Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoet. Helaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Mijn bericht herhaald in topic:

 

Sinds enige tijd (maanden) problemen met 4G verbinding die regelmatig in Edge verandert, ook in gebieden waar de 4G dekking goed is. Zeer irritant als je bijvoorbeeld net wil parkeren met Parkmobile.

Merk nu dat het breed ervaren probleem is en reken erop dat KPN dit na zoveel weken maanden eindelijk gaat oplossen. Het gebeurt nu te vaak. Even in vliegmodus zetten geeft een tijdelijke oplossing, maar probleem blijft structureel….

Reputatie 7
Badge +19

@jvandun, ik heb je op de lijst gezet. Zodra er weer een bericht verstuurd zal worden via sms krijg je dat. 

Zelfde geld@dwesterveld 

Mijn vrouw heeft al ruim 2 jaar een iphone 11 en sinds juli van dit jaar problemen met de 4g verbinding (in goede dekkingsgebieden ineens geen bereik) en met het bellen. (soms duurt het 20 seconden voordat de telefoon uberhaupt overgaat, som direct de voicemail en het is voor haar dan niet zichtbaar dat ze een gesprek heeft gemist). 

wij dachten eerst dat het lag aan de instellingen, maar na een KPN winkel bezoek werd ons op twee plekken hetzelfde verhaal verteld. Het ligt aan het toestel, en de KPN is op hoog niveau bezig met Apple voor een oplossing. De eerste keer is nog getracht of het wisselen van de simkaart een oplossing zou bieden. Dat is echter niet het geval. 

vervelend is wel dat het geen verbinding hebben met 4g een probleem oplevert bij parkeren via een app, navigeren, maar ook in ons geval de communicatie met onze auto over opladen etc. 
 

op mijn vraag voor een directe oplossing werd negatief geantwoord. Had me voor kunnen stellen dat het eerder kunnen wisselen (ipv maart volgend jaar) een goede oplossing zou kunnen zijn, naast een financiele vergoeding voor de problemen die we al hebben gehad. 
ik begrijp dat om een beroep te kunnen doen op een vergoeding, vermelding op dit forum noodzakelijk is, bij deze! Ik doe er wel degelijk een beroep op. 

 

Admin: samengevoegd met het centrale topic over de iPhone 11

Reputatie 5
Badge +2

Een klein beetje off topic: in de VS ervaren mensen met een iPhone 14/14 Pro soortgelijke problemen met de provider Verizon. Hier wordt over geschreven op MacRumors.

Reputatie 3
Badge

Sinds enkele weken ben ik amper/niet bereikbaar wanneer ik niet op de WiFi zit. 
Van alles geprobeerd;

-opschonen/updaten/simkaartvervangen/aanuitzetten

zojuist medewerker van kpn gesproken. Het is een bekend probleem en kpn zegt dat dit probleem niet aan hun ligt maar aan Apple.

ondertussen betaal ik iedere maand mijn abonnement voor internet/telefonie en mijn toestel (iphone 11) maar werkt het dus totaal niet naar behoren.

 

Hoelang dit probleem gaat duren weten ze niet. Maar ondertussen is de klant de dupe en wordt er ook geen oplossing geboden. 
 

Ik wil graag op de lijst voor een oplossing en compensatie.
 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ja z’n antwoord heb ik ook gehad ze wijzen naar elkaar… maar ze hebben kennelijk ook met elkaar aan tafel gezeten zeggen ze… maar heb ondertussen 2 updates gehad van Apple maar geen verbetering…. Dusja wat hier allemaal aan de hand is kwa communicatie 

Reputatie 1

RVROS schrijft: Soms heb ik 4G en dan ontvang ik 30MBPS. Vermoedelijk ligt het bij Apple. Heb ik al die tijd niet willen geloven.

Je bent niet de eerste overstapper naar T-mobile die met hetzelfde toestel dezelfde problemen ervaart.

Hier de eerste die zich ook hiermee manifesteerde in dit topic. En meerdere. Het lijkt echt een bepaalde oudere batch iPhone 11's te zijn. Alsnog heel vervelend voor de bezitters. Een dure Apple die het na zo'n 3 jaar al niet meer doet is niet leuk. Zeker omdat Apple het nog steeds niet wil erkennen. 

Ik begrijp werkelijk niet dat er geen regeling van Apple komt. Het gaat relatief om 'weinig' Apple gebruikers.

En heb je maar 30 Mb/s bij T-mobile? Ik krijg via 4G hier 160 Mb/s met kpn. Ideaal met de Hotspot met meerdere apparaten.

CC @RVROSS , @Jack91 . 

Deze ochtend overgestapt naar T-Mobile, paar keer Speedtest gedaan en alles werkt vlekkeloos tot nu toe. 75.98 mps met de laatste test. Bellen deed het ook gelijk. So far so good. Mochten er nog problemen komen dan laat ik het weten.

Zojuist met een klant gebeld, verbinding via T-Mobile was in het begin goed. Na ongeveer een minuut bellen kon de klant mij niet meer horen en moest ik terugbellen. Ook 4G is een paar keer heel eventjes weggevallen, maar lijkt wel beter te werken dan via KPN. 

Reputatie 2

Na de 2e sms vandaag van mijn nieuwe provider dat de overstap geregeld is heb ik helaas vanmiddag toch weer meerdere keren E gezien. Het lijkt dus toch echt nog niet opgelost te zijn. 

Ik heb de gegevens van mijn dochter in mijn profiel gezet

Reputatie 4
Badge +1

Heeft er iemand toevallig al Zakelijk SIM-only Data van T-Mobile geprobeerd? icm e-sim kpn voor bellen (niet ideaal. Maar met wificall en soms toch gewoon via de mast bereik) Ik heb zelf geen kvk nummer om een simkaart van T-mobile zakelijk te bestellen. Maar die hebben voor 10 euro per maand 10gb.Dit is tevens ook maandelijks opzegbaar. als dit zou werken zou het een hoop gedoe schelen.  of iedergeval een tijdelijke oplossing bieden.

Reputatie 3
Badge

Hallo allemaal 

ik ben vanmiddag naar kpn Breda geweest omdat ik zoals meerdere dit kotsbeu ben, maar hoe ik daar geholpen ben is echt zeer en zeer diep triest!!! 
Ik leg eerst netjes alles uit wat ze waarschijnlijk heel vaak te horen heeft gehad.

ik zal letterlijk typen wat ik zei en wat die vrouw zei

 

ik:mevrouw Waneer heeft kpn een oplossing want 3 maanden is wel heel erg lang en kpn wijst naar Apple en Apple naar kpn

mevrouw: ja ze hebben het probleem gevonden maar ze kunnen het maar niet oplossen ze zijn al met elkaar aan tafel geweest.

ik: ja maar mevrouw dit begint nu eigenlijk ook gevaarlijk te worden toen mijn moeder onder aan de trap lag kon zei mij niet bellen,gelukkig kon ze mijn broer bellen want dit had ook anders kunnen aflopen wie is dan aansprakelijk jullie toch want jullie kunnen niet iets leveren waarvoor ik wel betaal? Zelfde met mijn zoontje die klapt met zijn kop tegen de verwarming kon de huisartsen heel moeilijk bereiken.

mevrouw: nee kpn is hier niet aansprakelijk voor zou wat zijn koop een andere toestel zou ik zeggen of leen er eentje 

 

ik: zo lekker makkelijk wel incasseren me geld, en geld voor een nieuwe telefoon heb ik niet en lenen gaat hem ook niet worden. En verkopen kan ik hem ook niet want dan verkoop ik een slecht product.

 

en dit maakte me helemaal lijp hè: ze begint te schreeuwen hier kan ik niks mee volgende klant terwijl ik nog in gesprek ben met haar.

 

ik: wat doet u nu ik ben in gesprek met u

 

mevrouw: nee hoor we zijn klaar 
 

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben wederom in de winkel geweest. 
De medewerker die mij hielp had geen idee waar het aan lag. Kon niks raars zien. 
Hij dacht dat het aan de dataroaming lag. 
Maar die was gister aangezet door vriend van ons en is daarvoor nooit aangeweest. 
Zijn advies was om de telefoon op te sturen. 
Dat hadden anderen hier ook gedaan toch?

Lijkt me zonde om daarvoor te betalen en dan de conclusie te horen dat er niks mis is met het toestel..

Reputatie 3

Ook ik ben vanmiddag naar de winkel gegaan (Dordrecht). Hier zijn ze wel op de hoogte van het probleem, maar weten ze niet meer dan dat wij als gedupeerden via de sms ontvangen. 
 

Mijn voorstel was om een nieuw toestel te kopen, maar uiteraard niet op mijn kosten. Hoewel de ‘verkoper’ dat een zeer creatieve oplossing vond, was dat niet mogelijk. Dat had ik natuurlijk ook wel verwacht, maar goed als ze dit vaker meemaken in de winkel, zal er wellicht iets mee gedaan worden. 

 

Het rare is trouwens dat mijn bereik in Frankrijk gewoon goed was (zoals het hoort), maar in Spanje net zo dramatisch als hier in NL.

 

Ondertussen ga ik weer in spanning wachten op de volgende nietszeggende sms vanuit KPN. 

Hallo,

 

ik heb sinds juli sporadisch problemen met mijn mobiel netwerk, afgelopen maanden is het alleen maar erger geworden. Ik heb alles al geprobeerd op het forum maar het blijft gebeuren. Ik heb ook een iphone 11 en zit bij jullie als provider

 

met vriendelijke groet

al ongeveer 2 maand werkt mijn iphone 11 slecht 

internet werkt niet of slecht en

ook gebeld worden gaat slecht 

en bellen gaat slecht -   

 

Admin: verplaatst

Reputatie 2

Wat bizar dat het een zeer bekend probleem is, maar kpn hierin geen oplossingen aanbied. 
Vandaag heb ik dan ook mijn rechtsbijstand ingeschakeld. 

iphone 11 werkt nog steeds slecht geen 4G en bellen gaat slecht

iphone 11 werkt nog steeds slecht geen 4G en bellen gaat slecht

Volstrekt geen duidelijke informatie van KPN naar klanten  

Reputatie 5
Badge +2

En we zijn weer 1 week verder. Periode van wachten neemt toe, maar mijn batterijcapaciteit neemt per week af.

8 weken geleden was mijn iPhone 11 gloednieuw en dus 100% batterijcapaciteit 100%. Maar inmiddels zit mijn batterij op 93%, dat is 7% minder in iets meer dan 8 weken tijd. 
 

Het is toch van de zotte. Ze kunnen vandaag de dag raketten gericht naar asteroïde sturen om deze uit hun baan te brengen, maar een verbindingsprobleem oplossen lukt niet…

 

 

Reputatie 5
Badge +2

Wat bizar dat het een zeer bekend probleem is, maar kpn hierin geen oplossingen aanbied. 
Vandaag heb ik dan ook mijn rechtsbijstand ingeschakeld. 

Laat hier aub weten wat ze voor jou kunnen beteken. Of wat acties kunnen zijn zodat iedereen hier deze stappen kunnen ondernemen

Reputatie 2

Wat bizar dat het een zeer bekend probleem is, maar kpn hierin geen oplossingen aanbied. 
Vandaag heb ik dan ook mijn rechtsbijstand ingeschakeld. 

Laat hier aub weten wat ze voor jou kunnen beteken. Of wat acties kunnen zijn zodat iedereen hier deze stappen kunnen ondernemen

Uiteraard. Zodra ik reactie heb van mijn jurist laat ik het weten.

Reputatie 3
Badge

Wat bizar dat het een zeer bekend probleem is, maar kpn hierin geen oplossingen aanbied. 
Vandaag heb ik dan ook mijn rechtsbijstand ingeschakeld. 

Kan je laten weten wat de rechtsbijstand heeft gezegt ? 

Reputatie 2

Wat bizar dat het een zeer bekend probleem is, maar kpn hierin geen oplossingen aanbied. 
Vandaag heb ik dan ook mijn rechtsbijstand ingeschakeld. 

Kan je laten weten wat de rechtsbijstand heeft gezegt ? 
 

binnen 10 dagen krijg ik reactie Vd jurist. Zodra ik reactie heb laat ik het uiteraard weten!

Badge

Goedenavond,

Bijdeze wil ik ook melden dat ik met het probleem zit van zeer slecht 4G tot geen 4G  

mij hoop op een snelle oplossing!

 

Groet Arno

Reputatie 6
Badge +3

Goedenavond,

Bijdeze wil ik ook melden dat ik met het probleem zit van zeer slecht 4G tot geen 4G  

mij hoop op een snelle oplossing!

 

Groet Arno

Reken daar maar niet op.

ik ga al naar week 10 nu..

Reputatie 1

Ja, het begint nu toch allemaal wel erg lang te duren! 
helaas is niet iedereen zo fortuinlijk om een andere telefoon te kopen, en in combi met een abonnement zit je er gewoon aan vast… 

word tijd voor actie KPN!!!Â