Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoet. Helaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als we nu allemaal ff Wjb rapporteren dan is het snel klaar met dat gezeur

Dus ook jij staat niet open voor het feit dat de oorzaak van de problematiek best bij Apple zou kunnen liggen. Dat is immers het enige dat ik zeg en ik snap oprecht niet waarom mensen daar zo ontzettend gepikeerd over kunnen zijn.

En ja, ook ik hoop dat de problematiek zo snel mogelijk verholpen zal zijn maar echt, houdt op met het wijzen naar één van de betrokken partijen en wacht eerst het onderzoek naar de oorzaak af.

Het is op dit moment nog niet duidelijk waar het probleem precies ligt. Het kan net zo goed aan KPN als Apple liggen. Het belangrijkste is in ieder geval dat het probleem zo snel mogelijk wordt verholpen. Het probleem is op dit moment nog volop in onderzoek en heeft hoge prioriteit. Zodra we meer informatie met jullie kunnen delen laten we dat hier zo snel mogelijk weten.


@Vikash Jammer dat je niet meteen even de moeite neemt om de discussie te veroordelen en iedereen te vragen om te stoppen met de vingerwijs discussie. Ik zie het als de zoveelste gemiste kans qua communicatie vanuit KPN

Reputatie 3
Badge

Ik neem een dienst tegen betaling af bij KPN, zij zijn verantwoordelijk voor de oplossing en hoe ze dat verder met leveranciers oplossen interesseert me niet. 

Jouw telefoon is echter geen onderdeel van de dienst die je tegen betaling afneemt.

Je hebt die telefoon (op afbetaling) gekocht bij kpn. Ja, kpn blijft het aanspreekpunt als je problemen hebt met die telefoon maar het is de verantwoordelijkheid van de leverancier (Apple) dat de telefoon zelf optimaal blijft functioneren en het is de verantwoordelijkheid van kpn dat het netwerk optimaal blijft functioneren.

 

Nogmaals, het is helemaal nog niet gezegd dat de oorzaak van het probleem bij de iPhone ligt maar net zo min is het vastgesteld dat de oorzaak van het probleem bij kpn ligt. En dit is waar het mij om gaat. Wijs niet naar de éne of de andere partij maar wacht het onderzoek af. Daarna komt de vraag of en zo ja door wie er een vergoeding gegeven zal worden.

Maar zolang KPN niet kan bewijzen dat het aan Apple ligt heb ik een geschikte telefoon en moeten zij zich aan hun contract met mij houden. Dat is letterlijk wat er in het contract staat. Zij moeten de dienst leveren waarvoor ik betaal en dat gebeurt nu niet. Omdat het door Apple komt? Tja…bewijs het dan maar. Maar tot die tijd heb ik een geschikte telefoon en moeten zij aan het contract voldoen.  En dus voldoen zij nu niet aan hun contract. Ik heb met KPN een contract en niet met Apple. 
 
Ik zit het wel uit hoor…ik wacht het allemaal rustig af. Maar de verantwoordelijkheid die KPN zou moeten nemen als het gaat om de contractvoorwaarden en de nu niet geleverde diensten is ver te zoeken.

Zet dan de betaling on hold totdat er meer duidelijk is. Ik vind het zo raar dat het probleem bij de klant blijft liggen die elke maand netjes de rekening betaalt. Het is bij mij nu meer en meer een principe ding aan het worden dan het daadwerkelijke probleem zelf waar ik last van heb.

 

Reputatie 5
Badge +1

Zelfde probleem hier. Gesprekken vallen weg en 4G extreem traag. KPN medewerkers helpen je niet verder, beweren dat het aan Apple ligt en het tijd wordt voor een nieuw toestel. En zelfs dat 4G amper nog ondersteunt wordt sinds de opkomst van 5G. Heel bijzonder.

en dat nieuwe toestel wordt vervolgens niet geleverd, ik zou het ergens anders kopen 

Reputatie 4
Badge +2

@Vikash van KPN:

Wanneer is 3G uitgefaseerd? 
Zou het kunnen zijn dat dit netwerkissue niet al langer bestaat maar dat het nu is gaan opvallen omdat 4G niet meer kan terugvallen op 3G maar meteen op het uiterst trage E ?

Met deze serie iPhone 11 toestellen dus. 

Reputatie 7

Zou het kunnen zijn dat dit netwerkissue niet al langer bestaat maar dat het nu is gaan opvallen omdat 4G niet meer kan terugvallen op 3G maar meteen op het uiterst trage E ?

Met deze serie iPhone 11 toestellen dus. 

Dat is mijns inziens een plausibele gedachte.

Reputatie 6
Badge +2

... ga ergens anders KPN aanbidden ...

Ik aanbid kpn helemaal niet, sterker nog, voor mobiele telefonie ben ik van mening dat T-Mobile by far de beste provider in Nederland is.

Precies… geen mobiel KPN abonnement, geen iPhone 11 met problemen en toch irritant blijven reageren, TOPPER…

 

Reputatie 4
Badge +1

@Vikash van KPN:

Wanneer is 3G uitgefaseerd? 
Zou het kunnen zijn dat dit netwerkissue niet al langer bestaat maar dat het nu is gaan opvallen omdat 4G niet meer kan terugvallen op 3G maar meteen op het uiterst trage E ?

Met deze serie iPhone 11 toestellen dus. 

Ja dit vroeg ik mij ook af.

Had eerder namelijk wel vaker dat mijn telefoon onderweg op 3G ging. 

Reputatie 7
Badge +21

We zijn begin dit jaar gestopt met 3G. Meer hierover lees je in het topic hieronder

 

Reputatie 3

Ik heb hier geen vertrouwen erin dat hier nog een oplossing voor gaat komen aangezien ik zelf eens grondig het internet doorpluist heb is dit probleem een paar jaar geleden ook al geweest met T-mobile en de iPhone X. Toen kwam er uiteindelijk uit dat de hardware van T-Mobile niet samen Werkte met de Hardware van sommige IPhone-X toestellen en de oplossing was toen de defecte toestellen te vervangen.

 

ik denk dat dit verhaal op hetzelfde uitloopt echter zoals meerde al zeiden was er tot een tijd geleden nog 3G als backup en dan zal dat ons niet zijn opgevallen. Alleen is er nu geen backup meer waardoor we E hebben.

Reputatie 6
Badge +2

Zeg KPN, is het een idee dat jullie de (blijkbaar) defecte toestellen omruilen voor een werkend toestel? Bij voorkeur met spoed… 

Reputatie 6
Badge +3

Zeg KPN, is het een idee dat jullie de (blijkbaar) defecte toestellen omruilen voor een werkend toestel? Bij voorkeur met spoed… 

Mijn idee..

Ik heb ook sinds paar weken mega slechte ontvangst van zowel telefonie als internet verbinding. Via de WiFi geen enkel probleem. Nu was ik vd week een dag in Duitsland en daar had ik die dag geen enkel probleem…. Wel vreemd dat via een Duits netwerk het wel allemaal werkt en in Nederland alles hapert en stottert…. Je zou dan toch denken dat het in het netwerk van kpn iets niet goed gaat.

Reputatie 7

Nu was ik vd week een dag in Duitsland en daar had ik die dag geen enkel probleem….

Kan je je nog voor de geest halen of je daar een 4G verbinding had of wellicht toch een 3G verbinding?

Ik dacht gewoon 4g

Reputatie 7

Ik dacht gewoon 4g

De reden waarom ik het vroeg is omdat er andere berichten zijn geweest van situaties waarbij deze problematiek zich ook in het buitenland manifesteerde.

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb ook al een aantal weken last van slecht bereik en wegvallende 4g. Al een aantal keren gebeld met KPN. En iedere keer een ander antwoord. Alles geprobeerd, maar niks werkt.

Vandaag maar weer een poging gewaagd en langs de KPN winkel in Groningen geweest. Medewerker zei dat het aan de IOS software ligt en dat het opgelost zou moeten zijn zodra de nieuwste update IOS 16 beschikbaar is. Maar dat is pas ergens in september! En dit is nog geen garantie dat het daarmee is opgelost. Ondertussen heb ik de IOS 16 beta versie gedownload. Een soort van test versie. 
Morgen maar testen of hiermee het probleem is opgelost. 

Reputatie 4
Badge +1

Nou, ik kan nu al melden dat die IOS 16 beta versie niet heeft geholpen. Probeerde mijn verhaal hierboven te versturen en weg was het internet…bleef weer hangen en maar weer met wifi verbonden. 
 

Reputatie 2

Nou, ik kan nu al melden dat die IOS 16 beta versie niet heeft geholpen. Probeerde mijn verhaal hierboven te versturen en weg was het internet…bleef weer hangen en maar weer met wifi verbonden. 
 

Heeft het ook niets mee te maken. Is een simpele manier van afwimpelen omdat KPN na een maand nog altijd geen idee heeft wat er nou aan de hand is. Amateurs, niets meer en niets minder.. 

Reputatie 7

Heeft het ook niets mee te maken. Is een simpele manier van afwimpelen ...

Klopt, een simpele manier van afwimpelen. Helaas is dit een fenomeen dat we wel vaker zien bij de klantenservice van kpn. Er is intern blijkbaar ook geen communicatie over een eenduidige berichtgeving richting abonnee en dat is toch wel heel erg slecht.

Overigens is dit afwimpelen een fenomeen dat we niet alleen bij kpn zien, ook andere bedrijven maken zich helaas schuldig aan dergelijke praktijken.

Reputatie 3

Nou, ik kan nu al melden dat die IOS 16 beta versie niet heeft geholpen. Probeerde mijn verhaal hierboven te versturen en weg was het internet…bleef weer hangen en maar weer met wifi verbonden. 
 

 

Jammer, was het proberen waard.

Ik heb nu ‘bellen via wifi’ aangezet. Dan kan ik thuis hopelijk beter bellen. Lijkt tot nog toe goed te gaan, in ieder geval voor het gesprek dat ik zojuist had. Ik zie nu linksboven iets van ‘KPNwificall’ scrollen als ik thuis ben.

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb hier geen vertrouwen erin dat hier nog een oplossing voor gaat komen aangezien ik zelf eens grondig het internet doorpluist heb is dit probleem een paar jaar geleden ook al geweest met T-mobile en de iPhone X. Toen kwam er uiteindelijk uit dat de hardware van T-Mobile niet samen Werkte met de Hardware van sommige IPhone-X toestellen en de oplossing was toen de defecte toestellen te vervangen.

 

ik denk dat dit verhaal op hetzelfde uitloopt echter zoals meerde al zeiden was er tot een tijd geleden nog 3G als backup en dan zal dat ons niet zijn opgevallen. Alleen is er nu geen backup meer waardoor we E hebben.

@Sven_ Daar kun je wel eens gelijk in hebben Sven, dat issue van de iPhone X en T-Mobile werd mij ook al verteld door die Apple-deskundige die ik sprak en waarvan ik eerder in dit topic melding van heb gemaakt. Daar vonden ze toen ook geen oplossing voor. 
In ieder geval is er aan de kant van de iPhone 11 niets verandert in juli. De iOS-versies maakten geen verschil op dit issue. 
Deze iPhone 11 toestellen hebben het altijd goed gedaan vóór 20 juli met KPN, dus dan MOET er iets aan de KPN-kant gewijzigd zijn. In hardware en/of software. En daarmee is KPN veroorzaker van dit probleem. 
Ik hoop dat ze het op kunnen lossen, of misschien beter, op durven lossen. 

Reputatie 4
Badge +1

Als Sven gelijk heeft hebben we wel een groot probleem. Het hebben van geen telefonie en internet op je mobiel is een grote belemmering in mijn dagelijkse reilen en zeilen. Gesprekken die constant worden onderbroken komt niet echt professioneel over. Niet kunnen parkeren met je parkeer app, je mail niet onderweg kunnen updaten, berichten die niet binnenkomen of weggaan. 
Was vorige week trouwens in Noorwegen. Ook daar had ik slecht bereik en heel vaak geen internet. Dat zorgde soms voor stressvolle situaties. 

Dacht eerst dat het kwam omdat mijn 2 jarige abonnement precies rond die periode is afgelopen. 
 

Denk dat het weer tijd is dat KPN hier een update gaat plaatsen. Dit duurt nu veel te lang. Ze laten ons zo behoorlijk zwemmen. Kan een provider je zomaar en zolang je laten zitten zonder hun service waar je wel voor betaald? 

Als het aan KPN ligt in combinatie met de IPhone 11, lijkt me dat KPN dat snel kan oplossen door een ander toestel aan te bieden. Mijn suggestie, binnenkort komt de IPhone 14 uit. Een goede korting daarop.

 

Reputatie 6
Badge +2

Zeg KPN, is het een idee dat jullie de (blijkbaar) defecte toestellen omruilen voor een werkend toestel? Bij voorkeur met spoed… 

@Vikash  of andere collega’s bij KPN, kun je in plaats van je te focussen op mijn door frustratie ontstane slechte woordkeuzes, veroorzaakt door slechte of ontbrekende berichtgeving vanuit de veroorzaker van mijn (onze) problemen, antwoorden op bovenstaande (lijkt mij) redelijke vraag? 
Of zijn jullie er alleen om dit forum te bewaken? 

Geen internet op iPhone 11 buiten wifi gebied.

In de late avond en 's nachts lijkt het beter te werken.

Is er niet te veel dataverkeer over de kpn zendmasten op 5g waardoor het 4g bereik wegvalt.

Reputatie 7

Is er niet te veel dataverkeer over de kpn zendmasten op 5g waardoor het 4g bereik wegvalt.

Dan zou je mijns inziens ook moeten zien dat telefoons van andere makelij hier last van hebben.