Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

@Yvetteroose Ik zag toevallig dat je profiel is aangevuld, dus je staat op de lijst. Vergeet niet om een seintje te geven wanneer we hierom vragen, anders missen we het. 

@Sanne_M, Wat bedoel je hier nu mee, staat @Yvetteroose nu wel op de lijst of moet ze eerst nog een seintje geven om daar op de komen?

Ze staat op de lijst. 

@Cock136 Zie het bericht van WJB en van mij. Ik vul een lijst in waar ik je op wil zetten:

 

Er is helemaal geen formulier waarmee je door de technische dienst teruggebeld zult gaan worden.

Je kunt hier jouw forumprofiel invullen om op de lijst voor compensatie gezet te worden. Zie de uitgelichte reactie.

Geef je hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt? 

 

Beste allemaal 

Ik heb mijn profiel aangemaakt en wacht geduldig af .Groeten  Cock

 

Reputatie 3

Dat kan ~150 euro schelen maar dan heb ik weer maar 1 jaar recht op garantie van Apple rechtstreeks.

Ook als je een iPhone bij Apple koopt heb je een wettelijke garantietermijn gelijk aan de duur die je van het product mag verwachten dat het probleemloos functioneert.

Bron.

 

Bij Apple rechtstreeks kopen = 2 jaar rechtstreeks garantie krijgen van hun. Ergo, 2 jaar lang Apple Store binnen komen lopen,  op garantie kunnen beroepen.

Via derden een Apple product kopen = 1 jaar rechtstreeks op garantie kunnen beroepen bij  Apple, in het tweede jaar moet je bij leverancier zijn voor garantie. 

Bron.

Reputatie 7

Dat kan ~150 euro schelen maar dan heb ik weer maar 1 jaar recht op garantie van Apple rechtstreeks.

Ook als je een iPhone bij Apple koopt heb je een wettelijke garantietermijn gelijk aan de duur die je van het product mag verwachten dat het probleemloos functioneert.

Bron.

 

Bij Apple rechtstreeks kopen = 2 jaar rechtstreeks garantie krijgen van hun. Ergo, 2 jaar lang Apple Store binnen komen lopen,  op garantie kunnen beroepen.

Via derden een Apple product kopen = 1 jaar rechtstreeks op garantie kunnen beroepen bij  Apple, in het tweede jaar moet je bij leverancier zijn voor garantie. 

Bron.

Ik heb het over de wettelijke regeling hier in Nederland, niet over de garantieperiode waarmee Apple weg denkt te komen.

Reputatie 3

Nouja, dat dus, wjb. Maar gaat n.m.m. mis met die oudere 11.

Als niet ingevoerde in de materie noem ik dat software.

Hier staat ook dat niet alle telefoons het ondersteunen mbt kpn.

https://www.kpn.com/beleef/blog/supersnel-bellen-over-4g-netwerk-van-kpn.htm

Bellen over 4G, daar bedoelen ze VoLTE mee. Met een iPhone 11 werkt dat op het KPN netwerk.

Sinds ik netwerk problemen ervaar heb ik wel dit wel uitgezet. Sindsdien werkt het bellen in ieder geval weer. Niet meer HD kwaliteit en de verbindingen komen weer langzaam tot stand. Net als vroeger met een oude Nokia. ;-) 

 

 

Reputatie 3

Dat kan ~150 euro schelen maar dan heb ik weer maar 1 jaar recht op garantie van Apple rechtstreeks.

Ook als je een iPhone bij Apple koopt heb je een wettelijke garantietermijn gelijk aan de duur die je van het product mag verwachten dat het probleemloos functioneert.

Bron.

 

Bij Apple rechtstreeks kopen = 2 jaar rechtstreeks garantie krijgen van hun. Ergo, 2 jaar lang Apple Store binnen komen lopen,  op garantie kunnen beroepen.

Via derden een Apple product kopen = 1 jaar rechtstreeks op garantie kunnen beroepen bij  Apple, in het tweede jaar moet je bij leverancier zijn voor garantie. 

Bron.

Ik heb het over de wettelijke regeling hier in Nederland, niwt over de garantieperiode waarmee Apple weg denkt te komen.

Begrijp ik, maar mijn punt was omdat mijn telefoon niet rechtstreeks van Apple vandaan komt, maar van KPN, kan ik nu (in mijn tweede garantie jaar) niet naar de Genius Bar om het probleem te demonstreren. Dikke kans dat ik daar met een vervangende iPhone 11 de deur was uitgelopen. 

Reputatie 7
Badge +17

@Cock136 Wil je je 06-nummer nog in je profiel zetten? Die mist nog. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt zet ik je op de lijst! 

Reputatie 7

Ik heb het over de wettelijke regeling hier in Nederland, niwt over de garantieperiode waarmee Apple weg denkt te komen.

Begrijp ik, maar mijn punt was omdat mijn telefoon niet rechtstreeks van Apple vandaan komt, maar van KPN, kan ik nu (in mijn tweede garantie jaar) niet naar de Genius Bar om het probleem te demonstreren. Dikke kans dat ik daar met een vervangende iPhone 11 de deur was uitgelopen. 

Waarom zou jij niet naar de Genius Bar kunnen om het probleem te demonstreren?

Bij winkel geweest. Nou die sturen je gewoon weg. Ligt aan Apple zeggen ze. En doei!!! Dus nu geen internet en onbereikbaar en ook geen vergoeding 🤷‍♀️

Bij wie heb jij jouw iPhone 11 gekocht?

Heb je jouw forumprofiel al aangevuld om op de lijst te komen voor compensatie? 

Ik had mijn profiel al ingevuld. Telefoon is in maart gekocht bij bol 

@Yvetteroose Ik zag toevallig dat je profiel is aangevuld, dus je staat op de lijst. Vergeet niet om een seintje te geven wanneer we hierom vragen, anders missen we het. 

@Sanne_M, Wat bedoel je hier nu mee, staat @Yvetteroose nu wel op de lijst of moet ze eerst nog een seintje geven om daar op de komen?

Ze staat op de lijst. 

@Cock136 Zie het bericht van WJB en van mij. Ik vul een lijst in waar ik je op wil zetten:

 

Er is helemaal geen formulier waarmee je door de technische dienst teruggebeld zult gaan worden.

Je kunt hier jouw forumprofiel invullen om op de lijst voor compensatie gezet te worden. Zie de uitgelichte reactie.

Geef je hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt? 

 

Beste allemaal 

Ik heb mijn profiel aangemaakt en wacht geduldig af .Groeten  Cock

 

Ik heb alles ingevuld. Ik wacht geduldig af. 

Reputatie 3

Ik heb het over de wettelijke regeling hier in Nederland, niwt over de garantieperiode waarmee Apple weg denkt te komen.

Begrijp ik, maar mijn punt was omdat mijn telefoon niet rechtstreeks van Apple vandaan komt, maar van KPN, kan ik nu (in mijn tweede garantie jaar) niet naar de Genius Bar om het probleem te demonstreren. Dikke kans dat ik daar met een vervangende iPhone 11 de deur was uitgelopen. 

Waarom zou jij niet naar de Genius Bar kunnen om het probleem te demonstreren?

:-) Dat kan wel, maar wat Apple betreft kan ik niet meer rechtstreeks bij hun aanspraak maken op de toestel garantie. Dan zal een eventuele reparatie / vervangend toestel in rekening gebracht gaan worden.

Maar goed, verder niet interessant voor deze thread lijkt me. De meeste iPhone 11’s zullen zelfs buiten de 2 jaar garantie periode vallen.

Reputatie 7

Maar goed, verder niet interessant voor deze thread lijkt me. De meeste iPhone 11’s zullen zelfs buiten de 2 jaar garantie periode vallen.

Er bestaat geen 2 jaar beperking op de wettelijke garantie. Van een iPhone mag je best verwachten dat deze zijn werk 3 of zelfs 4 jaar moeten kunnen doen en dan is die wettelijke garantie dus ook 3 of zelfs 4 jaar.

Reputatie 1

Al eerder heb ik aangegeven dat mijn vakantieplezier veel minder was, doordat ik nauwelijks internet had. Ik kon geen voetbal, tv of films kijken. Onderweg werkte mijn navigatie niet. Mijn online muziek luisteren was onmogelijk. En bellen, slecht te bereiken.

bij de Apple store weten ze van dit probleem. Hoe gemotiveerd is Appel om dit probleem met KPN op te lossen? De iPhone 11 is inmiddels een ouder type. Het standpunt van Apple zou kunnen zijn: koop maar een nieuwer type.

Kunnen we een coulante inruil met KPN regelen?

@Cock136 Wil je je 06-nummer nog in je profiel zetten? Die mist nog. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt zet ik je op de lijst! 

Sanne_M

Ik heb ik gelijk gedaan en bedankt 👍🏻

Reputatie 7
Badge +17

@Cock136 Top, je staat op de lijst! 

Reputatie 7
Badge +9

Vandaag maar de knoop doorgehakt en een andere iPhone besteld, na 2 maanden etteren en mijn oude iPhone 7 gebruikt te hebben ben ik het nu zat. Jammer dat het op deze wijze moet.

Reputatie 6
Badge +3

Al eerder heb ik aangegeven dat mijn vakantieplezier veel minder was, doordat ik nauwelijks internet had. Ik kon geen voetbal, tv of films kijken. Onderweg werkte mijn navigatie niet. Mijn online muziek luisteren was onmogelijk. En bellen, slecht te bereiken.

bij de Apple store weten ze van dit probleem. Hoe gemotiveerd is Appel om dit probleem met KPN op te lossen? De iPhone 11 is inmiddels een ouder type. Het standpunt van Apple zou kunnen zijn: koop maar een nieuwer type.

Kunnen we een coulante inruil met KPN regelen?

Kpn doet niks dus..

Reputatie 3
Badge

Ik zit momenteel in Spanje en het rare van allemaal het werkt 1000x beter dan in Nederland niet helemaal optimaal maar wel echt veel beter 

Heb je 4G of 3G?

4g

Reputatie 6
Badge +3

Ik zit momenteel in Spanje en het rare van allemaal het werkt 1000x beter dan in Nederland niet helemaal optimaal maar wel echt veel beter 

Heb je 4G of 3G?

4g

Jij zegt eigenlijk kom naar Spanje toe?.

We kunnen het meenemen in het voorstel KPN..

Reputatie 3
Badge

Ik zit momenteel in Spanje en het rare van allemaal het werkt 1000x beter dan in Nederland niet helemaal optimaal maar wel echt veel beter 

Heb je 4G of 3G?

4g

Jij zegt eigenlijk kom naar Spanje toe?.

We kunnen het meenemen in het voorstel KPN..

Haha nee dat niet maar vondt het heel raar dat ik grotendeels vaak bereikbaar was ect terwijl ik op 4g zat en als ik ik in Nederland ben is het weer een gare verbinding. Nu kunnen we wel zeggen dat het niet aan Apple ligt maar echt aan kpn neem ik aan 

Reputatie 7

Nu kunnen we wel zeggen dat het niet aan Apple ligt maar echt aan kpn neem ik aan 

Nee, ook nu is dat niet te zeggen. Nog altijd kan een volledig correct netwerkprofiel/configuratie een bug triggeren in de modemsoftware van de iPhone.

Badge

Hier ook hetzelfde probleem. iPhone 11 en al maanden geen mobiel internet bij onze dochter. Eerst dachten we dat ze haar datalimieten had bereikt (puber), maar ze heeft echt nooit dataverbinding.

We hebben een ander toestel geprobeerd en ook een simkaart van een ander KPN-abonnement in haar toestel geprobeerd. Bij haar simkaart is er nooit een dataverbinding, bij het andere KPN-abonnement met haar toestel wel. We hebben de simkaart inmiddels vervangen door een e-Sim, maar het probleem blijft bestaan. 

KPN, wanneer lossen jullie dit eindelijk op?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Lies12345, wat spijtig om te horen dat jouw dochter hier ook tegenaan loopt! Wil je jouw forumprofiel aanvullen met haar 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. We zetten haar nummer dan op de lijst, zodat ze op de hoogte gehouden wordt. Als er een oplossing beschikbaar is, laten we dit natuurlijk ook in dit topic weten. 

KPN Admin, sinds vrijdag 16 september geen update meer en nog steeds geen oplossing. Zo lang (weken, wat zeg ik, maanden) al geen duidelijke oplossing kan toch echt niet meer. Wanneer worden we gecompenseerd (en niet lafjes abo vergoeding)?

Reputatie 2

Misschien is het goed dat KPN een keer met een transparante update komt na 2 maanden. Daar hebben wij wel recht op toch? Wat is er tot nu toe onderzocht? Wat weten jullie precies? Wat is nog in onderzoek? Waarom hebben jullie geen tijdelijke oplossing? Etc.  
 

Ik mag toch hopen dat er na 2 maanden enigszins antwoorden zijn op bovenstaande vragen. Als dat niet zo is vraag ik me af wat jullie dan wel hebben gedaan in de afgelopen periode.

Ben het wachten, zonder enig uitzicht op een oplossing, nu wel zat. Ik heb het idee dat jullie dit probleem niet serieus genoeg nemen.

Badge

Beste @Lies12345, wat spijtig om te horen dat jouw dochter hier ook tegenaan loopt! Wil je jouw forumprofiel aanvullen met haar 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. We zetten haar nummer dan op de lijst, zodat ze op de hoogte gehouden wordt. Als er een oplossing beschikbaar is, laten we dit natuurlijk ook in dit topic weten. 

Gedaan ✔️