Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoet. Helaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 4
Badge +2

By the way, KPN is de hoofdveroorzaker van dit probleem en daarmee de hoofdvearntwoordelijke. 
Zij hebben vlak voor 20 juli een wijziging aan hun kant doorgevoerd waarna de problemen zijn ontstaan. Dat staat eerder in dit topic genoemd en is bevestigd. 
Normaal gesproken hoort zo’n wijziging altijd goed doorgetest te worden voordat die live gaat.
Daarnaast, mochten er dan toch problemen ontstaan, zou er de mogelijkheid moeten zijn om een zogenaamde rollback te doen, waarmee de wijziging weer ongedaan wordt gemaakt. Maar ook daarin schiet KPN hier tekort. 

Reputatie 4
Badge +1

Ik neem een dienst tegen betaling af bij KPN, zij zijn verantwoordelijk voor de oplossing en hoe ze dat verder met leveranciers oplossen interesseert me niet. 

Jouw telefoon is echter geen onderdeel van de dienst die je tegen betaling afneemt.

Je hebt die telefoon (op afbetaling) gekocht bij kpn. Ja, kpn blijft het aanspreekpunt als je problemen hebt met die telefoon maar het is de verantwoordelijkheid van de leverancier (Apple) dat de telefoon zelf optimaal blijft functioneren en het is de verantwoordelijkheid van kpn dat het netwerk optimaal blijft functioneren.

 

Nogmaals, het is helemaal nog niet gezegd dat de oorzaak van het probleem bij de iPhone ligt maar net zo min is het vastgesteld dat de oorzaak van het probleem bij kpn ligt. En dit is waar het mij om gaat. Wijs niet naar de éne of de andere partij maar wacht het onderzoek af. Daarna komt de vraag of en zo ja door wie er een vergoeding gegeven zal worden.

Wat boeit jou het waar iemand naar wijst ? Wij hebben geen internet en door wie het komt interesseert echt helemaal niemand zolang het maar zsm wordt opgelost en de periode van snel oplossen was al na week 1 voorbij.

Op jou KPN aandeelhouder praatjes zit echt helemaal niemand te wachten hier. 

Reputatie 5
Badge +2

Ik neem een dienst tegen betaling af bij KPN, zij zijn verantwoordelijk voor de oplossing en hoe ze dat verder met leveranciers oplossen interesseert me niet. 

Jouw telefoon is echter geen onderdeel van de dienst die je tegen betaling afneemt.

Je hebt die telefoon (op afbetaling) gekocht bij kpn. Ja, kpn blijft het aanspreekpunt als je problemen hebt met die telefoon maar het is de verantwoordelijkheid van de leverancier (Apple) dat de telefoon zelf optimaal blijft functioneren en het is de verantwoordelijkheid van kpn dat het netwerk optimaal blijft functioneren.

 

Nogmaals, het is helemaal nog niet gezegd dat de oorzaak van het probleem bij de iPhone ligt maar net zo min is het vastgesteld dat de oorzaak van het probleem bij kpn ligt. En dit is waar het mij om gaat. Wijs niet naar de éne of de andere partij maar wacht het onderzoek af. Daarna komt de vraag of en zo ja door wie er een vergoeding gegeven zal worden.

Als ik een Sony tv koop bij MediaMarkt, is MediaMarkt aanspreekpunt + verantwoordelijk voor een goede werking van de tv.

Ik heb telefoon + abonnement gekocht bij KPN. KPN verantwoordelijk voor goede werking, punt. 
Maakt mij niet uit wie veroorzaker van het probleem is. KPN dient dit probleem adequaat en snel gewoon op te lossen.

En wil je dan jij jezelf dan nu verwijderen uit dit forum a.u.b. Je bent echt super hardleers en hebt werkelijk de allergrootste plaat voor je hoofd die ik ooit heb gezien. Niemand mag jou in dit forum, dus hou jou maar op met reageren a.u.b. 
Geloof dat er al heel veel mensen dit gevraagd hebben en ik nu zeker wel. Bedankt

Reputatie 7

Zij hebben vlak voor 20 juli een wijziging aan hun kant doorgevoerd waarna de problemen zijn ontstaan. Dat staat eerder in dit topic genoemd en is bevestigd. 

Heb je een bron?

Ik heb Google binnen dit topic laten zoeken naar "20 juli" maar de enige eerdere referentie naar "20 juli" die gevonden wordt is in dit bericht.

Reputatie 5
Badge +2

18-08-2022

Hi all, we hebben een update gekregen uit het onderzoek:

KPN heeft inmiddels diverse metingen en tests kunnen uitvoeren met een aantal ingeleverde toestellen van klanten die voornoemde problemen ervaren. Het onderzoek richt zich daarbij op toestellen van het type Apple iPhone 11.

Op dit moment maakt ons technisch team een analyse van de testresultaten. Daarbij wordt nauw samengewerkt met technici van Apple. Het resultaat van die analyse wordt spoedig verwacht.

Indien uit de analyse een grondoorzaak voor de problematiek naar voren komt, zullen wij zo spoedig mogelijk alles in het werk stellen om die oorzaak weg te nemen en de klachten op te lossen. Over de vraag hoe snel die oplossing beschikbaar zal zijn, kunnen we helaas nog geen uitspraken doen, omdat de grondoorzaak op dit moment nog niet bekend is.

Zodra over de grondoorzaak en/of mogelijke oplossing van het probleem meer duidelijkheid is, of er verdere updates te melden zijn, zullen we dat als eerste op deze plek kenbaar maken.

Lees ik het goed dat er nu test zijn gedaan met toestellen welke problemen ervaren. Dat is eindelijk info waar we iets wijzer van worden. Maar heeft dat echt 6 weken moeten duren, serieus. 
Waarom is dat niet al weken geleden gebeurt…???

En waarom wordt dit niet gelijk gemeld dat deze specifieke onderzoeken gaan starten. En niet als ze al gedaan zijn.

Deze wijze (trage wijze en achteraf) van communiceren is dus precies te reden waarom iedereen zich hier niet serieus genomen voelt.

 

Vraag: Kan je aangeven wanneer de resultaten bekend zijn? Welke deadline is hiervoor gesteld?

Wanneer staat overleg met iPhone gepland?

En welke verdere onderzoeken lopen er nog meer? Neem aan dat KPN niet op 1 paard wed, dat dus iedereen met z’n vingers gekruist zit in de hoop dat het probleem en dat dit de oplossing is.

 

Geef ons meer informatie zoals wij al weken verzoeken.

Reputatie 4
Badge +1

Zij hebben vlak voor 20 juli een wijziging aan hun kant doorgevoerd waarna de problemen zijn ontstaan. Dat staat eerder in dit topic genoemd en is bevestigd. 

Heb je een bron?

Ik heb Google binnen dit topic laten zoeken naar "20 juli" maar de enige eerdere referentie naar "20 juli" die gevonden wordt is in dit bericht.

Kap hiermee, ga ergens anders KPN aanbidden maar niet hier. Niemand zit op jou aandeel in dit topic te wachten en deze posts voegen weinig toe aan de oplossing van het probleem, eerder de schuldvraag ergens anders proberen te leggen. 

Reputatie 7

KPN dient dit probleem adequaat en snel gewoon op te lossen.

Het is inderdaad kpn die de regie heeft (moet hebben) in het oplossen van deze problematiek, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat de oplossing van kpn moet komen, het kan immers prima zijn dat de oplossing van Apple moet komen.

Reputatie 6
Badge +3

Nee, ik persoonlijk niet, maar ben niet de enige thuis. en ben nuchter genoeg om hier niet over te blijven klagen of te zeuren dat er geen oplossing is. Hier is het zo dat als er een nieuw toestel komt. Één van de oude toestellen bewaard blijft, zodater bij problemen (een defect of een provider/leverancier probleem) er in ieder geval nog een werkend toestel is, en ook daarmee kan je gewoon nog bellen of je bancaire zaken regelen. 

Het probleem zelf is natuurlijk niet lachwekkend, maar als er mogelijkheden worden aangedragen, leest het alsof elke iPhone bezitter zich voelt aangevallen omdat er in hun ogen geen andere mogelijkheid is en dat kpn maar een tijdelijke oplossing moet aandragen. Terwijl die mogelijkheden er gewoon zijn. Maarja de klagers of mensen die nergens voor open staan blijf je altijd horen, er zullen genoeg anderen zijn die óók problemen hebben en je niet hoort.

Je kunt je er dan als mens wel enorm druk om maken of aangevallen voelen, uiteindelijk heb je er alleen jezelf mee. Er is meer in het leven dan een iPhone 11.

Zoals je het zelf omschrijft,eigenlijk doe je alles tegenwoordig met je mobiel.

Nee ik heb geen ander alternatief dan zou ik het aan moeten schaffen.

Ja ik betaal voor diensten van een leverancier waar ik een contract mee heb.

WIJ hebben hier last van en vinden dit een probleem.

Klagen,ja inderdaad duurt te lang en slechte communicatie  

Reputatie 7

... ga ergens anders KPN aanbidden ...

Ik aanbid kpn helemaal niet, sterker nog, voor mobiele telefonie ben ik van mening dat T-Mobile by far de beste provider in Nederland is.

Reputatie 7

Hey KPN wanneer kan ik nu eindelijk dat leentoestel gaan halen, zit nu al 3 weken zonder 4G terwijl ondertussen wel m’n gehele databundel van 20Gb leeg is getankt en de batterij overuren maakt… 

In plaats van anderen te bekritiseren, of kpn aan te vallen, zou je dit probleem ook onder overmacht kunnen schalen. Zowel kpn als Apple is er mee bezig.

En wat let je om een dumpphone te kopen? Kun je je in ieder geval redden,... Als kpn hierin iedereen ook al moet gaan voorzien, wordt jullie probleem heus niet sneller opgelost 😅

 

Er wordt hier steen en been geklaagd,.. Het leest alsof alle iPhone bezitters zich aangevallen voelen,.. Mensen ook Apple kan eens een verstoring hebben. Ook kpn kan eens een verstoring hebben. In dit geval hardnekkig. En zijn de oplosteams druk voor jullie bezig. Beide bedrijven zijn niet zaligmakend.

 

Neem een Raket om af te koelen, misschien kunnen jullie die wel bij Kpn declareren,... 

Hoezo overmacht… ik neem een toestel en een dienst af, voor beide betaal ik, de dienst kan ik inmiddels nu al 3 weken niet gebruiken met alle gevolgen van dien en nu zeg jij dat ik moet afkoelen? Sodemieter op joh, wie denk je dat je bent, ga een andere forum zoeken voor je misselijkmakende opmerkingen! 

 

Dream your own life, Je mag best iets genuanceerder reageren. Mij Heb je er niet mee 🤣 openstaan voor suggesties doe je in ieder geval niet. 

Reputatie 5
Badge +2

Als we nu allemaal ff Wjb rapporteren dan is het snel klaar met dat gezeur

Reputatie 5
Badge +2

Hey KPN wanneer kan ik nu eindelijk dat leentoestel gaan halen, zit nu al 3 weken zonder 4G terwijl ondertussen wel m’n gehele databundel van 20Gb leeg is getankt en de batterij overuren maakt… 

In plaats van anderen te bekritiseren, of kpn aan te vallen, zou je dit probleem ook onder overmacht kunnen schalen. Zowel kpn als Apple is er mee bezig.

En wat let je om een dumpphone te kopen? Kun je je in ieder geval redden,... Als kpn hierin iedereen ook al moet gaan voorzien, wordt jullie probleem heus niet sneller opgelost 😅

 

Er wordt hier steen en been geklaagd,.. Het leest alsof alle iPhone bezitters zich aangevallen voelen,.. Mensen ook Apple kan eens een verstoring hebben. Ook kpn kan eens een verstoring hebben. In dit geval hardnekkig. En zijn de oplosteams druk voor jullie bezig. Beide bedrijven zijn niet zaligmakend.

 

Neem een Raket om af te koelen, misschien kunnen jullie die wel bij Kpn declareren,... 

Hoezo overmacht… ik neem een toestel en een dienst af, voor beide betaal ik, de dienst kan ik inmiddels nu al 3 weken niet gebruiken met alle gevolgen van dien en nu zeg jij dat ik moet afkoelen? Sodemieter op joh, wie denk je dat je bent, ga een andere forum zoeken voor je misselijkmakende opmerkingen! 

 

Dream your own life, Je mag best iets genuanceerder reageren. Mij Heb je er niet mee 🤣 openstaan voor suggesties doe je in ieder geval niet. 

Na weken problemen, zonder informatie van KPN (we zijn er mee bezig is niet de juiste informatie…), weken geen gebruik kunnen maken van internet, niet kunnen bellen, wel maar betalen…. dan is de nuance er wel een beetje vanaf. En openstaande voor suggesties is er ook niet meer bij. Wij staan open voor oplossingen of concrete afspraken. Niet meer dat half bakken geneuzel wat er op onze mouw gespeld wordt. 

Als je dat niet begrijpt of niet wilt begrijpen (dat is uiteraard ook een optie) ga dan lekker iemand anders lastig vallen of ga lekker buiten spelen ofzo. Maar blijf dan wel ALSJEBLIEFT uit dit forum. Of stop dan i.i.g. met die kleinerende en denigrerende opmerkingen en kom met iets constructiefs. En extra tip: een emoticon maak niet alles leuk of luchtig mocht je dat misschien denken.

Reputatie 7

Als we nu allemaal ff Wjb rapporteren dan is het snel klaar met dat gezeur

Dus ook jij staat niet open voor het feit dat de oorzaak van de problematiek best bij Apple zou kunnen liggen. Dat is immers het enige dat ik zeg en ik snap oprecht niet waarom mensen daar zo ontzettend gepikeerd over kunnen zijn.

En ja, ook ik hoop dat de problematiek zo snel mogelijk verholpen zal zijn maar echt, houdt op met het wijzen naar één van de betrokken partijen en wacht eerst het onderzoek naar de oorzaak af.

Reputatie 5
Badge +2

KPN dient dit probleem adequaat en snel gewoon op te lossen.

Het is inderdaad kpn die de regie heeft (moet hebben) in het oplossen van deze problematiek, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat de oplossing van kpn moet komen, het kan immers prima zijn dat de oplossing van Apple moet komen.

Dat kan best wel zo zijn. Maar KPN is verantwoordelijk om het probleem op te lossen. Ook al laten zij T-mobile het probleem oplossen, of Nokia. I don’t care. 
KPN is ONS aanspreekpunt immers. Dus wij richteb aan tot KPN. Abonnement/verbinding VAN KPN werkt niet, KPN is probleemhouder. En daarmee dienen zij ons, de gebruikers van het niet werkende abonnement, van duidelijke informatie te voorzien. 
Is allemaal hier zo heel moeilijk toch. Dus stop met het wegwijzer en verschuilen. Los het probleem op, wie ze daar ook bij laten helpen…

Reputatie 5
Badge +2

Als we nu allemaal ff Wjb rapporteren dan is het snel klaar met dat gezeur

Dus ook jij staat niet open voor het feit dat de oorzaak van de problematiek best bij Apple zou kunnen liggen. Dat is immers het enige dat ik zeg en ik snap oprecht niet waarom mensen daar zo ontzettend gepikeerd over kunnen zijn.

En ja, ook ik hoop dat de problematiek zo snel mogelijk verholpen zal zijn maar echt, houdt op met het wijzen naar één van de betrokken partijen en wacht eerst het onderzoek naar de oorzaak af.

DUURT LANG. VEEL TE LANG. ZONDER DAT WIJ OP DE HOOGTE WORDEN GEHOUDEN. 
Als dat nu eens goed zou gebeuren, scheelt dat zo veel onrust. Hoef jij ook niet KPN iedere keer te verdedigen.

Mijn moeder heeft ook al weken deze problemen met haar KPN-abonnement. Dacht eerst dat het aan haar iPhone 11 lag omdat ze met een andere simkaart (van Simyo) ook problemen had. De KPN klantenservice kwam niet verder dan het opsturen van een nieuwe simkaart.

Hopelijk lost KPN dit snel op, want het wordt nu wel echt vervelend.

Reputatie 5
Badge +2

Als we nu allemaal ff Wjb rapporteren dan is het snel klaar met dat gezeur

Dus ook jij staat niet open voor het feit dat de oorzaak van de problematiek best bij Apple zou kunnen liggen. Dat is immers het enige dat ik zeg en ik snap oprecht niet waarom mensen daar zo ontzettend gepikeerd over kunnen zijn.

En ja, ook ik hoop dat de problematiek zo snel mogelijk verholpen zal zijn maar echt, houdt op met het wijzen naar één van de betrokken partijen en wacht eerst het onderzoek naar de oorzaak af.

En misschien ligt de oorzaak wel bij Apple. Dat is ook zeker een optie. Frappant is wel dat mij T-mobile abonnement (zakelijk) in mijn iPhone 11 perfect werkt. En mijn KPN abonnement in mijn iPhone SE ook dezelfde problemen heeft. Vertel mij nu dan maar eens waarom ik niet de conclusie kan en mag trekken dat KPN de veroorzaker is????

Hoe dan ook, KPN is mijn aanspreekpunt. Toestel + abonnement gekocht bij KPN. KPN is dus verantwoordelijk voor zowel toestel als abonnement. Punt.

En dan maakt het mij niet uit wie het probleem oplost, wie de veroorzaker is, enz. Dat is aan KPN om dat met wie dan ook op te pakken en te regelen.

KPN is en blijft mijn aanspreekpunt en blijft zwaar in gebreke. En dan met name op het punt van communicatie. En dat is best apart voor een teleCOMMUNICATIE bedrijf.

Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem nu nog. Zit al een Nieuwe sim in en in een andere telefoon (iphoneX) geen problemen. Bij het opnieuw opstarten heeft ze voor een tijdje gewoon weer 4G en goed bereik. Dit neemt af (het bereik) zodra de E weer verschijnt. Hoop wel dat snel wordt verholpen want dit is vrij lastig.
 

Compensatie voor de tijd dat dit al duurt?

Reputatie 5
Badge +2

Als we nu allemaal ff Wjb rapporteren dan is het snel klaar met dat gezeur

Dus ook jij staat niet open voor het feit dat de oorzaak van de problematiek best bij Apple zou kunnen liggen. Dat is immers het enige dat ik zeg en ik snap oprecht niet waarom mensen daar zo ontzettend gepikeerd over kunnen zijn.

En ja, ook ik hoop dat de problematiek zo snel mogelijk verholpen zal zijn maar echt, houdt op met het wijzen naar één van de betrokken partijen en wacht eerst het onderzoek naar de oorzaak af.

Of ik open sta voor wat dan ook is niet het punt van discussie.Feit is (zoals velen al hebben aangegeven) dat je vanaf het begin van dit topic iedere keer mensen die wel dit probleem ervaren irriteert met posts die mijns inziens inhoudelijk niets bijdragen.

Blijkbaar bekijk jij de wereld door een bril met groene aanslag op de glazen.


 

Reputatie 5
Badge +2

Als we nu allemaal ff Wjb rapporteren dan is het snel klaar met dat gezeur

Dus ook jij staat niet open voor het feit dat de oorzaak van de problematiek best bij Apple zou kunnen liggen. Dat is immers het enige dat ik zeg en ik snap oprecht niet waarom mensen daar zo ontzettend gepikeerd over kunnen zijn.

En ja, ook ik hoop dat de problematiek zo snel mogelijk verholpen zal zijn maar echt, houdt op met het wijzen naar één van de betrokken partijen en wacht eerst het onderzoek naar de oorzaak af.

Misschien heeft iemand met meer dan 58.000 reacties ook wel tijd te veel… 

 

Zie nu dat er een nieuwe update klaar staat op de iphone 15.6.1. Misschien dat deze de oplossing geeft?

Reputatie 5
Badge +2

Zie nu dat er een nieuwe update klaar staat op de iphone 15.6.1. Misschien dat deze de oplossing geeft?

Zoals al heel vaak gemeld in dit topic helpt dat niet.

 

Reputatie 2

Simyo geeft aan dat er hard aan gewerkt wordt en als het opgelost is komen ze terug op een eventuele vergoeding. Hiermee geven ze dus aan dat als het probleem daadwerkelijk aan KPN ligt er mogelijk een compensatie komt. Lost voor nu helaas niets op, al gaat het vandaag wel beter met de verbinding. Hopen dat het zo blijft 😅

Zelfde probleem hier. Gesprekken vallen weg en 4G extreem traag. KPN medewerkers helpen je niet verder, beweren dat het aan Apple ligt en het tijd wordt voor een nieuw toestel. En zelfs dat 4G amper nog ondersteunt wordt sinds de opkomst van 5G. Heel bijzonder.

Reputatie 7
Badge +21

Als we nu allemaal ff Wjb rapporteren dan is het snel klaar met dat gezeur

Dus ook jij staat niet open voor het feit dat de oorzaak van de problematiek best bij Apple zou kunnen liggen. Dat is immers het enige dat ik zeg en ik snap oprecht niet waarom mensen daar zo ontzettend gepikeerd over kunnen zijn.

En ja, ook ik hoop dat de problematiek zo snel mogelijk verholpen zal zijn maar echt, houdt op met het wijzen naar één van de betrokken partijen en wacht eerst het onderzoek naar de oorzaak af.

Het is op dit moment nog niet duidelijk waar het probleem precies ligt. Het kan net zo goed aan KPN als Apple liggen. Het belangrijkste is in ieder geval dat het probleem zo snel mogelijk wordt verholpen. Het probleem is op dit moment nog volop in onderzoek en heeft hoge prioriteit. Zodra we meer informatie met jullie kunnen delen laten we dat hier zo snel mogelijk weten.