles is nog steeds hetzelfde 😆 geen 4G 🙈