Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7

Schandalig dat KPN nog een iPhone 11 verkoopt terwijl al 2 maanden bekend was dat er problemen zijn met dit toestel op het PPN netwerk!

Maar lang niet alle iPhone 11's geven problemen, sterker nog, de kans is klein dat een nieuw aangeschafte iPhone 11 problemen gaat geven op het KPN netwerk.

Reputatie 5
Badge +2

Schandalig dat KPN nog een iPhone 11 verkoopt terwijl al 2 maanden bekend was dat er problemen zijn met dit toestel op het PPN netwerk!

Maar lang niet alle iPhone 11's geven problemen, sterker nog, de kans is klein dat een nieuw aangeschafte iPhone 11 problemen gaat geven op het KPN netwerk.

Schade aan mijn toestel en via verzekering van KPN is mijn iPhone 11 omgeruild. Lijkt mij dat KPN verzekering mijn toestel omruilde voor een nieuwe. En ik heb wel degelijk probleem met deze issue.

Dus hoe klein de kans ook is, is wel gebeurt. 
en dus zoals Holly schrijft, een schande dat KPN toestellen met problemen blijft verkopen.

Reputatie 7

Lijkt mij dat KPN verzekering mijn toestel omruilde voor een nieuwe.

Ik schrijf toch ook niet dat je met een nieuwe iPhone niet tegen deze problemen aan zou kunnen lopen?!

Reputatie 5
Badge +2

Lijkt mij dat KPN verzekering mijn toestel omruilde voor een nieuwe.

Ik schrijf toch ook niet dat je met een nieuwe iPhone niet tegen deze problemen aan zou kunnen lopen?!

Dus dan neemt KPN bewust het risico om iPhone MET problemen te verkopen. Goed verhaal 

 

Ze zouden tijdelijk, dus tot bekend is wat de problemen veroorzaakt, moeten stoppen met verkopen van iPhone 11

Reputatie 5
Badge +2

Lijkt mij dat KPN verzekering mijn toestel omruilde voor een nieuwe.

Ik schrijf toch ook niet dat je met een nieuwe iPhone niet tegen deze problemen aan zou kunnen lopen?!

Dus dan neemt KPN bewust het risico om iPhone MET problemen te verkopen. Goed verhaal 

 

Ze zouden tijdelijk, dus tot bekend is wat de problemen veroorzaakt, moeten stoppen met verkopen van iPhone 11.

Doen ze dus niet, dus vandaar schandalig 

 

Reputatie 3
Badge

Langzamerhand verdenk ik KPN ervan dat zij er echt geen oplossing voor weten en nu rustig afwachten tot iedereen er  genoeg van heeft en/of geleidelijk aan een aflopend abonnement heeft.Die stappen dan over naar een andere provider. Voor KPN is dat de goedkoopste “oplossing “. Eerlijk gezegd : als zij na 2 ½ maand nog geen oorzaak hebben is er ofwel niet goed gezocht naar een fout, zijn de techneuten niet goed genoeg of is er simpelweg geen verklaring te vinden. Dat er nu nog een verklaring gevonden wordt: die mogelijkheid wordt per dag kleiner. Kortom: nogmaals: hebben jullie een deadline gesteld? 

Reputatie 7

Eerlijk gezegd : als zij na 2 ½ maand nog geen oorzaak hebben is er ofwel niet goed gezocht naar een fout, zijn de techneuten niet goed genoeg of is er simpelweg geen verklaring te vinden.

Ik krijg meer en meer het gevoel dat de oorzaak buiten de invloedssfeer van KPN ligt en dat het KPN niet lukt voldoende druk op de andere bij dit issue betrokken partijen te leggen.

Hoe kom ik op de sms lijst?? Ik heb wel iets op mijn eigen profiel ingevuld maar weet niet of ik op de hoogte gehouden word. 

Sinds maandag 26 september over met een Iphone 11 naar KPN....had ik maar geweten welke problemen er hiermee zijn!!! Serieus geen 4g...best wel handig om te hebben hoor als je er zoveel geld voor betaald...nu maar weer terug naar eerdere provider..met alle kosten van dien..inclusief alle kosten! Hopelijk worden die gecompenseerd!

Dat is mooi zuur inderdaad 😫

Volgens mij is het probleem ook nergens duidelijk te vinden.  Alleen op dit forum.. 

Schandalig dat KPN nog een iPhone 11 verkoopt terwijl al 2 maanden bekend was dat er problemen zijn met dit toestel op het PPN netwerk!

Het was een sim only abonnement. De iPhone had ik al 😁

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SdkB, ik heb je op de lijst gezet. 

Langzamerhand verdenk ik KPN ervan dat zij er echt geen oplossing voor weten en nu rustig afwachten tot iedereen er  genoeg van heeft en/of geleidelijk aan een aflopend abonnement heeft.Die stappen dan over naar een andere provider. Voor KPN is dat de goedkoopste “oplossing “. Eerlijk gezegd : als zij na 2 ½ maand nog geen oorzaak hebben is er ofwel niet goed gezocht naar een fout, zijn de techneuten niet goed genoeg of is er simpelweg geen verklaring te vinden. Dat er nu nog een verklaring gevonden wordt: die mogelijkheid wordt per dag kleiner. Kortom: nogmaals: hebben jullie een deadline gesteld? 


Ik heb afgelopen weekend contact gehad met kpn , die heeft ‘mijn’ probleem doorgezet naar een andere afdeling. Zij was er van overtuigd dat die het konden oplossen. Binnen 3 werkdagen wordt ik gebeld, anders gaan ze mijn Sim-only abonnement maar stopzetten en stap ik over van provider. Heb nu zeker geen zin om €35 euro meer te betalen per maand om een andere mobiel en abonnement aan te schaffen bij de kpn. Dan stap ik net zo goed over en kan ik mijn mobiel behouden die nog geen 6 maanden oud is. 
 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik verwacht dat mijn collega melding heeft gemaakt bij de Technische Dienst. Zij kunnen dit niet oplossen, maar zullen je wel toevoegen zodat je ook op de hoogte gehouden wordt. 

Reputatie 4
Badge +1

Bij 538 kun je weer rekeningen indienen om te laten betalen.

Misschien moeten we onze KPN facturen bij hun indienen 🤣

Ik heb mijn profiel ingevuld. Mag ik ook op de lijst? Al tijden problemen met bereikbaarheid en gebruik dus noodgedwongen een dumbphone.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @mlinting, je staat er al op. 

Nog steeds niks...

Reputatie 2
Badge

Kpn dit duurt te lang..kom met deadline !!!!!

Reputatie 4
Badge +1

Eerlijk gezegd : als zij na 2 ½ maand nog geen oorzaak hebben is er ofwel niet goed gezocht naar een fout, zijn de techneuten niet goed genoeg of is er simpelweg geen verklaring te vinden.

Ik krijg meer en meer het gevoel dat de oorzaak buiten de invloedssfeer van KPN ligt en dat het KPN niet lukt voldoende druk op de andere bij dit issue betrokken partijen te leggen.

Als dit inderdaad zo zou zijn, dan hoop ik dat wij als klanten hierover geinformeerd worden. Ik snap dat KPN andere partijen niet in een kwaad daglicht wil zetten, maar ik weet nu echt niet waar ik aan toe ben. Is er bijvoorbeeld een oplossing in zicht of ligt het onderzoek nu stil?  Daar zou ik graag een antwoord op willen, maar die krijg ik waarschijnlijk toch niet 😔 
 

Heb mijn gegevens ingevuld, wil ook graag op de lijst om op de hoogte gehouden te worden. Begint nu wel echt heel irritant te worden. 

Reputatie 1

Vreemd allemaal als je gebruik maakt van het KPN netwerk. Nog geen 10 minuten de grens over Belgie in en een (internet werkend) 4G signaal via het netwerk ter plaatse. Frankrijk, Spanje en Andorra door en mijn iPhone schakelt tussen 4G en indien nodig 3G. Werkend internet en, niet geheel onbelangrijk, Spotify en navigatie gegevens.

Gelukkig was het na het passeren van de NL grens na 5 minuten weer over.

De E……en nu nog steeds geen bereik maar de E met alle beperkingen.   

@KPN Moderators, kunnen jullie de gegevens van mijn toestel gebruiken ? Indien nodig laat een techneut contact opnemen. (gegevens zijn immers bekend, al 8 weken….)

Badge +2

Langzamerhand verdenk ik KPN ervan dat zij er echt geen oplossing voor weten en nu rustig afwachten tot iedereen er  genoeg van heeft en/of geleidelijk aan een aflopend abonnement heeft.Die stappen dan over naar een andere provider. Voor KPN is dat de goedkoopste “oplossing “. Eerlijk gezegd : als zij na 2 ½ maand nog geen oorzaak hebben is er ofwel niet goed gezocht naar een fout, zijn de techneuten niet goed genoeg of is er simpelweg geen verklaring te vinden. Dat er nu nog een verklaring gevonden wordt: die mogelijkheid wordt per dag kleiner. Kortom: nogmaals: hebben jullie een deadline gesteld? 

Juist ze wachten en wachten totdat men het zo zat is en zelf opstapt is uiteraard goedkoper voor KPN. Of het nu aan KPN ligt of Apple je kunt mensen niet maanden aan het lijntje houden. Ik zeg het nog maar een keer massaal aangetekende brieven sturen naar KPN dat is de enige manier om ze te dwingen tot iets… Er moet altijd een deadline zijn deze moet ook gecommuniceerd worden, zo niet moet je de deadline zelf gaan creëren dit kan helaas alleen per aangetekende brief met daarin een een termijn waarin KPN moet reageren doen ze dit niet dan zijn ze in gebreken en kun je alles ontbinden en tevens een claim indienen (gelede schade etc) 

Het is natuurlijk waanzin dit uitermate slecht om je klant zo in het ongewisse te laten. Zo een groot bedrijf en dan dit. Maar ik ben er klaar mee mijn brief ligt er al en de claim volgt hahhah

Klopt het dus dat ik niet de enigste ben met een waardeloze 5G snelheid ?

Daar waar KPN beloofd een razendsnel netwerk te hebben via mobile data !

Wat een aanfluiting, na dik 12 jaar bij KPN te hebben gezeten en eigenlijk altijd wel wat te hebben gehad aan gezeik of van het kastje naar de muur gestuurd te worden zijn wij inmiddels overgestapt naar ZIGGO !

Met een internet verbinding van 24 MBIT op huis adres en al 6 jaar betalen voor 100MBIT.

Nu ook is november over naar ZIGGO met onze mobiel abonnement omdat het zo slecht is is gewoon ronduit absurd.

KPN is niet meer wat het geweest is en omdat ze zich zelf beschouwen als het grootste netwerk van Nederland doen ze helemaal niks voor bestaande klanten of problemen.

Het is echt belachelijk dat ZIGGO wel 300mbit op mijn huisadres kan leveren wat ook over de zelfde koperdraad gaat als KPN.

Data verbindingen van vrienden en collegas op 4G van ruim 200mbit en 5g zelfs 300mbit heb mijn laatst lopende telefoon abonnement van kpn 5G met een data snelheid van nog geen 40mbit en dan heb ik het nog Geens eens over de upload snelheid.

Maar om ons stil te houden krijgen we gratis 3 maanden 25GB bundel erbij !!! 

Wat heb je daar aan als je nog geen eens normaal kan internetten laat staan een film of serie kijken.

 

KPN is een aanfluiting en is zelf zo corrupt dat ze hun klanten op een slinkse wijzen meer geld van je afpakken dan dat ze service en kwaliteit aanbieden.

Ik ben blij dat mijn telefoon abonnement bijna voorbij is want ZIGGO neemt het vanzelf over (afgesproken) en dan ben ik verlost van deze waardeloze provider voor altijd.

En van je klanten moet je het hebben maar ik zal nooit en te nimmer aan vrienden en collegas kpn aanraden.

R I P kpn 

Reputatie 7
Badge +19

Heb mijn gegevens ingevuld, wil ook graag op de lijst om op de hoogte gehouden te worden. Begint nu wel echt heel irritant te worden. 

Dat begrijp ik heel goed. Ik voeg je toe aan de lijst. Zo gauw er nieuws is, ontvang je daarover een sms en delen we het hier in het topic.

 

@Robert078 Heb jij een iPhone 11 en een slechte verbinding via mobiel internet? In dat geval kan je je gegevens in je forumprofiel invullen. Het onderzoek naar de oorzaak is nog in volle gang, zoals je ook kan lezen in het bovenin vastgezette bericht. We zetten je dan op de lijst zodat je ook per sms op de hoogte gehouden wordt. Voor andere dingen zoals de internetverbinding thuis kan je een eigen topic aanmaken. 

Dag KPN,
Ik heb sinds juli amper 4G netwerk en bellen buiten gaat ook niet. Ik ben hiervoor al 2 keer bij de KPN winkel in Utrecht geweest. De eerste keer kreeg ik een nieuwe simkaart. Dit heeft niks opgelost. De tweede keer werd ik doorverwezen naar de Apple Store en kon KPN niets voor mij doen. Nu lees ik dit topic en wil ik op de hoogte gehouden worden en een beroep doen op de compensatieregeling.
Mijn gegevens staan in mijn forumprofiel. Ik ga ervan uit dat ik spoedig reactie krijg op bovenstaande en mijn gemaakte kosten voor het niet kunnen internetten en bellen, vergoed krijg.
 

Reputatie 3
Badge

KPN gaat echt nix oplossen, ze wachten net zolang totdat je er zo klaar mee bent en een ander toestel koopt of overstapt naar een andere provider! Gelukkig hebben wij Sim only en zijn overgestapt naar Vodafone. Helemaal klaar met KPN😤😡