Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

  • 28 July 2022
  • 6658 reacties
  • 212025 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra 5 maanden geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7

In dit forum-topic zie ik overwegend mensen zeggen dat ze problemen ervaren met de iPhone 11 en KPN. Slechts sporadisch is er iemand die zegt geen problemen te hebben. Hoe weet je dat slechts een deel van die iPhones bij KPN door dit probleem getroffen zijn?

Omdat er in dit topic ook berichten te vinden zijn van abonnees die geen problemen met hun iPhone 11 ervaren. Daarnaast heeft KPN zelf ook aangegeven dat het een beperkt aantal abonnees betreft en lang niet alle abonnees met een iPhone 11.

Reputatie 7
Badge +11

@Osteoansj @JoKo1991 Ik heb jullie op de lijst gezet! We houden jullie op de hoogte per sms 🙂 .

Reputatie 5
Badge +2

Daarnaast heeft KPN zelf ook aangegeven dat het een beperkt aantal abonnees betreft en lang niet alle abonnees met een iPhone 11.

In down playen van het probleem en conditioneren van gedupeerden is KPN dan wel weer goed. Dat mag ook wel een keer gezegd worden 🤣.  

 

Waar heb je dat trouwens gelezen, dat het om een beperkt aantal abonnees zou gaan? Ik kan dat nergens terugvinden.

Reputatie 7
Badge +11

@Hoogstad @Thijs A Ik heb het topic opgeschoond en een aantal berichten verwijderd. Mijn vriendelijke verzoek is om ontopic te blijven en elkaar te respecteren. 

Reputatie 7

Waar heb je dat trouwens gelezen, dat het om een beperkt aantal abonnees zou gaan? Ik kan dat nergens terugvinden.

Zie dit bericht van @JanZ_ en combineer dat even met de woorden “sommige iPhone 11 toestellen” in het smsje van 16 september.

Reputatie 7

Dat kan ~150 euro schelen maar dan heb ik weer maar 1 jaar recht op garantie van Apple rechtstreeks.

Ook als je een iPhone bij Apple koopt heb je een wettelijke garantietermijn gelijk aan de duur die je van het product mag verwachten dat het probleemloos functioneert.

Bron.

Reputatie 5
Badge +2

Waar heb je dat trouwens gelezen, dat het om een beperkt aantal abonnees zou gaan? Ik kan dat nergens terugvinden.

Zie dit bericht van @JanZ_ en combineer dat even met de woorden “sommige iPhone 11 toestellen” in het smsje van 16 september.

In de SMS die ik 16 september heb gekregen komt de tekst uit jouw quote niet voor. Het woord “sommige” staat er niet eens in. Krijg jij andere SMSjes dan ik? Krijg jij de SMS überhaupt? Ik heb begrepen dat je geen partij bent in deze, omdat je geen iPhone 11 hebt of heb ik dat verkeerd?

 

In het bericht van JanZ_ wordt gesproken over een klein aantal klanten. Ik interpreteer dat als een klein aantal klanten ten opzichte van het totaal aantal klanten dat KPN heeft. En niet als een klein aantal klanten met een iPhone 11. KPN lijkt de woorden in de berichtgeving zorgvuldig te kiezen (*), dus ze hadden het vermoedelijk wel genoemd als het om een klein aantal klanten met een iPhone 11 zou gaan. 

 

(*) ander voorbeeld: ze spreken over “toestelleverancier” en niet “Apple”. 

Reputatie 7

In de SMS die ik 16 september heb gekregen komt de tekst uit jouw quote niet voor. Het woord “sommige” staat er niet eens in. Krijg jij andere SMSjes dan ik?

Nee, ik krijg geen smsjes immers ik heb geen iPhone 11 en mijn mobiel abonnement is bij T-Mobile ondergebracht.

Het bewuste smsje wordt echter meerdere malen in dit topic aangehaald.

 

In het bericht van JanZ_ wordt gesproken over een klein aantal klanten. Ik interpreteer dat als een klein aantal klanten ten opzichte van het totaal aantal klanten dat KPN heeft. En niet als een klein aantal klanten met een iPhone 11.

Dat is jouw interpretatie maar ik denk toch echt dat @JanZ_ het daar heeft over een kleine groep van de abonnees met een iPhone 11.

Reputatie 5
Badge +1

Wanneer wordt het probleem op gelost door Apple of kpn. Stop net naar elkaar te wijzen. Wie vergoed mijn niet functionerend netwerk, waardoor ik mijn werk niet fatsoenlijk kan doen. Als het probleem Apple is vervang deze serie, als het probleem kpn is neem je verantwoordelijkheid. 

Ik ben bang dat je voor eigen oplossing moet zorgen om te kunnen werken.

Dus andere telefoon of andere provider 😅 

Ik heb inmiddels een iPhone 14 pro gekocht. Ik ben weer super top overal bereikbaar. Zelfs op de boot naar Terschelling had ik internet. Maarja heeft me wel €1330 gekost 🥲

Reputatie 5
Badge +2

In de SMS die ik 16 september heb gekregen komt de tekst uit jouw quote niet voor. Het woord “sommige” staat er niet eens in. Krijg jij andere SMSjes dan ik?

Nee, ik krijg geen smsjes immers ik heb geen iPhone 11 en mijn mobiel abonnement is bij T-Mobile ondergebracht.

Het bewuste smsje wordt echter meerdere malen in dit topic aangehaald.

Dat is een SMS die naar zakelijke klanten is verstuurd en niet naar de particuliere klanten. Niettemin heb je gelijk dat in die SMS over “sommige” wordt gesproken. Ik ben wel benieuwd waarom KPN ervoor kiest om voor zakelijke klanten andere bewoordingen te gebruiken dan bij particuliere klanten. 

 

In het bericht van JanZ_ wordt gesproken over een klein aantal klanten. Ik interpreteer dat als een klein aantal klanten ten opzichte van het totaal aantal klanten dat KPN heeft. En niet als een klein aantal klanten met een iPhone 11.

Dat is jouw interpretatie maar ik denk toch echt dat @JanZ_ het daar heeft over een kleine groep van de abonnees met een iPhone 11.


Tja. Dan zijn we het oneens met elkaar, prima. 

Reputatie 5
Badge +2

Wanneer wordt het probleem op gelost door Apple of kpn. Stop net naar elkaar te wijzen. Wie vergoed mijn niet functionerend netwerk, waardoor ik mijn werk niet fatsoenlijk kan doen. Als het probleem Apple is vervang deze serie, als het probleem kpn is neem je verantwoordelijkheid. 

Ik ben bang dat je voor eigen oplossing moet zorgen om te kunnen werken.

Dus andere telefoon of andere provider 😅 

Ik heb inmiddels een iPhone 14 pro gekocht. Ik ben weer super top overal bereikbaar. Zelfs op de boot naar Terschelling had ik internet. Maarja heeft me wel €1330 gekost 🥲

Gefeliciteerd met je aankoop én dat je weer goed bereikbaar bent! Je had wel geld kunnen besparen door een niet-pro iPhone 14 te kopen natuurlijk. 😁

Reputatie 7

In de SMS die ik 16 september heb gekregen komt de tekst uit jouw quote niet voor. Het woord “sommige” staat er niet eens in. Krijg jij andere SMSjes dan ik?

Nee, ik krijg geen smsjes immers ik heb geen iPhone 11 en mijn mobiel abonnement is bij T-Mobile ondergebracht.

Het bewuste smsje wordt echter meerdere malen in dit topic aangehaald.

Dat is een SMS die naar zakelijke klanten is verstuurd en niet naar de particuliere klanten.

Dat is niet juist, zie de onderstaande berichten van resp. @Speedmaster en @Marcia_:

 

Reputatie 5
Badge +1

@RemyZ danku. Had gekund. Dan nog was het niet nodig geweest als mijn 11 gewoon nog had gewerkt. Maarja als je t doet, doe je het goed he 🙂 Heb hem op mijn ooms bedrijf kunnen kopen dus dat scheelt een hoop.

Ik heb een telefoon nodig voor werk dus ik moest wel iets anders kopen. Denk dat we namelijk op kpn nog wel ff kunnen wachten.

Ik heb mijn profiel ingevuld. Ik kan op de lijst gezet worden.

Hallo Kpn,

 

Ik zit intussen ook al bijna 3 maanden zonder goed werkend internet en na een hoop bellen laat ik hier dus maar een berichtje achter in de hoop dat het opgelost word. 

 

Vriendelijke groet

 

Patrick Bijl

Ik heb al 3 maanden dit probleem pffff

Reputatie 5
Badge +2

In de SMS die ik 16 september heb gekregen komt de tekst uit jouw quote niet voor. Het woord “sommige” staat er niet eens in. Krijg jij andere SMSjes dan ik?

Nee, ik krijg geen smsjes immers ik heb geen iPhone 11 en mijn mobiel abonnement is bij T-Mobile ondergebracht.

Het bewuste smsje wordt echter meerdere malen in dit topic aangehaald.

Dat is een SMS die naar zakelijke klanten is verstuurd en niet naar de particuliere klanten.

Dat is niet juist, zie de onderstaande berichten van resp. @Speedmaster en @Marcia_:

 

Ik blijf het bijzonder vinden dat je géén partij bent in dit probleem, de SMSjes niet krijgt, maar wel van de hoed en de rand weet. For the record, dit is de SMS die ik vrijdag kreeg (dit is een screenshot van vrijdag, vandaar dat er ‘Today’ staat):

 

 

Ik heb de SMSjes waaraan jij refereert niet ontvangen. Ik vind wat er in die posts geschreven wordt sowieso verwarrend, maar dat zal wel aan mij liggen. 

Reputatie 7
Badge +11

@ditismijngebruikersnaam Zou je dan ook het betreffende 06-nummer in jouw profiel kunnen invullen? @Patrick Bijl ik heb je op de lijst gezet! 

@ditismijngebruikersnaam Zou je dan ook het betreffende 06-nummer in jouw profiel kunnen invullen? @Patrick Bijl ik heb je op de lijst gezet! 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +10

@ditismijngebruikersnaam Zou je dan ook het betreffende 06-nummer in jouw profiel kunnen invullen? @Patrick Bijl ik heb je op de lijst gezet! 

Gedaan

Ik heb je aan de lijst toegevoegd @ditismijngebruikersnaam!

25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

 

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 

Ook ik ervaar al sinds juli problemen, niet kunnen bellen of gebeld worden, geen netwerkverbinding. 2x in KPN winkel geweest en nu pas te horen gekregen wat het ‘probleem’ is. Ik kom ook graag in aanmerking voor de compensatie. Mijn forumprofiel is aangepast en mijn nummer staat erin. 

Forumnaam: Aukjevandewestelaken

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Aukjevandewestelaken, ik heb je toegevoegd aan de lijst! 

Hoi @Aukjevandewestelaken, ik heb je toegevoegd aan de lijst! 

Mijn man heeft hetzelfde probleem, maar ik kan geen nieuwe forumprofiel aanmaken, wij hebben 1 KPN ID samen

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Aukjevandewestelaken, ik heb je toegevoegd aan de lijst! 

Mijn man heeft hetzelfde probleem, maar ik kan geen nieuwe forumprofiel aanmaken, wij hebben 1 KPN ID samen

Kun je zijn nummer dan bij de persoonlijke opmerkingen plaatsen in je eigen forumprofiel? Dan zorg ik ervoor dat hij ook op de lijst wordt gezet.

Hoi @Aukjevandewestelaken, ik heb je toegevoegd aan de lijst! 

Mijn man heeft hetzelfde probleem, maar ik kan geen nieuwe forumprofiel aanmaken, wij hebben 1 KPN ID samen

Kun je zijn nummer dan bij de persoonlijke opmerkingen plaatsen in je eigen forumprofiel? Dan zorg ik ervoor dat hij ook op de lijst wordt gezet.

Gedaan. Dank voor de hulp.