Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

iphone 11 en 4g schreef:

Is er niet te veel dataverkeer over de kpn zendmasten op 5g waardoor het 4g bereik wegvalt.

Dan zou je mijns inziens ook moeten zien dat telefoons van andere makelij hier last van hebben.

 

Dat was dan waarschijnlijk toeval.

Als je de vliegtuigmodes aan en uit zet werkt de 4g soms wat langer en soms geeft hij 4g aan maar is er geen internet.

Ik heb helaas net mijn contract bij kpn verlengt dus daar zit ik weer 2 jaar aan vast.

Denk er over om voorlopig een goedkoop contract bij een andere provider af te sluiten, totdat de problemen zijn opgelost, uit de berichten op het forum begrijp ik dat dit nog lange tijd gaat duren. 

Misschien krijgen we dan later het abonnementsgeld van de kpn terug als de fout bij hun blijkt te zitten.

Reputatie 5
Badge +1

Lijkt me op dit moment goedkoper voor KPN om de enkele gedupeerden te compenseren en het toestel vervangen / korting op nieuw toestel dan de onderste steen boven halen. 
 

@KPN fix het voor je klanten!!

Badge

Ook hier hetzelfde probleem, geen 4G en veel gemiste oproepen. Waardeloos!

@KPN hoe en wanneer gaan jullie dit oplossen?

Zojuist een nieuw abonnement bij een andere provider gekozen. Precies vanwege wat hier al vaak gezegd is: absurd dat er zo weinig aan gedaan wordt.

Reputatie 4
Badge +1

Zojuist een nieuw abonnement bij een andere provider gekozen. Precies vanwege wat hier al vaak gezegd is: absurd dat er zo weinig aan gedaan wordt.

Het kan zijn dat de Sim-kaart van andere provider ook nog problemen geeft in de 11.

Dat hebben anderen hier op het forum ook aangegeven. 
 

Goedemiddag

Ik heb sinds 30 juni een nieuwe Iphone11 en sinds 27 juli zo goed als geen 4G verbinding meer.

De klantenservice is op 1 augustus gebeld en erbij gezegd dat wij 4 augustus op vakantie zouden gaan. Er is op 4 augustus teruggebeld en hebben de oproep tijdens onze reis helaas te laat opgemerkt

Het nr. kon niet worden terug gebeld.

Gedurende mijn vakantie heb ik mijn nieuwe Iphone11 in het buitenland ook niet kunnen gebruiken.

Vandaag 21 augustus heb ik de klantenservice 4x gebeld en na de gesproken tekst “u wordt doorverbonden met 1 van onze medewerkers” werd het contact telkens weer verbroken.

Nu maar langs deze weg proberen of er op mijn oproep gereageerd kan worden.

Aub uw dringende hulp. 

 

Zojuist een nieuw abonnement bij een andere provider gekozen. Precies vanwege wat hier al vaak gezegd is: absurd dat er zo weinig aan gedaan wordt.

Het kan zijn dat de Sim-kaart van andere provider ook nog problemen geeft in de 11.

Dat hebben anderen hier op het forum ook aangegeven. 
​​

Dat zal best. Maar als het internet dan toch slecht werkt: dan ga ik liever voor een goedkopere provider ;-)

Het ligt volgens mij niet aan de 4G maar aan de Iphone11 zelf.

Ik heb een ander werkend simkaart in de Iphone11 geplaatst die in een ander Iphone toestel op de KPN een goede verbinding heeft met 4G.

Hetzelfde probleem bleef zich voordoen ondanks de ander werkend simkaart.

Ook mijn eigen Simkaart in een ander Iphone en heb gewoon 4G.

Dit moet wel een fabrieksfout zijn maar als het contact telkens wordt verbroken kan het nooit door ze  worden behandeld.

 

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb dit probleem sinds 2 augustus. Meerdere malen KPN gebeld, zij sturen je naar apple. Want het zou niet aan hen liggen. Apple zegt dat het ook niet aan hun ligt. Van het kastje naar de muur nu dus.
 

Nou stond ik vd week met auto + paard in de trailer met pech en ik kon niemand bereiken. Écht ronduit belachelijk. 
 

Inmiddels ben ik er echt helemaal klaar mee. Niemand doet iets en ik weet niet meer wat ik er nog aan kan doen 

Reputatie 5
Badge +1

@Vikash @Jasper of iemand anders KPN.. ik kan nergens een mailadres vinden om een officiële klacht/ingebrekestelling naartoe te mailen.. op welk mailadres wensen jullie dit te ontvangen? Ik hoor het graag!

Reputatie 2

@Vikash @Jasper of iemand anders KPN.. ik kan nergens een mailadres vinden om een officiële klacht/ingebrekestelling naartoe te mailen.. op welk mailadres wensen jullie dit te ontvangen? Ik hoor het graag!

 

Formulier staat een beetje verstopt op de website. Met deze link kom je als het goed is meteen bij het klachtenformulier uit.


https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm
 

 

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb dit probleem sinds 2 augustus. Meerdere malen KPN gebeld, zij sturen je naar apple. Want het zou niet aan hen liggen. Apple zegt dat het ook niet aan hun ligt. Van het kastje naar de muur nu dus.
 

Nou stond ik vd week met auto + paard in de trailer met pech en ik kon niemand bereiken. Écht ronduit belachelijk. 
 

Inmiddels ben ik er echt helemaal klaar mee. Niemand doet iets en ik weet niet meer wat ik er nog aan kan doen 

Ze gaven hier aan dat ze samen met Apple onderzoeken wat de grondoorzaak is. 
Maar ik ben bang dat er geen oorzaak gevonden wordt voor de iPhone 11 en we genoodzaakt zijn om een oud of nieuw toestel in gebruik te nemen 😅

Dat kastje naar de muur gedoe is inderdaad behoorlijk irritant. Daar schiet niemand iets mee op.

Reputatie 3
Badge

Nou ik heb mijn iphone 11 maar opgestuurd voor reparatie naar belsimpel (daar heb ik hem aangeschaft) en heb nu een oude tel teleen gekregen van familie, ik heb nu op deze iphone 8 maar wel goede 4g overal gelukkig na 4 weken. Kpn holp me echter niet na weer langs te zijn gegaan in de winkel en zeiden dat er geen oplossing was, achteraf bij een andere winkel binnen 10 minuten gefixt, voor alsnog hoop ik wel gw dat kpn/apple snel het probleem ontdekken en het gaan oplossen zodat ik mijn iphone 11 weer in gebruik kan nemen. Al blijkt hij niet blijvende schade te hebben opgelopen al is hij de reparatie doorgekomen

Reputatie 5
Badge +1

@Vikash @Jasper of iemand anders KPN.. ik kan nergens een mailadres vinden om een officiële klacht/ingebrekestelling naartoe te mailen.. op welk mailadres wensen jullie dit te ontvangen? Ik hoor het graag!

 

Formulier staat een beetje verstopt op de website. Met deze link kom je als het goed is meteen bij het klachtenformulier uit.


https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm
 

 

Thanks! Verstuurd ☺️

Reputatie 6
Badge +2

@Vikash @Jasper of iemand anders KPN.. ik kan nergens een mailadres vinden om een officiële klacht/ingebrekestelling naartoe te mailen.. op welk mailadres wensen jullie dit te ontvangen? Ik hoor het graag!

 

Formulier staat een beetje verstopt op de website. Met deze link kom je als het goed is meteen bij het klachtenformulier uit.


https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm
 

 

Thanks! Verstuurd ☺️

Ik ook, laten we elkaar hier op de hoogte houden van de resultaten  (als die er komen)

Reputatie 4
Badge +1

@Vikash @Jasper of iemand anders KPN.. ik kan nergens een mailadres vinden om een officiële klacht/ingebrekestelling naartoe te mailen.. op welk mailadres wensen jullie dit te ontvangen? Ik hoor het graag!

 

Formulier staat een beetje verstopt op de website. Met deze link kom je als het goed is meteen bij het klachtenformulier uit.


https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm
 

 

Thanks! Verstuurd ☺️

Ik ook, laten we elkaar hier op de hoogte houden van de resultaten  (als die er komen)

Hier ook een klacht ingediend. Benieuwd weer!

Ik was vanmiddag  dicht bij een telefoon mast, ongeveer op 50 meter afstand daar had ik prima bereik met mijn iphone 11, als je dan verder weg staat ongeveer op 200 meter dan valt het bereik weg en gaat de telefoon naar E. Heeft dus te maken met het radio signaal wat word uitgezonden. Dit is misschien lager ingesteld vanwege gezondheids klachten wat bij de introductie van 5g vaak in het nieuws was en hier heeft nu de iphone 11 en in de komende tijd waarschijnlijk andere telefoons last van. In de toekomst dus weer een telefoon met antenne zoals in de jaren 80.

Reputatie 6
Badge +3

Ik was vanmiddag  dicht bij een telefoon mast, ongeveer op 50 meter afstand daar had ik prima bereik met mijn iphone 11, als je dan verder weg staat ongeveer op 200 meter dan valt het bereik weg en gaat de telefoon naar E. Heeft dus te maken met het radio signaal wat word uitgezonden. Dit is misschien lager ingesteld vanwege gezondheids klachten wat bij de introductie van 5g vaak in het nieuws was en hier heeft nu de iphone 11 en in de komende tijd waarschijnlijk andere telefoons last van. In de toekomst dus weer een telefoon met antenne zoals in de jaren 80.

Nej daar geloof ik geen bal van 

Reputatie 7

Ik was vanmiddag  dicht bij een telefoon mast, ongeveer op 50 meter afstand daar had ik prima bereik met mijn iphone 11, als je dan verder weg staat ongeveer op 200 meter dan valt het bereik weg en gaat de telefoon naar E. Heeft dus te maken met het radio signaal wat word uitgezonden. Dit is misschien lager ingesteld vanwege gezondheids klachten wat bij de introductie van 5g vaak in het nieuws was en hier heeft nu de iphone 11 en in de komende tijd waarschijnlijk andere telefoons last van. In de toekomst dus weer een telefoon met antenne zoals in de jaren 80.

Nej daar geloof ik geen bal van 

Ook ik denk niet dat gezondheidsklachten er voor gezorgd hebben dat 4G "lager ingesteld zou zijn" immers dan hadden de media vol gestaan met berichten daarover. Is het reproduceerbaar dat jouw iPhone op 50 meter van die mast wel 4G heeft en op 200 meter niet?

Reputatie 5
Badge +1

Hier ook een klacht ingediend. 
 

ik kreeg vanmiddag de tip van apple, update je iphone via de pc. Nou dat werkt ook niet want er is geen update. Echt belachelijk irritant 

Reputatie 5
Badge +1

Vanavond ook een klacht ingediend. 
Morgen maar weer is de klanten”service” bellen. 

Ik was vanmiddag  dicht bij een telefoon mast, ongeveer op 50 meter afstand daar had ik prima bereik met mijn iphone 11, als je dan verder weg staat ongeveer op 200 meter dan valt het bereik weg en gaat de telefoon naar E. Heeft dus te maken met het radio signaal wat word uitgezonden. Dit is misschien lager ingesteld vanwege gezondheids klachten wat bij de introductie van 5g vaak in het nieuws was en hier heeft nu de iphone 11 en in de komende tijd waarschijnlijk andere telefoons last van. In de toekomst dus weer een telefoon met antenne zoals in de jaren 80.

Nej daar geloof ik geen bal van 

Ook ik denk niet dat gezondheidsklachten er voor gezorgd hebben dat 4G "lager ingesteld zou zijn" immers dan hadden de media vol gestaan met berichten daarover. Is het reproduceerbaar dat jouw iPhone op 50 meter van die mast wel 4G heeft en op 200 meter niet?

Ik ga het morgen weer proberen, de locatie was hoofddorp noord ik had alle streepjes van het 4g signaal stabiel aan staan het signaal viel weer naar E. bij de Horizon (een verzorgingshuis) ongeveer 200 meter naar het zuiden.

Reputatie 4
Badge +1

Vanmiddag op visite geweest. De weg van mijn huis naar de visite constant verbinding zoeken (maar wel volop 4G aangeven). Op plaats van bestemming de hele middag prima verbinding gehad. Zodra ik weer onderweg naar huis ging gelijk weer constant verbinding zoeken (terwijl hij weer volop 4G aangaf). Eenmaal thuis weer prima verbinding. Geen idee of de verbinding nu lang stand houdt (expres WiFi nu even uitgezet om te kunnen testen).

Ook op mijn werk had ik altijd goed bereik, maar daar lijkt het nu wel alsof ik in een bunker zit. Alleen maar E netwerk. Ook hier totaal geen bereik om te bellen of gebeld te worden. 

Kortom: waar het op bepaalde plekken weer beter gaat qua verbinding gaat het op andere plekken juist alleen maar slechter en als je onderweg bent is het gewoon om te janken. 
 

Edit: die goede internetverbinding hier thuis heeft welgeteld 10 minuten geduurd. En dan vanmiddag wel de hele middag goed bereik gehad op nog geen 10 minuten van mijn huis vandaan…

Reputatie 2

Lieve KPN. 

Zijn jullie in staat om dit probleem op te lossen ? 
Als er ernstige problemen zijn rondom het technische vlak tussen Apple en KPN. 
Wordt het dan misschien niet tijd om na 4/5 weken een passend voorstel te geven voor alle gedupeerden slachtoffers? 
Wij begrijpen dat het probleem niet eenvoudig op te lossen is. 
Maar begrijpen jullie dat er honderden/duizenden slachtoffers zijn die geen enkel gebruik kunnen maken vd service die jullie verlenen ? 
En waar vaak ook zeer moeilijke situaties ontstaan omdat men niet bereikbaar is !!!! 
aub op korte termijn een passend antwoord voor alle ongemakken waar we mee te maken hebben. 
Mvg , Stormu