Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 3
Badge

Nou verwachtte ik niet dat deze update iets zou veranderen.. toch geïnstalleerd, voordat ik de hond ging uitlaten, alles is nog steeds hetzelfde 😆 geen 4G 🙈

Bij mij doet 4G het nog goed maar kreeg zojuist weer gemiste oproepen binnen. Oproepen van een paar minuten geleden terwijl mij telefoon gewoon aan stond. Dus het lijkt geen effect te hebben.. helaas ☹️
 

Dus ik terugbellen.. degene die mij had gebeld kreeg direct voicemail. Fijn is dat. 
 

 

Reputatie 3

Nou verwachtte ik niet dat deze update iets zou veranderen.. toch geïnstalleerd, voordat ik de hond ging uitlaten, alles is nog steeds hetzelfde 😆 geen 4G 🙈

Bij mij doet 4G het nog goed maar kreeg zojuist weer gemiste oproepen binnen. Oproepen van een paar minuten geleden terwijl mij telefoon gewoon aan stond. Dus het lijkt geen effect te hebben.. helaas ☹️
 

Dus ik terugbellen.. degene die mij had gebeld kreeg direct voicemail. Fijn is dat. 
 

 

Ook bij mij is er geen verbetering te ondervinden.

Alweer een reden meer dat het probleem bij KPN ligt ook al willen ze dat niet horen.

Reputatie 6
Badge +2

En nog steeds, na bijna 3 weken geen oplossing voor de korte termijn

@Erik_ of andere kpn’ers ….. LEENTOESTEL!!!!!

Reputatie 5
Badge +1

inmiddels is er een update 15.6.1 voorzover ik als leek kan zien, lijkt het (slechts) een veiligheidsupdate te zijn

Ik heb sinds gisteren af en toe wel weer (redelijke) verbinding. Nog wel vaak traag. 
daarnaast kreeg ik gisteren, na een niet al te lange tijd op 4G te hebben gezeten, een melding dat ik 50% van mijn internet heb verbruikt. Dit terwijl ik de laatste weken geen/nauwelijks gebruik heb kunnen maken van mijn internet.

 

geen idee of meer mensen hier last van hebben en of dit iets met dit probleem te maken heeft. Maar ik vond het wel opvallend! 

Ik heb ook wel weer iets betere internetverbinding. Nog weinig verbetering met bellen.

Wat je zegt qua verbruik: kreeg je dat bericht terwijl je nog niet op de helft zit van je verbruik of zit je wel al daadwerkelijk op de helft? 
Ik zit qua verbruik nu op 1,4 GB van de 20 GB die ik maandelijks heb. Dus bij lange na nog niet op de helft haha. 
 

ik zit ook daadwerkelijk op (inmiddels als over) de helft. Normaal doe ik hier een hele maand mee en nu heb ik al twee weken nauwelijks internet en is het al bijna op. 

 

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb sinds gisteren af en toe wel weer (redelijke) verbinding. Nog wel vaak traag. 
daarnaast kreeg ik gisteren, na een niet al te lange tijd op 4G te hebben gezeten, een melding dat ik 50% van mijn internet heb verbruikt. Dit terwijl ik de laatste weken geen/nauwelijks gebruik heb kunnen maken van mijn internet.

 

geen idee of meer mensen hier last van hebben en of dit iets met dit probleem te maken heeft. Maar ik vond het wel opvallend! 

Ik heb ook wel weer iets betere internetverbinding. Nog weinig verbetering met bellen.

Wat je zegt qua verbruik: kreeg je dat bericht terwijl je nog niet op de helft zit van je verbruik of zit je wel al daadwerkelijk op de helft? 
Ik zit qua verbruik nu op 1,4 GB van de 20 GB die ik maandelijks heb. Dus bij lange na nog niet op de helft haha. 
 

ik zit ook daadwerkelijk op (inmiddels als over) de helft. Normaal doe ik hier een hele maand mee en nu heb ik al twee weken nauwelijks internet en is het al bijna op. 

 

Mijn databundel gaat ook sneller op.

lijkt wel door het naarstig op zoek gaan naar 4g dat je verbruik ook hoger is.

vandaag redelijk goed internet gehad op diverse locaties 

Ik kreeg vandaag ook de melding dat 50% van mijn internet heb verbruikt, terwijl ik geen of weinig internet heb en dus ook weinig gebruik. Zeker opvallend… waarschijnlijk vergt zoeken naar internet veel data? Hoop dat dit snel opgelost is, drie weken is al erg lang. 

Reputatie 3

Ik denk idd ook dat het tijd word voor de rechtsbijstand. Kpn is wettelijk verplicht om de diensten die afgenomen worden ook te leveren. Je hebt een contract ondertekend voor betaling met bepaalde diensten. Als zij dus de dienst niet kunnen leveren hoef je er ook niet voor te betalen.

 

in dit geval werkt de dienst internet niet.

ook mijn toestel is afgenomen bij kpn op abbonement. Ook mijn toestel functioneert niet na behoren. In mijn ogen ben ik niet verplicht om te betalen voor iets, wat niet functioneert of waarin kpn faalt!

 

rechtsbijstand zal dit zeker weten recht zetten..

helaas is het wel heel triest dat kpn niet zelf met een oplossing komt en op deze manier zijn klanten deze weg in jaagt… vaak is zulke druk dus wel nodig eer er pas een juiste oplossing geboden word helaas!

 

Dit duurt immers nu al veelste lang zonder oplossing!

Hi, ik heb sinds een week het probleem dat mijn telefoon aangeeft dat ik wel 4G heb, maar het internet werkt niet (wifi werkt wel). Ook problemen met bellen en gebeld worden. Soms zijn er een paar minuten dat het wel even werkt of dat ik E internet heb, maar 90% van de tijd werkt het niet.

Ik heb al van alles geprobeerd. Nieuwe simkaart, netwerkinstellingen opnieuw ingesteld. Als ik m’n simkaart in m’n oude telefoon (iPhone S) doe werkt alles wel. (Voor zover ik dat kan beoordelen aangezien het op mijn iPhone 11 soms ook wel werkt)

Ik lees dat meer mensen met een iPhone 11 dit probleem sinds kort ervaren. Waardoor ik ga twijfelen of het aan mijn telefoon ligt of aan de software?  
Ipv ‘KPN NL’ geeft mijn telefoon nu ook opeens alleen ‘KPN’ aan.

Ik heb precies dit. Ik heb ook gebeld met KPN en toen werdt er mij verteld dat ik naar apple zelf moest gaan om te kijken wat hun konden betekenen. Dag later ben ik opgebeld door kpn en is er verteld dat er een interne storing is

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb sinds gisteren af en toe wel weer (redelijke) verbinding. Nog wel vaak traag. 
daarnaast kreeg ik gisteren, na een niet al te lange tijd op 4G te hebben gezeten, een melding dat ik 50% van mijn internet heb verbruikt. Dit terwijl ik de laatste weken geen/nauwelijks gebruik heb kunnen maken van mijn internet.

 

geen idee of meer mensen hier last van hebben en of dit iets met dit probleem te maken heeft. Maar ik vond het wel opvallend! 

Ik heb ook wel weer iets betere internetverbinding. Nog weinig verbetering met bellen.

Wat je zegt qua verbruik: kreeg je dat bericht terwijl je nog niet op de helft zit van je verbruik of zit je wel al daadwerkelijk op de helft? 
Ik zit qua verbruik nu op 1,4 GB van de 20 GB die ik maandelijks heb. Dus bij lange na nog niet op de helft haha. 
 

ik zit ook daadwerkelijk op (inmiddels als over) de helft. Normaal doe ik hier een hele maand mee en nu heb ik al twee weken nauwelijks internet en is het al bijna op. 

 

Misschien zit daar wel een fout.

Dat er een signaal verstoord is en denkt dat data op is!?.

als er nu foutieve berichten binnenkomen over stand data

Reputatie 4
Badge +1

Zie net de KPN factuur in mijn mail. 
Voor de volledige abonnementskosten (Sim-only) 

Hopelijk krijg ik daar wel iets van terug, want anders is dat belachelijk.

Ik heb zelf overigens geen melding gehad over de data.

Mijn nieuwe bundel is recent begonnen en er staat nu 0,1 van de 60gb verbruikt 😅 

Ik heb overigens 60gb vanwege allerlei verdubbelingen.  Mijn originele abo had 20gb.

 

 

Reputatie 5
Badge +2

Gaat KPN vandaag nog met een reactie komen hier? @Erwin_   @Thomas  @Maja_ 

Reputatie 1

Ik heb sinds gisteren af en toe wel weer (redelijke) verbinding. Nog wel vaak traag. 
daarnaast kreeg ik gisteren, na een niet al te lange tijd op 4G te hebben gezeten, een melding dat ik 50% van mijn internet heb verbruikt. Dit terwijl ik de laatste weken geen/nauwelijks gebruik heb kunnen maken van mijn internet.

 

geen idee of meer mensen hier last van hebben en of dit iets met dit probleem te maken heeft. Maar ik vond het wel opvallend! 

Ik heb ook wel weer iets betere internetverbinding. Nog weinig verbetering met bellen.

Wat je zegt qua verbruik: kreeg je dat bericht terwijl je nog niet op de helft zit van je verbruik of zit je wel al daadwerkelijk op de helft? 
Ik zit qua verbruik nu op 1,4 GB van de 20 GB die ik maandelijks heb. Dus bij lange na nog niet op de helft haha. 
 

ik zit ook daadwerkelijk op (inmiddels als over) de helft. Normaal doe ik hier een hele maand mee en nu heb ik al twee weken nauwelijks internet en is het al bijna op. 

 

Misschien zit daar wel een fout.

Dat er een signaal verstoord is en denkt dat data op is!?.

als er nu foutieve berichten binnenkomen over stand data

Nu je het zegt, ik kreeg wel rond die tijd een smsje dat mijn data bijna op was. Toen het signaal daarna langzamer werd dacht ik eigenlijk dat ik over mijn data heen zat…

Ging uiteraard even checken in m’n KPN app en toen zag ik dat ik nog genoeg Mb’s over had.

Reputatie 4
Badge +1

Het lijkt het weer te doen of ik juich weer te vroeg zoals enkele dagen geleden. 
 

Edit: te vroeg. Elke keer als die het enkele minuten doet ga ik er helaas vanuit dat het is opgelost want normaliter heb ik alleen maar enkele seconden verbinding. 

Reputatie 7
Badge +21

Trage iPhone?
En IOS 11 of hoger?

Ga via instellingen naar algemeen, scroll helemaal naar beneden en klik op Zet uit.
Dan worden alle geopende apps afgesloten en begin je met een schone lijn.

Dit werkt alleen als je hem op bovenstaande manier uitzet.

Reputatie 4
Badge +1

Trage iPhone?
En IOS 11 of hoger?

Ga via instellingen naar algemeen, scroll helemaal naar beneden en klik op Zet uit.
Dan worden alle geopende apps afgesloten en begin je met een schone lijn.

Dit werkt alleen als je hem op bovenstaande manier uitzet.

We hebben geen trage iPhones. We hebben geen internetverbinding en problemen met bellen.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allen, ik kan me goed voorstellen dat jullie nu wel duidelijkheid willen hierover.
Helaas heb ik op dit moment nog niets nieuws te vertellen. De leveranciers zijn op dit moment nog steeds aan het uitzoeken waar de oorzaak zit.

Zodra we meer weten zullen we dit hier met jullie delen.

Reputatie 3

Ik ben in ieder geval blij te lezen dat er meer mensen met dit probleem zijn. Bij mij precies hetzelfde. Allerlei dingen geprobeerd, niets werkte. 
Ik reken op een snelle oplossing want dit is bijzonder irritant….

Reputatie 5
Badge +2

Trage iPhone?
En IOS 11 of hoger?

Ga via instellingen naar algemeen, scroll helemaal naar beneden en klik op Zet uit.
Dan worden alle geopende apps afgesloten en begin je met een schone lijn.

Dit werkt alleen als je hem op bovenstaande manier uitzet.

Ben jij serieus of neem je ons allemaal in de zeik… Als je niet in dit onderwerp verdiept hebt en alles gelezen hebt, bemoei je er dan a.u.b. niet mee. Dus kom dan niet met zogenaamd goedbedoelde maar vreselijk onnodige adviezen. Bedankt 

Reputatie 5
Badge +2

Ik ben in ieder geval blij te lezen dat er meer mensen met dit probleem zijn. Bij mij precies hetzelfde. Allerlei dingen geprobeerd, niets werkte. 
Ik reken op een snelle oplossing want dit is bijzonder irritant….

Snel? Duurt al 4 weken !

Badge

Ik vind het ongekend dat ik vanochtend de melding kreeg “Geachte klant, u heeft 50% van uw NL-EU databundel verbruikt. ...”. Hoe dan? Ik krijg buitenshuis als ik geluk heb alleen platte tekst in beeld… en dat hooguit een minuut of 2 en bij het volgende wat ik open gebeurt er ‘niks’, blijft ie zoeken en ‘draaien’ en is in no time mijn accu ook nog eens leeg.

We wachten maar weer af of en wat de oplossing gaat worden, maar dit is echt geen doen.

Reputatie 4
Badge +1

Ik vind het ongekend dat ik vanochtend de melding kreeg “Geachte klant, u heeft 50% van uw NL-EU databundel verbruikt. ...”. Hoe dan? Ik krijg buitenshuis als ik geluk heb alleen platte tekst in beeld… en dat hooguit een minuut of 2 en bij het volgende wat ik open gebeurt er ‘niks’, blijft ie zoeken en ‘draaien’ en is in no time mijn accu ook nog eens leeg.

We wachten maar weer af of en wat de oplossing gaat worden, maar dit is echt geen doen.

Ik denk dat de telefoon constant verbinding zoekt en daardoor je datalimiet er snel doorheen gaat. 

Reputatie 6
Badge +3

Ik vind het ongekend dat ik vanochtend de melding kreeg “Geachte klant, u heeft 50% van uw NL-EU databundel verbruikt. ...”. Hoe dan? Ik krijg buitenshuis als ik geluk heb alleen platte tekst in beeld… en dat hooguit een minuut of 2 en bij het volgende wat ik open gebeurt er ‘niks’, blijft ie zoeken en ‘draaien’ en is in no time mijn accu ook nog eens leeg.

We wachten maar weer af of en wat de oplossing gaat worden, maar dit is echt geen doen.

Ik denk dat de telefoon constant verbinding zoekt en daardoor je datalimiet er snel doorheen gaat. 

Dat denk ik ook.

batterij snel leeg accu heet data snel op

Reputatie 6
Badge +3

Goedemorgen allen, ik kan me goed voorstellen dat jullie nu wel duidelijkheid willen hierover.
Helaas heb ik op dit moment nog niets nieuws te vertellen. De leveranciers zijn op dit moment nog steeds aan het uitzoeken waar de oorzaak zit.

Zodra we meer weten zullen we dit hier met jullie delen.

Wat we in ieder geval willen is een compensatie en of zelfs contract openbreken 

Reputatie 5
Badge +1

Goedemorgen allen, ik kan me goed voorstellen dat jullie nu wel duidelijkheid willen hierover.
Helaas heb ik op dit moment nog niets nieuws te vertellen. De leveranciers zijn op dit moment nog steeds aan het uitzoeken waar de oorzaak zit.

Zodra we meer weten zullen we dit hier met jullie delen.

Wat we in ieder geval willen is een compensatie en of zelfs contract openbreken 

Flinke korting op een nieuw toestel sta ik ook voor open. Huidig toestel is waardeloos op dit moment (onverkoopbaar als deze ook op andere netwerken niet meer werkt zoals in dit topic al is ondervonden).