Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoet. Helaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Even gebeld met Belsimpel. 

Die mevrouw heeft mij aangeraden een reset naar fabrieksinstellingen te doen en als dat niet helpt om het toestel op te sturen. 
Het zal mij benieuwen.. 

Hebben allebei gedaan. Niks hielp. 

Reputatie 4
Badge +1

Graag ook op de lijst voor SMS. Hier een drama met 4G. Hoe komen jullie aan die vergoeding? Duurt hier al bijna 4 maanden. Toestel is al opgestuurd geweest, nieuwe simkaart gehad. Niks werkt. 

 

Gr 

Het is maar de vraag of er compensatie komt vanuit KPN. Er komt alleen compensatie als de oplossing er is..

Reputatie 7
Badge +19

Jouw gegevens zijn genoteerd @arnold1108. 

Ik heb exact dit probleem. Met een iPhone SE 2e generatie. Meer mensen die deze problemen hebben met dit toestel?

 

ik heb overigens geen kpn abonnement , maar wel via kpnnetwerk

Ik heb exact dit probleem. Met een iPhone SE 2e generatie. Meer mensen die deze problemen hebben met dit toestel?

 

ik heb overigens geen kpn abonnement , maar wel via kpnnetwerk

Fabriekinstellingen teruggezet heeft niet geholpen en simkaart in een andere telefoon (iphone 10) werkte wel. Dus lijkt niet aan mijn iphone SE te liggen. 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb exact dit probleem. Met een iPhone SE 2e generatie. Meer mensen die deze problemen hebben met dit toestel?

 

ik heb overigens geen kpn abonnement , maar wel via kpnnetwerk

Hallo @Lieke91, wat akelig dat je dezelfde soort problemen ervaart met een iPhone SE. Ik wil je vragen om dan een eigen topic aan te maken hiervoor. Dit grote topic is enkel voor iPhone 11 problemen. 

Reputatie 2
Badge

Hallo kpn, mijn geduld is op!! Sinds 21 juli geen 4g en tot op heden geen oplossing! Er moet echt een deadline komen zodat de klant die nog steeds moet betalen duidelijkheid krijgt! 
graag een reactie! 

Ik heb exact dit probleem. Met een iPhone SE 2e generatie. Meer mensen die deze problemen hebben met dit toestel?

 

ik heb overigens geen kpn abonnement , maar wel via kpnnetwerk

Hallo @Lieke91, wat akelig dat je dezelfde soort problemen ervaart met een iPhone SE. Ik wil je vragen om dan een eigen topic aan te maken hiervoor. Dit grote topic is enkel voor iPhone 11 problemen. 

Bedankt voor de snelle afwimpelreactie..

Reputatie 2

Even gebeld met Belsimpel. 

Die mevrouw heeft mij aangeraden een reset naar fabrieksinstellingen te doen en als dat niet helpt om het toestel op te sturen. 
Het zal mij benieuwen.. 

Dat helpt ook niet. Heb ik 2 maanden geleden ook al gedaan.. 

Ik heb hetzelfde probleem en ik heb mijn gegevens in mijn profiel ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +9

Goh…. KPN heeft de SMS knop weer gevonden 

Reputatie 3

Ik krijg serieus net een berichtje van kpn. Sterker nog mijn man (die een oppo heeft) kreeg hetzelfde bericht. 🤔. 
Maar er staat eigenlijk nog niks in over een oplossing 😩

Reputatie 2

Zojuist SMS van KPN.. Loos smsje zonder informatie:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

Reputatie 2

En daar is de nieuwe sms.. 

 

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN


Ik geef het nog 1 maand, en dat ga ik om een nieuwe iPhone, baal er behoorlijk van aangezien dit niet op men planning stond, de 11 is niks mis mee, behalve deze onzin dat nu toch al dik 2 maanden speelt. 
En die compensatie zal er tegen de kerst nog niet zijn ben ik bang. 
Als men er na 2 maanden nog niet achter is, dan vertrouw ik er niet meer op !! 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

En daar is de nieuwe sms.. 

 

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN


Ik geef het nog 1 maand, en dat ga ik om een nieuwe iPhone, baal er behoorlijk van aangezien dit niet op men planning stond, de 11 is niks mis mee, behalve deze onzin dat nu toch al dik 2 maanden speelt. 
En die compensatie zal er tegen de kerst nog niet zijn ben ik bang. 
Als men er na 2 maanden nog niet achter is, dan vertrouw ik er niet meer op !! 

 

 

Een nietszeggende SMS, geen tussentijdse oplossing, korting nieuwe toestel oid..we worden al 2 maanden aan het lijntje gehouden. Echt schandalig! En dan maar afwachten of je ooit je abonnementskosten terugkrijgt.

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb alle belangrijke apps toch maar op mijn 7 gezet en ga de 11 wel opsturen, omdat ik toch wel benieuwd ben wat ze gaan zeggen bij het reparatiebedrijf. 
Wat denken jullie dat KPN bedoelt met degelijke oplossing? 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb hetzelfde probleem en ik heb mijn gegevens in mijn profiel ingevuld. 

Ik kom het nummer dat je hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel niet tegen in onze systemen. Gaat het om een mobiele abonnement bij KPN i.c.m een iPhone11? Zo ja, wil je dan het nummer nog eens controleren?

Ik heb hetzelfde probleem en ik heb mijn gegevens in mijn profiel ingevuld. 

Ik kom het nummer dat je hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel niet tegen in onze systemen. Gaat het om een mobiele abonnement bij KPN i.c.m een iPhone11? Zo ja, wil je dan het nummer nog eens controleren?

Er zat een typfout in het nummer; het is nu gecorrigeerd. 

Ik heb alle belangrijke apps toch maar op mijn 7 gezet en ga de 11 wel opsturen, omdat ik toch wel benieuwd ben wat ze gaan zeggen bij het reparatiebedrijf. 
Wat denken jullie dat KPN bedoelt met degelijke oplossing? 


@Charlot32 
Ik denk dat ze willen uitstralen dat ze echt serieus naar een oplossing op zoek zijn.
Ben ook wel benieuwd hoeveel man/vrouw aan het onderzoek werken. En in 2 ploegen, of misschien zelfs 24/7?
Of 1 man/vrouw die af en toe een mailtje richting Apple stuurt. Vanaf een noreply adres, waardoor het antwoord weer even duurt.
Het is toch onbestaanbaar dat stel kundige mensen, gefocust op het probleem, na 2 a 3 dagen nog geen idee heeft van waar het probleem vandaan komt en in welke richting de oplossing gezocht moet worden.
Ik heb bij heel wat niet- en semi-overheidsbedrijven gewerkt. Maar daar werd gewoon geëist dat een probleem dat klanten raakte binnen de kortste keren geanalyseerd werd. En dezelfde dag het pad naar herstel werd uitgestippeld. En de klanten werden meteen hierover geïnformeerd.

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb alle belangrijke apps toch maar op mijn 7 gezet en ga de 11 wel opsturen, omdat ik toch wel benieuwd ben wat ze gaan zeggen bij het reparatiebedrijf. 
Wat denken jullie dat KPN bedoelt met degelijke oplossing? 

Ik denk dat ze willen uitstralen dat ze echt serieus naar een oplossing op zoek zijn.
Ben ook wel benieuwd hoeveel man/vrouw aan het onderzoek werken. En in 2 ploegen, of misschien zelfs 24/7?
Of 1 man/vrouw die af en toe een mailtje richting Apple stuurt. Vanaf een noreply adres, waardoor het antwoord weer even duurt.
Het is toch onbestaanbaar dat stel kundige mensen, gefocust op het probleem, na 2 a 3 dagen nog geen idee heeft van waar het probleem vandaan komt en in welke richting de oplossing gezocht moet worden.
Ik heb bij heel wat niet- en semi-overheidsbedrijven gewerkt. Maar daar werd gewoon geëist dat een probleem dat klanten raakte binnen de kortste keren geanalyseerd werd. En dezelfde dag het pad naar herstel werd uitgestippeld. En de klanten werden meteen hierover geïnformeerd.


helemaal eens! En bij onvoldoende voortgang wordt er opgeschaald, kennis ingehuurd etc. De aanpak van KPN is zo onprofessioneel, echt ongekend. 

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb exact dit probleem. Met een iPhone SE 2e generatie. Meer mensen die deze problemen hebben met dit toestel?

 

ik heb overigens geen kpn abonnement , maar wel via kpnnetwerk

Hallo @Lieke91, wat akelig dat je dezelfde soort problemen ervaart met een iPhone SE. Ik wil je vragen om dan een eigen topic aan te maken hiervoor. Dit grote topic is enkel voor iPhone 11 problemen. 

 

@Jeroen_dB zeg je dit omdat je weet dat het technische probleem zich écht alleen op de iPhone 11 betrekt of wil je met je moderator-pet op dit topic ‘schoon’ houden (wat op zich natuurlijk terecht is). Indien het eerste, dan kan je het onderstaande vergeten. Indien het laatste, lees dan verder. :)

@Lieke91 geeft aan dat ze een iPhone SE 2e generatie heeft, oftewel de iPhone SE 2020. De iPhone SE 2020 en de iPhone 11 zijn de énige iPhones op de Europese markt die beiden (dezelfde) Intel modem chip bevatten. Alle oudere en nieuwere iPhones hebben een chip van Qualcom.

Zoals je misschien weet is de modem chip verantwoordelijk voor het maken van de verbinding met het mobiele netwerk. En precies dáár hebben onze telefoons problemen mee. Met mijn techneuten-oog zou ik dus zeggen dat de Intel modem chip op z’n minst betrokken is bij de problematiek. Het zou dus helemaal niet gek zijn dat de iPhone SE 2020 precies dezelfde problemen vertoont, want zoals ik al schreef, dezelfde modem chip als de iPhone 11.

Voordat je meer mensen een eigen topic laat maken, zou je misschien even contact met de KPN-collega’s die met het probleem bezig zijn kunnen opnemen om na te vragen of de iPhone SE 2020 eventueel ook ‘slachtoffer’ kan zijn. Dat scheelt misschien voor zowel die klanten als voor de mensen die tijd besteden in het los aangemaakte topic.

Reputatie 7

Ik ben ervan overtuigd dat de problemen op de iPhone SE 2020 exact hetzelfde zijn als die op de iPhone 11 en ik snap dan ook niet waarom KPN die twee toestellen zo gescheiden wil houden. Mijns inziens doet KPN er verstandig aan dit topic ook open te stellen voor de abonnees met een SE 2020.

Reputatie 2

Een manier om een groot probleem klein houden?

 

Hoe het werkt

Deel een groot probleem op in 2, 3 of meerdere stukken en het probleem lijkt beperkt. 
 

Is dit probleem echt alleen op dit forum bekend? 

Reputatie 6
Badge +3

Een manier om een groot probleem klein houden?

 

Hoe het werkt

Deel een groot probleem op in 2, 3 of meerdere stukken en het probleem lijkt beperkt. 
 

Is dit probleem echt alleen op dit forum bekend? 

Nee

Belde net met een medewerker voor het opzeggen van mijn abonnement. Meneer gaf aan dat het een bekend probleem was met iphone 11 en dat hij klanten met een iphone 11 adviseert om een nieuw toestel aan te schaffen. Ook schoof hij het probleem naar apple en zei hij dat het een probleem was van iphone 11 en niet van kpn. Nou dat klopt al niet, want ik ken genoeg mensen met een iphone 11 die wel gewoon normaal verbinding hebben en zij zitten niet bij KPN. Ik gaf aan dat ik dan graag een mooi aanbod wil, omdat het probleem bij hun ligt en ik hierdoor extra kosten moet maken. Meneer zei dat ze geen  korting meer mochten geven. Een beetje apart dat ze de schuld schuiven op apple en dan niet eens met een aanbod kunnen komen voor gedupeerden. Op z’n minst korting voor een nieuw abonnement willen zij niet eens geven. Echt belachelijk KPN hoe jullie met jullie klanten omgaan..