Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

@Jippp 
@Anna-J 
@D_vo 
@Alysawiltjer 
@krieg002 
@PimdH 
@EdJan 
Ik heb jullie op de lijst gezet!


@Angelique1966  k kan met de gegevens uit jouw profiel geen particulier abonnement vinden. Kan het zijn dat je een abonnement bij een andere provider hebt of een zakelijk abonnement? Dan kun je daar het beste contact even mee opnemen.

Andere provider met kpn netwerk. Ze kunnen daar niets en wachten de actie van kpn en iPhone af….

Beste mensen. Ik ben net zoals velen ook de dupe met het iphone 11 kpn problem. Heb wel een sim only abbo bij kpn. De iphone heb ik ergens begin 2020 gekocht.

en idd ook een maand geleden problemen met 4g & edge.

en ik wil jullie vertellen. Ik ben vorige week bij kpn store geweest. Die vertelde dat het niet aan kpn lag maar aan de iphone.

ik kan jullie nu vertellen. Het ligt niet aan jullie iphone maar aan KPN. Want ik typ dit bericht. Op 4g met de simkaart van me partner die zit bij tmobile. En ik kan met haar simkaart alles youtube appen bellen etc. Wat ik dan alleen niet begrijp is. Mijn kpn simkaart zit in haar huawei en het heeft wel verbinding. Zou het niet kunnen zijn dat het niet met de dichtstbijzijnde mast contact maakt en dat die daarom zo switcht tussen 4g en edge omdat de afstand te groot is?

Reputatie 7
Badge +20

Waar het zit is nog niet duidelijk. Het onderzoek loopt nog. Wanneer er weer nieuws is zullen wij dat delen. 

Ik heb al een week of 8 problemen met bellen en internet met een iPhone 11.  Tot 2 keer toe telefoon oververhit 🤬accustatus 10% teruggevallen . 
simkaart van tele2 erin gehad wat probleemloos werkt.  Omdat ik zakelijk abonnement heb met zakelijk contact opgenomen.. deze gaven het antwoord dat het aan de telefoon lag en maar een nieuwe aan moest schaffen .Heb nu een leen telefoon 12pro Max  met 5 g die probleemloos werkt.

mijn zoon die een Belgisch abonnement heeft en via kpn roamt had dezelfde problemen toe hij in Nederland was met zijn 11 .

Niet kpn waardig 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Ook ik heb hier al sinds juli last van. Had gehoopt dat dit frustrerende probleem na m’n vakantie wel was opgelost. Helaas. Zou iemand mij ook op de lijst kunnen zetten?

 

Tevens vind ik het vreemd dat we ons via een forum moeten aanmelden en dat geen enkele KPN servicemedewerker mij hiernaartoe heeft kunnen verwijzen. 
 

Mijn inziens worden onze rechten als consument hier behoorlijk verwaarloosd. 
 

Ik raad iedereen aan om de info op deze site te lezen en de stappen die worden genoemd te doorlopen: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/klacht-over-telecomaanbieder/geen-of-slecht-bereik. Hopelijk geeft dit KPN een extra zetje om z.s.m. met een oplossing te komen. 

Ik heb het gemeld hoor. Bij genoeg meldingen gaan ze het onderzoeken. Ik ben namelijk wel erg benieuwd of KPN op deze manier hun probleem wel correct behandelt naar de consumenten toe. 

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

Reputatie 4
Badge +2

Waar het zit is nog niet duidelijk. Het onderzoek loopt nog. Wanneer er weer nieuws is zullen wij dat delen. 

Dus het wachten op de leverancier is nu ineens van de baan? Was dat dan een leugen ?

Na 2 maanden is het nog steeds niet duidelijk wat het probleem is?

 

Reputatie 4
Badge +2

Ook ik heb hier al sinds juli last van. Had gehoopt dat dit frustrerende probleem na m’n vakantie wel was opgelost. Helaas. Zou iemand mij ook op de lijst kunnen zetten?

 

Tevens vind ik het vreemd dat we ons via een forum moeten aanmelden en dat geen enkele KPN servicemedewerker mij hiernaartoe heeft kunnen verwijzen. 
 

Mijn inziens worden onze rechten als consument hier behoorlijk verwaarloosd. 
 

Ik raad iedereen aan om de info op deze site te lezen en de stappen die worden genoemd te doorlopen: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/klacht-over-telecomaanbieder/geen-of-slecht-bereik. Hopelijk geeft dit KPN een extra zetje om z.s.m. met een oplossing te komen. 

Ik heb het gemeld hoor. Bij genoeg meldingen gaan ze het onderzoeken. Ik ben namelijk wel erg benieuwd of KPN op deze manier hun probleem wel correct behandelt naar de consumenten toe. 

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

Ook gemeld !

Reputatie 4
Badge +1

Ook ik heb hier al sinds juli last van. Had gehoopt dat dit frustrerende probleem na m’n vakantie wel was opgelost. Helaas. Zou iemand mij ook op de lijst kunnen zetten?

 

Tevens vind ik het vreemd dat we ons via een forum moeten aanmelden en dat geen enkele KPN servicemedewerker mij hiernaartoe heeft kunnen verwijzen. 
 

Mijn inziens worden onze rechten als consument hier behoorlijk verwaarloosd. 
 

Ik raad iedereen aan om de info op deze site te lezen en de stappen die worden genoemd te doorlopen: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/klacht-over-telecomaanbieder/geen-of-slecht-bereik. Hopelijk geeft dit KPN een extra zetje om z.s.m. met een oplossing te komen. 

Ik heb het gemeld hoor. Bij genoeg meldingen gaan ze het onderzoeken. Ik ben namelijk wel erg benieuwd of KPN op deze manier hun probleem wel correct behandelt naar de consumenten toe. 

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

Ook gemeld !

Ik ook..

 

Ik wil graag op de hoogte gehouden worden! 
 

Is er ook al een verwachte datum bekend dat alles weer gewoon gaat werken? Als ik buiten ben heb ik geen internet en ben ook bar en bar slecht bereikbaar waar licht het probleem 1,5 maand al problemen. Dit moet zo zo spoedig opgelost worden! Vind het nu wel vervelend worden want ik neem aan dat ik nu ook niks hoef te betalen omdat jullie geen diensten kunnen leveren? 

Wat zijn de ervaringen na installatie van ios 16?

Bij het toestel van mijn vriendin lijken de eerste tekenen positief!

We hopen dat dit de oplossing is waar we met z’n allen al zo lang op zitten te wachten!

Reputatie 2

Wat zijn de ervaringen na installatie van ios 16?

Bij het toestel van mijn vriendin lijken de eerste tekenen positief!

We hopen dat dit de oplossing is waar we met z’n allen al zo lang op zitten te wachten!

Nou hier niet hoor. Hele dag alweer E 😡

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb gister heeeel lang met kpn aan de telefoon gezeten. 
 

Het komt erop neer dat ze nog steeds niks weten. Apple zegt dat er niks met de toestellen aan de hand dus dus KPN kan niet verder. Een tussentijdse oplossing hebben ze niet, contract ontbinden kan niet, geld terug kan niet, er kan simpelweg helemaal niks gedaan worden. Wat echt BELACHELIJK is. Ik heb mijn navigatie nodig voor mijn werk want ik zit heel de dag in de auto.. klanten kunnen mij niet bereiken en ik ben dr echt helemaal klaar mee.  
 

Als ze op zn minst zouden regelen dat we onze abonnementen op kunnen zeggen zou het fijn zijn..

Kan een KPN moderator bevestigen dat het onderzoek nu vastloopt door deze conclusie van Apple?
Want als dat zo is, waar zijn we dan op aan het wachten? 🤨

Reputatie 4
Badge +1

Is er ook al een verwachte datum bekend dat alles weer gewoon gaat werken? Als ik buiten ben heb ik geen internet en ben ook bar en bar slecht bereikbaar waar licht het probleem 1,5 maand al problemen. Dit moet zo zo spoedig opgelost worden! Vind het nu wel vervelend worden want ik neem aan dat ik nu ook niks hoef te betalen omdat jullie geen diensten kunnen leveren? 

Helaas moet je wel betalen. Je krijgt dit terug als de oplossing gevonden is meldt KPN..

Reputatie 7
Badge +20

@Rico00000, wil je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan heb, dan zet ik je op de lijst. 

Abonnementskosten gaan inderdaad vergoed worden zoals in het startbericht staat. 

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb gister heeeel lang met kpn aan de telefoon gezeten. 
 

Het komt erop neer dat ze nog steeds niks weten. Apple zegt dat er niks met de toestellen aan de hand dus dus KPN kan niet verder. Een tussentijdse oplossing hebben ze niet, contract ontbinden kan niet, geld terug kan niet, er kan simpelweg helemaal niks gedaan worden. Wat echt BELACHELIJK is. Ik heb mijn navigatie nodig voor mijn werk want ik zit heel de dag in de auto.. klanten kunnen mij niet bereiken en ik ben dr echt helemaal klaar mee.  
 

Als ze op zn minst zouden regelen dat we onze abonnementen op kunnen zeggen zou het fijn zijn..

Kan een KPN moderator bevestigen dat het onderzoek nu vastloopt door deze conclusie van Apple?
Want als dat zo is, waar zijn we dan op aan het wachten? 🤨

Ze laten niks los..

Reputatie 7
Badge +9

En voor de meelezers van zakelijk:

 

@Rico00000, wil je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan heb, dan zet ik je op de lijst. 

Abonnementskosten gaan inderdaad vergoed worden zoals in het startbericht staat. 

Ik heb 2 nummers toegevoegd van mijn partner en mijn nummer beide iPhone 11 en KPN simkaart 

@Rico00000, wil je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan heb, dan zet ik je op de lijst. 

Abonnementskosten gaan inderdaad vergoed worden zoals in het startbericht staat. 

Heb liever dat het snel opgelost wordt 

Reputatie 3

En voor de meelezers van zakelijk:

 

Sturen ze dat net pas naar zakelijke klanten?

Reputatie 2

Beste mensen van de KPN. Het is ONACCEPTABEL dat er na 7 weken nog geen enkel vooruitzicht is naar een oplossing… nog niet eens een tijdelijke oplossing. 1 dag storing kan gebeuren, een week misschien ook. Maar 7 weken… onacceptabel. Stuur de klanten die hier last van hebben gewoon een tijdelijk leentoestel, dat lijkt het er tenminste op dat jullie aan je klanten denken. Wat een ontzettend slecht verhaal. Tot de tijd dat het probleem is opgelost trek ik in ieder geval de incassos in.

Reputatie 4
Badge +2

 

 

Update 


We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Als er geen oplossing komt wordt er dus ook niets vergoed. 
 

Reputatie 7
Badge +9

Nee, naar de “gewone” klant die op de lijst staat  maar aangezien er hier gebruikers mee lezen van zakelijk en Simyo post ik de info van KPN even hier zodat zij ook geïnformeerd zijn…

Reputatie 4
Badge +2

Ze weten niet eens of het lukt een sms te sturen… ze gaan t wel proberen 😂

 

Reputatie 7
Badge +20

@Rico00000, je staat op de lijst.