Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

  • 28 July 2022
  • 6658 reacties
  • 211907 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra 4 maanden geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Jacques70, ik heb jouw bericht verplaatst naar het algemene storingstopic. 

Reputatie 1

WAT EEN SLECHTE SERVICE!!!

 

sorry voor de hoofdletters, maar dit tart elk lot…

 

Zojuist nog maar eens gebeld met KPN. “sorry meneer ik kan niets voor u doen” is dan het antwoord. “het wordt onderzocht”… Maar KPN kan er WEL wat aan doen. het is blijkbaar een technisch probleem, want een t-mobile kaartje in mijn telefoon werkt als een tierelier! en mijn KPN kaartje in een iphone13 werkt ook prima.

Kan het zou zijn dat KPN de oplossing niet in de technische hoek moet zoeken… Enige tegemoetkoming naar haar klanten zou ze niet misstaan.. (ik verspijker ca €2500/jr bij KPN voor tv/internet en een zwik mobiele telefoons)

Andere iphone11 telefoons hebben er geen last van. Iphone13 ook niet… De enige tegemoetkoming die ze bieden is het wegstrepen van je abo-kosten.. Dat zou ook nog eens niet.. ik betaal voor iets dat KPN niet levert.. dus meer dan normaal dat de kosten weggestreept worden. Ik moet het trouwens nog zien, want tot op heden worden de abo-kosten gewoon geïncasseerd… Of dat dus ook een dooddoener is.. we gaan het zien… daar zal ik ook nog eens over gaan bellen..

 

Als je dan netjes aangeeft dat je overweegt naar een andere provider te gaan (met alles.. ondanks alle sores die dat met zich meebrengt...), dan krijg je stoïcijns te horen “u moet doen wat het beste bij u past”… om gillend gek van te worden.. empathie van een draaideur..

 

Ik ben er klaar mee #IKSTAPOVERMETALLES…

 

ik kan alleen maar iedereen met dit probleem aanraden hetzelfde te doen.. absoluut GEEN fiducie meer in KPN en hun service apparaat…

 

De groeten

 

ps. sorry, maar ik moest even stoom afblazen en wilde dit jullie niet onthouden… HOUDOE

 

 

Reputatie 1

Inmiddels zijn we 2 maanden verder en nog steeds geen oplossing of reactie van KPN. Ziet er naar uit dat we als consument de dupe worden tussen een conflict tussen KPN en Apple vanwege een niet werkende simkaart op en software update. Leuk om compensatie toe te zeggen maar na een melding in de kpn winkel, bellen en op het forum radiostilte van KPN…!

en nu…?

Hoe lang gaat het duren. Lijkt me dat 2 maanden toch wel genoeg is om actie te ondernemen vanuit kPN naar de klant !

Ik werk nu noodgedwongen op oude Iphone 7 maar dat is niet de bedoeling en ik heb een telefoon nodig voor werk.

Ik wil actie van KPN en dan kunnen die verder met Apple maar in gevecht over de afhandeling. Mijn voorstel is dan maar een andere telefoon als het niet snel wordt opgelost …..!

Frank op Bosseve schrijft: en mijn KPN kaartje in een iphone13 werkt ook prima.

Ergo. Waarom dan, alleen, naar kpn wijzen als het in een andere iPhone wel werkt? 🤔
Dan zit het probleem toch wel duidelijk in die iPhone 11.

Waarom geen actie van Apple? Daar zit het probleem meer.

CC @Frank op Bosseve@B.v.T .

Reputatie 1

Hoezo dat. Want een ander (niet Kpn) kaartje in de iPhone 11 werkt wel… is duidelijk een combinatie. En als je dan je telefoon bij KPN gekocht hebt, zijn zij aan zet… maar helaas

 

Eenleuke aanbieding voor een nieuwe telefoon zou zomaar wonderen kunnen doen… maar helaas, op dat idee komen de knappe koppen niet zelf (vraag me af die kosten opwegen tegen een klant van €/jr verliezen en reputatieschade…) 

Want een ander (niet Kpn) kaartje in de iPhone 11 werkt wel… is duidelijk een combinatie.

Klopt, @Frank op Bosseve . Maar nog zit het (n.m.m.) niet bij kpn. Dat dezelfde sim het in een andere iPhone wel doet sterkt mj zeer in die gedachte. Er is kpn gerelateerde software nodig om het te laten werken. En daar gaat het mis bij de (oudere) iPhone 11. Apple is dit al weken aan het uitzoeken m.b.v. kpn. Niet andersom.
Apple heeft de kpn gerelateerde software want anders zou geen enkel model op het netwerk van kpn werken.

Overigens werken nieuwe net verkochte 11's wel. Dat maakt het wat complex.

Reputatie 2

Vanaf juli ervaar ik deze problemen op mijn iphone  11, aangekocht via KPN in combinatie met mijn abonnement.

Bijna altijd en overal de E van Edge ipv 4G.

Af en toe stromen alle achtergebleven mailtjes en appjes binnen maar reageren gaat niet.

 

Dit was ik zo beu dat ik alles heb overgezet op mijn Iphone 12 van het werk en dit werkt aardig goed moet ik zeggen.

 

Wat wel opvalt is dat nu ik mijn Iphone 11 gebruik in combinatie met Vodafone de problemen op de Iphone 11 ontstaan.

Weliswaar niet zo dramatisch als met Kpn, maar het valt wel op.

Ik hoop echt snel op een verbetering en compensatie want hiervoor heb ik geen contract afgesloten én een telefoon bij Kpn gekocht.

Reputatie 2
Badge

WAT EEN SLECHTE SERVICE!!!

 

sorry voor de hoofdletters, maar dit tart elk lot…

 

Zojuist nog maar eens gebeld met KPN. “sorry meneer ik kan niets voor u doen” is dan het antwoord. “het wordt onderzocht”… Maar KPN kan er WEL wat aan doen. het is blijkbaar een technisch probleem, want een t-mobile kaartje in mijn telefoon werkt als een tierelier! en mijn KPN kaartje in een iphone13 werkt ook prima.

Kan het zou zijn dat KPN de oplossing niet in de technische hoek moet zoeken… Enige tegemoetkoming naar haar klanten zou ze niet misstaan.. (ik verspijker ca €2500/jr bij KPN voor tv/internet en een zwik mobiele telefoons)

Andere iphone11 telefoons hebben er geen last van. Iphone13 ook niet… De enige tegemoetkoming die ze bieden is het wegstrepen van je abo-kosten.. Dat zou ook nog eens niet.. ik betaal voor iets dat KPN niet levert.. dus meer dan normaal dat de kosten weggestreept worden. Ik moet het trouwens nog zien, want tot op heden worden de abo-kosten gewoon geïncasseerd… Of dat dus ook een dooddoener is.. we gaan het zien… daar zal ik ook nog eens over gaan bellen..

 

Als je dan netjes aangeeft dat je overweegt naar een andere provider te gaan (met alles.. ondanks alle sores die dat met zich meebrengt...), dan krijg je stoïcijns te horen “u moet doen wat het beste bij u past”… om gillend gek van te worden.. empathie van een draaideur..

 

Ik ben er klaar mee #IKSTAPOVERMETALLES…

 

ik kan alleen maar iedereen met dit probleem aanraden hetzelfde te doen.. absoluut GEEN fiducie meer in KPN en hun service apparaat…

 

De groeten

 

ps. sorry, maar ik moest even stoom afblazen en wilde dit jullie niet onthouden… HOUDOE

 

 

Zelfde hier. Wij gaan ook met alles - inclusief alle zakelijke nummers van het personeel- overstappen. Het gaat mij er niet om dat er een probleem is, uiteraard kan dit gebeuren, maar als na 2 maanden nog geen enkele stap is ondernomen om je klanten tegemoet te komen (een leentoestel, korting op een nieuwe telefoon, oid), dan snap je niet hoe het werkt. Ik zou dit eens moeten proberen bij mijn (betalende) klanten...man man man. 

Reputatie 2

& het is weer vrijdag. Spannend wat voor sms’je ontvangen we vandaag weer. We zijn druk bezig met oplossing ? Ach 3 maand verder.

Ik zoek ook steeds contact met Apple. Ik wil aan iedereen vragen dit te doen. Zo proberen zoveel mogelijk informatie te verzamelen. Het is bijna een dag taak. Ik blijf onbereikbaar als ik geen WiFi heb. 
 

Reputatie 7
Badge +20

@Zeijlmans Wil je jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik je toevoegen aan onze lijst

Reputatie 7

Er is kpn gerelateerde software nodig om het te laten werken.

Welke KPN gerelateerde software is er nodig om het te laten werken?

Naar mijn mening wordt er alleen een netwerkprofiel/configuratie naar een mobiele telefoon gepusht en geen software.

Nouja, dat dus, wjb. Maar gaat n.m.m. mis met die oudere 11.

Als niet ingevoerde in de materie noem ik dat software.

Hier staat ook dat niet alle telefoons het ondersteunen mbt kpn.

https://www.kpn.com/beleef/blog/supersnel-bellen-over-4g-netwerk-van-kpn.htm

Reputatie 2

@Zeijlmans Wil je jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik je toevoegen aan onze lijst

Ik sta al op de lijst. Maar zal de gegevens invullen 

Reputatie 4
Badge +1

WAT EEN SLECHTE SERVICE!!!

 

sorry voor de hoofdletters, maar dit tart elk lot…

 

Zojuist nog maar eens gebeld met KPN. “sorry meneer ik kan niets voor u doen” is dan het antwoord. “het wordt onderzocht”… Maar KPN kan er WEL wat aan doen. het is blijkbaar een technisch probleem, want een t-mobile kaartje in mijn telefoon werkt als een tierelier! en mijn KPN kaartje in een iphone13 werkt ook prima.

Kan het zou zijn dat KPN de oplossing niet in de technische hoek moet zoeken… Enige tegemoetkoming naar haar klanten zou ze niet misstaan.. (ik verspijker ca €2500/jr bij KPN voor tv/internet en een zwik mobiele telefoons)

Andere iphone11 telefoons hebben er geen last van. Iphone13 ook niet… De enige tegemoetkoming die ze bieden is het wegstrepen van je abo-kosten.. Dat zou ook nog eens niet.. ik betaal voor iets dat KPN niet levert.. dus meer dan normaal dat de kosten weggestreept worden. Ik moet het trouwens nog zien, want tot op heden worden de abo-kosten gewoon geïncasseerd… Of dat dus ook een dooddoener is.. we gaan het zien… daar zal ik ook nog eens over gaan bellen..

 

Als je dan netjes aangeeft dat je overweegt naar een andere provider te gaan (met alles.. ondanks alle sores die dat met zich meebrengt...), dan krijg je stoïcijns te horen “u moet doen wat het beste bij u past”… om gillend gek van te worden.. empathie van een draaideur..

 

Ik ben er klaar mee #IKSTAPOVERMETALLES…

 

ik kan alleen maar iedereen met dit probleem aanraden hetzelfde te doen.. absoluut GEEN fiducie meer in KPN en hun service apparaat…

 

De groeten

 

ps. sorry, maar ik moest even stoom afblazen en wilde dit jullie niet onthouden… HOUDOE

 

 

Zelfde hier. Wij gaan ook met alles - inclusief alle zakelijke nummers van het personeel- overstappen. Het gaat mij er niet om dat er een probleem is, uiteraard kan dit gebeuren, maar als na 2 maanden nog geen enkele stap is ondernomen om je klanten tegemoet te komen (een leentoestel, korting op een nieuwe telefoon, oid), dan snap je niet hoe het werkt. Ik zou dit eens moeten proberen bij mijn (betalende) klanten...man man man. 
 

Wij gaan ook met alle zakelijke nummers en glasvezel overstappen…er kan iets fout gaan en daarvoor alle begrip maar zo ga je niet met gewaardeerde klanten om.

 

Reputatie 7

Hier staat ook dat niet alle telefoons het ondersteunen mbt kpn.

https://www.kpn.com/beleef/blog/supersnel-bellen-over-4g-netwerk-van-kpn.htm

Dat heeft niets met het in dit topic besproken issue te maken.

Overigens denk ook ik, zoals eerder al aangegeven, dat de oorzaak best wel eens in de iPhone 11 zou kunnen zitten maar ik weet het nog niet 100% zeker. 

Overigens kan je op de door jou aangehaalde pagina ook deze lachwekkende opmerking lezen.

Ik hoop niet dat mensen door 4G sneller gaan praten of het telefoon gesprek beperken tot hoi ... doei.

Reputatie 4
Badge +1

Vandaag toch even bij een KPN filiaal binnen geweest, omdat vooral mijn man benieuwd was wat ze daar zouden zeggen. Medewerker was net een arts die een diagnose stelt en zei: “ ik zie het al, u heeft nog een verouderde Telfort kaart”

Hij gaf aan een nieuwe kaart voor mij te registreren. Kaartje werd in het toestel gestopt en hij zei triomfantelijk  “kijk eens wat er in beeld staat?” Alsof hij daarmee eigenhandig dit hele probleem in 1 keer had opgelost. 

Er stond 4G en er was daadwerkelijk verbinding. 
Daardoor dacht de medewerker dat het aan de verouderde kaart lag (terwijl die wel in ander toestel werkt) 

Eenmaal buiten de winkel alweer de meldingen dat er geen verbinding was en onderweg in de auto de bekende E. Ik wist al dat een nieuwe sim-kaart niet hielp, maar had geen zin om terug de winkel in te gaan en te bewijzen dat het niet zo is.

Het vreemde is wel dat bij sommige apps wel iets wil laden, maar een andere direct meldt geen verbinding te hebben.

Heb ook gelijk prepaid sim van andere provider gehaald om te testen. 

Reputatie 5
Badge +2

Overigens werken nieuwe net verkochte 11's wel. Dat maakt het wat complex.

Er was vorige week iemand in dit topic die meldde dat zijn net 7 weken nieuwe iPhone de problemen ook had. Waarom ben je er van overtuigd dat nieuwe iPhone 11 telefoons niet getroffen zijn? 

Daar was ik van overtuigd inderdaad @RemyZ . Helaas mis je in zo'n lang topic wel eens wat. Dat zul je begrijpen. 

Heb je misschien ook nog de link naar die reactie? Zelf zoeken begin ik niet aan. 

Reputatie 6
Badge +3

Vandaag (tot nu toe dan) supersnel internet!! Meer mensen met dit probleem??😅

In het algemeen ja maar ook toch weer de E

Reputatie 5
Badge +2

Daar was ik van overtuigd inderdaad @RemyZ . Helaas mis je in zo'n lang topic wel eens wat. Dat zul je begrijpen. 

Heb je misschien ook nog de link naar die reactie? Zelf zoeken begin ik niet aan. 

Nou, dan offer ik mijn schaarse tijd wel op ;-) Deze post bedoel ik.

 

Ah, dank je wel! Dat is wel sneu en zuur.

Reputatie 6
Badge +3

Is even bedenken..

Wat gaan we is in de sms zetten die we vanavond maar weer is moeten versturen🤔

 

We hebben nog geen oplossing gevonden ✅

Laat je gegevens achter in je profiel ✅

 

 

Zou kPN mij ook op de lijst willen zetten? Ik heb hier al tijden last van en gebruik noodgedwongen een dumbphone om toch bereikaar te zijn. 

Reputatie 7
Badge +15

@mlinting Als je de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht in je forumprofiel zet en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten. 

Reputatie 4
Badge +1

Geen sms ontvangen.

Iemand hier wel eentje gekregen?