Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Hallo,

Graag word ik ook toegevoegd aan de lijst. Sinds 21-7 ervaar ik alle problemen die in dit topic genoemd worden. Heb eerst zelf van alles geprobeerd om het op te lossen, maar zonder resultaat. In het buitenland ervaar ik geen problemen, maar zodra mijn iPhone 11 weer op het KPN netwerk zit, gaat het mis. 
svp bevestigen dat ik op de lijst sta, mocht ik nog iets anders moeten ondernemen, hoor ik het ook graag.

Dank,

AvdG

Reputatie 3
Badge

Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

Wat een gezwets! Er wordt GEEN degelijke oplossing geboden. Geen leen toestel of eerder verlengen,  maar wel gewoon iedere maand het abonnementsgeld geld incasseren. Ik snap niet dat de KPN hier mee wegkomt.

 

 

Reputatie 3
Badge

Hallo,

Graag word ik ook toegevoegd aan de lijst. Sinds 21-7 ervaar ik alle problemen die in dit topic genoemd worden. Heb eerst zelf van alles geprobeerd om het op te lossen, maar zonder resultaat. In het buitenland ervaar ik geen problemen, maar zodra mijn iPhone 11 weer op het KPN netwerk zit, gaat het mis. 
svp bevestigen dat ik op de lijst sta, mocht ik nog iets anders moeten ondernemen, hoor ik het ook graag.

Dank,

AvdG

Exact dezelfde ervaring: in het buitenland alles in orde. Eenmaal terug bij KPN, drama.

Reputatie 7
Badge +19

@Zomerprinsesje Rot dat jij hier ook last van hebt. Goed dat je het aankaart. Ik voeg je bij deze toe aan onze lijst. Dat betekent dat je voortaan ook via sms op de hoogte gehouden wordt. Zo gauw er meer bekend is hoor je het en zo gauw alles opgelost is kijken we naar de compensatie.

@AvdG Niet fijn dat je hier tegen aan loopt, goed dat je het meldt. We voegen jou ook graag toe aan de lijst. Vul je daarvoor je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je ons hier een seintje?
 

@KHM Goed dat je het laat weten. Heb jij je gegevens al bij ons achtergelaten zodat we jou ook aan de lijst kunnen toevoegen?

Reputatie 1

Hallo,

Graag word ik ook toegevoegd aan de lijst. Sinds 21-7 ervaar ik alle problemen die in dit topic genoemd worden. Heb eerst zelf van alles geprobeerd om het op te lossen, maar zonder resultaat. In het buitenland ervaar ik geen problemen, maar zodra mijn iPhone 11 weer op het KPN netwerk zit, gaat het mis. 
svp bevestigen dat ik op de lijst sta, mocht ik nog iets anders moeten ondernemen, hoor ik het ook graag.

Dank,

AvdG

Exact dezelfde ervaring: in het buitenland alles in orde. Eenmaal terug bij KPN, drama.

Hier ook de zelfde ervaring in het buitenland. Geen probleem met ontvangt en werkend 4G internet. Nog geen 5 minuten de grens over, KPN netwerk, en weer een E.

Reputatie 3
Badge

En ik krijg maar geen antwoord op mijn eerder gestelde vragen over een deadline bij kpn voor de nog steeds niet te vinden netwerkproblemen!

Badge +2

@Zomerprinsesje Rot dat jij hier ook last van hebt. Goed dat je het aankaart. Ik voeg je bij deze toe aan onze lijst. Dat betekent dat je voortaan ook via sms op de hoogte gehouden wordt. Zo gauw er meer bekend is hoor je het en zo gauw alles opgelost is kijken we naar de compensatie.

@AvdG Niet fijn dat je hier tegen aan loopt, goed dat je het meldt. We voegen jou ook graag toe aan de lijst. Vul je daarvoor je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je ons hier een seintje?
 

@KHM Goed dat je het laat weten. Heb jij je gegevens al bij ons achtergelaten zodat we jou ook aan de lijst kunnen toevoegen?

By the way!! Ik sta op de lijst maar heb nog geen 1 x een sms met update ontvangen ook weer zoiets 

Badge +2

En ik krijg maar geen antwoord op mijn eerder gestelde vragen over een deadline bij kpn voor de nog steeds niet te vinden netwerkproblemen!

Hier vraag ik ook al maanden om wat is de deadline!?!? Maar geen enkele reactie ze kunnen alleen zeggen … dat ze het niet weten. Beschamend dus!!!

@alexandra, profiel ingevuld!

Reputatie 4
Badge +1

En ik krijg maar geen antwoord op mijn eerder gestelde vragen over een deadline bij kpn voor de nog steeds niet te vinden netwerkproblemen!

Hier vraag ik ook al maanden om wat is de deadline!?!? Maar geen enkele reactie ze kunnen alleen zeggen … dat ze het niet weten. Beschamend dus!!!


echt een schande! Medelijden met de medewerkers die dit waardeloze beleid van ‘niks doen en wachten tot iedereen een nieuwe telefoon heeft’ moeten uitleggen . KPN het meest klantonvriendelijke bedrijf van Nederland! En dadelijk met trots weer zeggen hoeveel winst ze gemaakt hebben in het derde kwartaal.

Reputatie 3
Badge

@Zomerprinsesje Rot dat jij hier ook last van hebt. Goed dat je het aankaart. Ik voeg je bij deze toe aan onze lijst. Dat betekent dat je voortaan ook via sms op de hoogte gehouden wordt. Zo gauw er meer bekend is hoor je het en zo gauw alles opgelost is kijken we naar de compensatie.

@AvdG Niet fijn dat je hier tegen aan loopt, goed dat je het meldt. We voegen jou ook graag toe aan de lijst. Vul je daarvoor je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je ons hier een seintje?
 

@KHM Goed dat je het laat weten. Heb jij je gegevens al bij ons achtergelaten zodat we jou ook aan de lijst kunnen toevoegen?

By the way!! Ik sta op de lijst maar heb nog geen 1 x een sms met update ontvangen ook weer zoiets 

Zeker. Ik ben bekend bij KPN. Krijg de zelfde nietszeggende sms-jes…… wat een ellende. Wil ik parkeren in de stad….geen internet. Om gek van te worden. Even het banksaldo checken…..geen internet. Heb niet de overtuiging dat het gevoel van urgentie bij KPN op hertzelfde niveau ligt als onze behoefte om dit opgelost te krijgen. Niets klant-centraal. Zeer belabberd. Ik ga toch eens bellen met de ACM. Je weet maar nooit. Wordt vervolgd.

 

Reputatie 7
Badge +19

@alexandra, profiel ingevuld!

@AvdG Top, ik zet je gegevens op de lijst! Zo gauw er nieuws is lees je het natuurlijk hier en ontvang je voortaan ook updates via sms.

@adiadi Heb jij je gegevens al door ons op de lijst laten zetten? Zo niet, vul je dan je forumprofiel in en geef je een seintje?

 

En ik krijg maar geen antwoord op mijn eerder gestelde vragen over een deadline bij kpn voor de nog steeds niet te vinden netwerkproblemen!

Meer informatie dan in de updates, bovenin het topic, hebben we helaas niet voor je. Zo gauw er nieuws is, delen we het hier.

Badge +2

@alexandra, profiel ingevuld!

@AvdG Top, ik zet je gegevens op de lijst! Zo gauw er nieuws is lees je het natuurlijk hier en ontvang je voortaan ook updates via sms.

@adiadi Heb jij je gegevens al door ons op de lijst laten zetten? Zo niet, vul je dan je forumprofiel in en geef je een seintje?

 

En ik krijg maar geen antwoord op mijn eerder gestelde vragen over een deadline bij kpn voor de nog steeds niet te vinden netwerkproblemen!

Meer informatie dan in de updates, bovenin het topic, hebben we helaas niet voor je. Zo gauw er nieuws is, delen we het hier.

Nogmaals ik sta op de lijst maar nog geen sms met update ontvangen???

Reputatie 3

Gisteren wederom telefonisch contact gehad met KPN. Het wordt langzamerhand de omgedraaide wereld met deze provider. 

Een lotgenoot op dit forum had zijn incasso laten stopzetten (gratis gebruik maken van abonnement zo lang het probleem zich voordoet) ivm een klacht. Dit was ook mijn doelstelling. 

Ik kreeg Jelle aan de lijn. Iemand die extreem voorzichtig was met zijn antwoorden en risicovolle vragen het liefst uit de weg ging. Dit was vooral te merken toen ik aangaf dat ik nu voor iets betaal wat niet geleverd wordt door KPN. Dit was volgens hem niet zo. Het 'product’ kan gewoon geleverd worden als je je SIM-kaart in een ander toestel gebruikt. Oftewel als je geen ander toestel heb liggen, moet je kosten gaan maken voor een werkend product dat niet wordt vergoed door KPN. De kosten die KPN in dit geval zou moeten maken moeten ze naar mijn mening neerleggen bij Apple, als Apple ook daadwerkelijk de 'boosdoener’ is. Nu wordt de claim bij de consument neergelegd.

Daarnaast gaf hij aan dat de levering van het internet niet iets is wat KPN levert, maar Apple. Hoe kan dat? Mijn maandelijkse abonnementsgeld wordt geïnd door KPN en ik heb een contract met KPN?? Hier kon hij geen duidelijk antwoord op geven. 

Nu wordt ik binnen 5 werkdagen teruggebeld door de afdeling klachten over een eventueel dispuut. Ik ben benieuwd, maar ik ben zeer teleurgesteld over de manier waarop alles nu gaat. 

Badge +2

Gisteren wederom telefonisch contact gehad met KPN. Het wordt langzamerhand de omgedraaide wereld met deze provider. 

Een lotgenoot op dit forum had zijn incasso laten stopzetten (gratis gebruik maken van abonnement zo lang het probleem zich voordoet) ivm een klacht. Dit was ook mijn doelstelling. 

Ik kreeg Jelle aan de lijn. Iemand die extreem voorzichtig was met zijn antwoorden en risicovolle vragen het liefst uit de weg ging. Dit was vooral te merken toen ik aangaf dat ik nu voor iets betaal wat niet geleverd wordt door KPN. Dit was volgens hem niet zo. Het 'product’ kan gewoon geleverd worden als je je SIM-kaart in een ander toestel gebruikt. Oftewel als je geen ander toestel heb liggen, moet je kosten gaan maken voor een werkend product dat niet wordt vergoed door KPN. De kosten die KPN in dit geval zou moeten maken moeten ze naar mijn mening neerleggen bij Apple, als Apple ook daadwerkelijk de 'boosdoener’ is. Nu wordt de claim bij de consument neergelegd.

Daarnaast gaf hij aan dat de levering van het internet niet iets is wat KPN levert, maar Apple. Hoe kan dat? Mijn maandelijkse abonnementsgeld wordt geïnd door KPN en ik heb een contract met KPN?? Hier kon hij geen duidelijk antwoord op geven. 

Nu wordt ik binnen 5 werkdagen teruggebeld door de afdeling klachten over een eventueel dispuut. Ik ben benieuwd, maar ik ben zeer teleurgesteld over de manier waarop alles nu gaat. 

Beste Wesley,

 

Ik ben al 3 mnd bezig reken er maar niet op dat terugbellen!! En als ze een keer bellen krijg je hetzelfde verhaal ze kunnen niets weten niets etc etc… van het kastje naar de muur verhaal!! 
let wel het afschuiven naar Apple is makkelijk maar ook dit mag niet wij “gedupeerde” zijn een overeenkomst aangegaan met KPN dus zij zijn dan ook verantwoordelijk. KPN zal het moeten uitvechten met Apple maarrrr daar mag de klant niet de dupe van worden!! Nooit never!! 
Dit is nu al 3 mnd gaande!! 
Ik zeg het nogmaals neem contact op met:

https://www.consuwijzer.nl/
Schrijf een brief stuur deze aangetekend naar het postadres van KPN 

Dan sta je in je recht lees het even goed want wij als klant hebben rechten!!! 
Het blijft triest dat het op deze manier moet maar het is niet anders

 

Reputatie 2

Nou, deze ellende heeft lang genoeg geduurd!! Net bij Ziggo en Vodafone nieuwe abonnementen afgesloten! Klaar met KPN! Zou een perfecte houding zijn als alle gedupeerden dat zouden doen! Voor mij nóóit geen KPN meer, al moet ik overgaan naar postduiven dan nog niet! Wat een arrogantie van KPN zoals met de klanten wordt omgegaan. 

Reputatie 5
Badge +1

Heel interessant dat KPN de schuld bij Apple legt, hoe kun je dit rijmen met de telefoons die het in het buitenland wel goed doen? 😏

Zoals bekend zijn er problemen met de verbinding van KPN icm de IPhone 11. Bij mij is dat ook het geval. Sinds juli. Heb al veel werk en tijd er in gestopt maar zonder resultaat.

Ik wil ook in aanmerking komen voor de restitutie van de abonnementskosten. Heb al tig keer met de klantenservice gebeld dus die weten er van.

 

Is dit voldoende zo? Gaat het nu automatisch in orde komen met de restitutie?

En: kan ik per direct het abonnement opzeggen als ik dat wil? (als het bijvoorbeeld nog te lang duurt voordat het probleem is opgelost)

 

Admin: verplaatst naar het centrale topic over de iPhone 11

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @JulianSp, spijtig dat jij hier ook last van hebt, goed dat je het aangeeft. We hebben je reactie verplaatst naar dit algemene topic over de problemen met de verbinding op de iPhone 11. Bovenin vind je de laatste status en meer informatie. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in en geef je daarna hier een seintje? Dan voegen we je toe aan de lijst.

Beste Kpn,

 

Ik vroeg me af of er al een oplossing is voor de iPhone 11. Ik heb zelf van alles geprobeerd van e-Sim naar een normaal Sim, tot aan instellingen van mij telefoon. 
Helaas werkt het niet. Ik heb echt een telefoon nodig ik zit al vanaf juli zonder telefoon(behalve WiFi als ik thuis ben).

In afwachting op antwoord.

 

 

Reputatie 2

Heel interessant dat KPN de schuld bij Apple legt, hoe kun je dit rijmen met de telefoons die het in het buitenland wel goed doen? 😏

In Frankrijk dezelfde ellende gehad, daar ben ik door iemand naar dit topic doorverwezen!

Goedemiddag,

 

ik sta nu al een tijdje op de lijst maar heb nog niks vernomen van de compensatie. Mijn abonnement loopt gewoon door. Werd een keer gebeld door KPN om te melden dat er geen vorderingen waren maar over de compensatie kon mevrouw geen uitspraken doen. Graag verneem ik wanneer ik de kosten vanaf juli teruggestuurd krijg

Reputatie 7
Badge +19

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden. @Eline Calma 

Ik ervaar ook de genoemde klachten. Heb mijn nummer achtergelaten in mijn forumprofiel.

Hallo, net terug van een vakantie door Frankrijk en Spanje. Met Iphone 11 in Spanje kon ik alleen internetten via Orange, die nauwelijks bereik had op mijn locatie. Mijn partner heeft een Vodaphone abonnement, zij kon elke willekeurige provider kiezen, zette haar telefoon (Iphone 12) op ‘automatisch aanbieder kiezen’ en had meest Moviestar. Dat liep fantastisch. Ik kon nauwelijks de krant lezen op mijn Ipad, had 50% van de tijd geen bereik. Vreemde was dat de telefoon aangaf wel een volle 4G verbinding te hebben via een andere provider dan Orange, maar ik kon helemaal niets. Contact gehad met KPN klantenservice, waar je ook niet vrolijk van wordt (half uur wachten en vervolgens wordt de verbinding verbroken), maar volgens de medewerkster die ik na ruim een uur bellen aan de telefoon kreeg lag het aan mijn toestel……...