Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik kreeg net dit sms’je van kpn

 

Beste klant, je wacht al een tijdje op verbetering van je mobiele bereik. We hebben een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Morgen krijg je weer een sms van ons. Groet, KPN

 

Yep, komt hier ook net binnen rollen.

 

Reputatie 3

Zojuist weer gebeld met KPN en doorverbonden naar de afdeling Save (?).

Ook daar geen zicht op een oplossing, op welke manier dan ook.

Echter, de dame in kwestie heeft mijn instellingen voor het datanetwerk op afstand veranderd naar ‘iphone11kpn.nl’. Dat lijkt tot nu toe te werken. Misschien juich ik te vroeg maar ik zal het hier morgen laten weten of ik verlost ben van de E en constant op de 4g blijf. Wordt vervolgd.

Bedoel je hier dan mee het apn netwerk?

 

dank!

Reputatie 3
Badge

Zojuist weer gebeld met KPN en doorverbonden naar de afdeling Save (?).

Ook daar geen zicht op een oplossing, op welke manier dan ook.

Echter, de dame in kwestie heeft mijn instellingen voor het datanetwerk op afstand veranderd naar ‘iphone11kpn.nl’. Dat lijkt tot nu toe te werken. Misschien juich ik te vroeg maar ik zal het hier morgen laten weten of ik verlost ben van de E en constant op de 4g blijf. Wordt vervolgd.

Bedoel je hier dan mee het apn netwerk?

 

dank!

ja, het apn netwerk. Die is op afstand aangepast. Kan dat overigens niet zien in mijn Iphone

Reputatie 5
Badge +1

Maar wie heeft zn telefoon ingeleverd? 🤓

Reputatie 7

ja, het apn netwerk. Die is op afstand aangepast. Kan dat overigens niet zien in mijn Iphone

Wat wordt er dan getoond bij de apn instellingen op jouw iPhone?

Is jouw iPhone nog altijd stabiel met 4G verbonden?

Reputatie 3
Badge

ja, het apn netwerk. Die is op afstand aangepast. Kan dat overigens niet zien in mijn Iphone

Wat wordt er dan getoond bij de apn instellingen op jouw iPhone?

Is jouw iPhone nog altijd stabiel met 4G verbonden?

ik kijk het een dag aan. Morgen heb ik meer beeld. Dus even geduld

Reputatie 7
Badge +9

Heb even die APN in mijn IPhone 7 gezet en toestel opnieuw opgestart maar geen mobiel netwerk hier met deze instelling

Denk dat het een kluitje in het riet is tenzij @Vikash dit kan bevestigen dat deze APN wel werkt bij gebruikers van een iPhone 11

Reputatie 7
Badge +21

24-08-2022

We hebben onze klanten die problemen ervaren met bellen en of internet opnieuw per sms een update gestuurd. Daarnaast hebben we een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ondervind je wel hinder in dit verband, laat dan je naam en mobiele nummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic.
 

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Zojuist gedaan!

Reputatie 4
Badge +1

Ik kreeg net dit sms’je van kpn

 

Beste klant, je wacht al een tijdje op verbetering van je mobiele bereik. We hebben een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Morgen krijg je weer een sms van ons. Groet, KPN

Die heb ik ook gehad. Ben benieuwd naar de sms van morgen haha

Reputatie 5
Badge +2

Wel grappig dat 6 dagen geleden dat @jasper het volgende bericht geplaatst heeft. Daaruit kantje conclusie toekennen dat ze minimaal vanaf 18-8 volop aan het testen zijn geweest met ingeleverde toestellen.

letterlijke tekst: 

KPN heeft inmiddels diverse metingen en tests kunnen uitvoeren met een aantal ingeleverde toestellen van klanten die voornoemde problemen ervaren.

 

In het ontvangen SMS-je letterlijke tekst: 

Die toestellen gaan we onderzoeken.

 

Het kan aan mij liggen, maar ik krijg toch (al tijden) het gevoel dat wij aan het welbekende lijntje worden gehouden. En straks met het kluitje in het riet gestuurd gaan worden.

Hoe dan ook, heel veel vertrouwen heb in niet.

het zou dan ook heel fijn zijn als een KPN medewerker hierop zou kunnen reageren. Op het feit dat jullie tegenstrijdige berichten in de wereld helpen.

 

voor de duidelijkheid onderstaand zowel het volledige bericht in dit forum als de SMS.
 

Beste klant, je wacht al een tijdje op verbetering van je mobiele bereik. We hebben een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Morgen krijg je weer een sms van ons. Groet, KPN

 

18-08-2022

Hi all, we hebben een update gekregen uit het onderzoek:

KPN heeft inmiddels diverse metingen en tests kunnen uitvoeren met een aantal ingeleverde toestellen van klanten die voornoemde problemen ervaren. Het onderzoek richt zich daarbij op toestellen van het type Apple iPhone 11.

Op dit moment maakt ons technisch team een analyse van de testresultaten. Daarbij wordt nauw samengewerkt met technici van Apple. Het resultaat van die analyse wordt spoedig verwacht.

Indien uit de analyse een grondoorzaak voor de problematiek naar voren komt, zullen wij zo spoedig mogelijk alles in het werk stellen om die oorzaak weg te nemen en de klachten op te lossen. Over de vraag hoe snel die oplossing beschikbaar zal zijn, kunnen we helaas nog geen uitspraken doen, omdat de grondoorzaak op dit moment nog niet bekend is.

Zodra over de grondoorzaak en/of mogelijke oplossing van het probleem meer duidelijkheid is, of er verdere updates te melden zijn, zullen we dat als eerste op deze plek kenbaar maken.

Reputatie 1
Badge

We hebben onze klanten die problemen ervaren met bellen en of internet opnieuw per sms een update gestuurd. Daarnaast hebben we een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ondervind je wel hinder in dit verband, laat dan je naam en mobiele nummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic.
 

Ik had ook gegevens aangevuld en bericht geplaatst heb alleen geen sms gehad.

ik heb vorige week al een nieuwe telefoon aangeschaft omdat ik al vanaf begin geen werkend internet meer had.

ik verwacht toch wel oplossing ivm mijn iphone 11 onbruikbaar is.

zie net dat ik mijn telefoonnummer foutief heb ingevult heb hem aangepast.

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Gedaan, zelfde probleem met iphone 11

Reputatie 6
Badge +3

Apple net op de chat voor 2e maal.

kennen dit probleem niet..

schiet mij maar lek 

Reputatie 4
Badge +1

Apple net op de chat voor 2e maal.

kennen dit probleem niet..

schiet mij maar lek

ja apart is dat zeg.

Apple werkt volgens mij samen met KPN aan dit probleem

die medewerkers van de chat zijn dus niet op de hoogte gebracht 

Reputatie 6
Badge +3

Apple net op de chat voor 2e maal.

kennen dit probleem niet..

schiet mij maar lek

ja apart is dat zeg.

Apple werkt volgens mij samen met KPN aan dit probleem

die medewerkers van de chat zijn dus niet op de hoogte gebracht 

Blijkbaar heel heel apart 

Reputatie 7
Badge +21

@Quintenf Ik kom alleen maar jouw postcode en huisnummer tegen in jouw profiel. Wil je dat aanvullen met jouw naam en mobiele nummer?

Reputatie 6
Badge +9

Wel ... plek kenbaar maken.

Hoi Heksema,

Ik ben wel KPN medewerker maar niet bij dit onderzoek betrokken dus van mijn kant ook wat aannames (en iets met aannames….). Ik weet in deze net zoveel als jullie en ben ook een gebruiker en dus ook klant in deze. (hoewel mijn iPhone 11 het probleem niet heeft volg ik dit topic toch dagelijks).

Binnen KPN hebben we redelijk wat medewerkers die dus ook klant zijn van KPN. Daar zitten ook mensen tussen met een iPhone 11 en een grote kans dat er verschillende van mijn collega’s zijn die de klachten die hier in het topic beschreven worden ook hebben. Ik ga ervan uit dat verschillende van deze collega’s met klachten gevraagd zijn om hun toestel voor dit onderzoek beschikbaar te stellen. 

dit zou dan de eerste groep aan “klanten” kunnen zijn.

Blijkbaar is aan die set van devices niet voldoende en is er een (2e) oproep geplaatst op dit forum. zodra de 2e groep devices binnen zijn gaan ze die (ook) onderzoeken. Zoals aangegeven voor extra informatie en het beter in kaart brengen van het issue

Het zijn dus geen tegenstrijdige berichten maar complementaire berichten.

Maar zoals gezegd dit zijn ook aannames van mijn kant, in mijn optiek zeer plausibel maar niettemin aannames. 

Reputatie 5
Badge +2

Wel ... plek kenbaar maken.

Hoi Heksema,

Ik ben wel KPN medewerker maar niet bij dit onderzoek betrokken dus van mijn kant ook wat aannames (en iets met aannames….). Ik weet in deze net zoveel als jullie en ben ook een gebruiker en dus ook klant in deze. (hoewel mijn iPhone 11 het probleem niet heeft volg ik dit topic toch dagelijks).

Binnen KPN hebben we redelijk wat medewerkers die dus ook klant zijn van KPN. Daar zitten ook mensen tussen met een iPhone 11 en een grote kans dat er verschillende van mijn collega’s zijn die de klachten die hier in het topic beschreven worden ook hebben. Ik ga ervan uit dat verschillende van deze collega’s met klachten gevraagd zijn om hun toestel voor dit onderzoek beschikbaar te stellen. 

dit zou dan de eerste groep aan “klanten” kunnen zijn.

Blijkbaar is aan die set van devices niet voldoende en is er een (2e) oproep geplaatst op dit forum. zodra de 2e groep devices binnen zijn gaan ze die (ook) onderzoeken. Zoals aangegeven voor extra informatie en het beter in kaart brengen van het issue

Het zijn dus geen tegenstrijdige berichten maar complementaire berichten.

Maar zoals gezegd dit zijn ook aannames van mijn kant, in mijn optiek zeer plausibel maar niettemin aannames. 

Hi Vulpen,

Allereerst bedankt voor jouw reactie. Dit is de eerste keer in 5 weken dat een KPN medewerker reageert/mijn vragen beantwoord. Super besankt en stel ik zeker op prijs.

Op zich lijken jouw aannames zeker plausibele aannames en dat zou daarmee ook een verklaring kunnen zijn.

Alleen wringt hier de schoen… de gehele informatie voorziening vanuit KPN is, op z’n zachtst gezegd, echt heel slecht. Als er überhaupt informatie wordt gegeven door KPN.

En spreekt dus de informatie op het eerste oog op klaar tegen. Dus wederom slechte informatievoorziening.

En dat is eigenlijk ook de reden waarom in er totaal geen vertrouwen in heb dat er een spoedige en adequate oplossing gaat komen. Als wij gewoonweg goed en tijdig op de hoogte zouden gehouden worden, hebben mensen er logischerwijs meer vertrouwen in.

Maar goed… we wachten maar weer af met de tegenstrijdige en minieme informatie welke wij van KPN ontvangen. Kan niet wachten op het SMS bericht van morgen…. Als deze überhaupt komt…

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Hier ook al een paar weken hetzelfde probleem. Slecht tot geen bereik/internet. Het bellen gaat ook sinds kort niet altijd goed.

Reputatie 2

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!



Gedaan.

Badge

@Vikash 

ook ik heb met mijn iphone 11 het 4g probleem en problemen met gebeld worden. Graag wordt ik op de hoogte gehouden. Mijn 06 nummer staat in mijn profiel. 

We hebben onze klanten die problemen ervaren met bellen en of internet opnieuw per sms een update gestuurd. Daarnaast hebben we een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ondervind je wel hinder in dit verband, laat dan je naam en mobiele nummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic.
 

Zojuist ingevuld 

Badge

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Ook gedaan en hoor graag.

Reputatie 3

Ik krijg ook geen sms over dit probleem.

het begint me langzaam de keel uit te komen

al meer als een maand is dit gaande kom op zeg!! Waar blijft een passende oplossing? Ook ik heb gewoon mijn volledige abbonements kosten moeten betalen en mijn overgebleven mb’s die ik niet heb kunnen gebruiken zijn me afgenomen…