Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 1

@alexandra, profiel ingevuld!

@AvdG Top, ik zet je gegevens op de lijst! Zo gauw er nieuws is lees je het natuurlijk hier en ontvang je voortaan ook updates via sms.

@adiadi Heb jij je gegevens al door ons op de lijst laten zetten? Zo niet, vul je dan je forumprofiel in en geef je een seintje?

 

En ik krijg maar geen antwoord op mijn eerder gestelde vragen over een deadline bij kpn voor de nog steeds niet te vinden netwerkproblemen!

Meer informatie dan in de updates, bovenin het topic, hebben we helaas niet voor je. Zo gauw er nieuws is, delen we het hier.

@Alexandra, sta al sinds begin augustus op de lijst. 

@alexandra; Heb Forumprofiel ingevuld! 

Reputatie 7
Badge +19

Jouw gegevens heb ik op de lijst gezet @StefanBi 
@HennyHans zelfde geldt voor jou. 

Is de laatste sms wordt gezegd dat er een dagelijkse oplossing geboden wil worden. Waarom is die er dan nu nog niet? En waarom zitten wij zo lang zonder internet en bereik? Ik vindt dat als er een gezegd wordt dat er een dagelijkse oplossing geboden wil worden er ook echt een moet komen en dat het ook vermeld moet worden wat eraan komt. We zijn alweer een week verder en nog steeds niks gehoord over een dagelijkse oplossing.

Nou, deze ellende heeft lang genoeg geduurd!! Net bij Ziggo en Vodafone nieuwe abonnementen afgesloten! Klaar met KPN! Zou een perfecte houding zijn als alle gedupeerden dat zouden doen! Voor mij nóóit geen KPN meer, al moet ik overgaan naar postduiven dan nog niet! Wat een arrogantie van KPN zoals met de klanten wordt omgegaan. 

Dit overweeg ik ook te doen maar is het probleem dan opgelost? Ik blijf mijn iPhone 11 houden. Ik ben benieuwd naar je ervaring en die van anderen.

Reputatie 1

Ik begin er nu ook echt behoorlijk klaar mee te zijn!! 

Het is weer erg stil vanaf KPN…

 

Heb sinds de aanschaf van mijn Iphone 11 problemen met bellen/gebeld worden buiten de deur. Internet werkt niet of nauwelijks. KPN stuurt je van het kastje naar de muur. Winkel: bel Apple maar en anders onze klanten ‘service’ (ahem). Komen niet met een oplossing. Lees nu dat die er (nog) niet is, maar dat klanten wel gecompenseerd worden. Tegen mij werd telefonisch gezegd dat een compensatie er niet in zat (of tot het moment van melden en daarna niet meer) en dat de beste oplossing was om de simkaart in een ander toestel te stoppen (waarom kocht ik in vredesnaam een ander toestel bij KPN?). Betaal nu iedere maand € 32,- om niet te kunnen bellen/gebeld worden en niet te kunnen internetten. Kreeg wel bericht dat er binnenkort een inflatiecorrectie volgt…

Reputatie 5
Badge +2

Heb sinds de aanschaf van mijn Iphone 11 problemen met bellen/gebeld worden buiten de deur. Internet werkt niet of nauwelijks. KPN stuurt je van het kastje naar de muur. Winkel: bel Apple maar en anders onze klanten ‘service’ (ahem). Komen niet met een oplossing. Lees nu dat die er (nog) niet is, maar dat klanten wel gecompenseerd worden. Tegen mij werd telefonisch gezegd dat een compensatie er niet in zat (of tot het moment van melden en daarna niet meer) en dat de beste oplossing was om de simkaart in een ander toestel te stoppen (waarom kocht ik in vredesnaam een ander toestel bij KPN?). Betaal nu iedere maand € 32,- om niet te kunnen bellen/gebeld worden en niet te kunnen internetten. Kreeg wel bericht dat er binnenkort een inflatiecorrectie volgt…

Het is toch eigenlijk bijna crimineel te noemen dat KPN de iPhone 11 blijft verkopen ondanks dat ze weten dat er problemen zijn. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij. Tuurlijk, niet elke iPhone 11 lijkt getroffen te zijn door de problemen, maar blijkbaar worden er telefoons verkocht die de problemen gewoon hebben. Zet de handel stop KPN!

Badge +2

Heb sinds de aanschaf van mijn Iphone 11 problemen met bellen/gebeld worden buiten de deur. Internet werkt niet of nauwelijks. KPN stuurt je van het kastje naar de muur. Winkel: bel Apple maar en anders onze klanten ‘service’ (ahem). Komen niet met een oplossing. Lees nu dat die er (nog) niet is, maar dat klanten wel gecompenseerd worden. Tegen mij werd telefonisch gezegd dat een compensatie er niet in zat (of tot het moment van melden en daarna niet meer) en dat de beste oplossing was om de simkaart in een ander toestel te stoppen (waarom kocht ik in vredesnaam een ander toestel bij KPN?). Betaal nu iedere maand € 32,- om niet te kunnen bellen/gebeld worden en niet te kunnen internetten. Kreeg wel bericht dat er binnenkort een inflatiecorrectie volgt…

Het is toch eigenlijk bijna crimineel te noemen dat KPN de iPhone 11 blijft verkopen ondanks dat ze weten dat er problemen zijn. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij. Tuurlijk, niet elke iPhone 11 lijkt getroffen te zijn door de problemen, maar blijkbaar worden er telefoons verkocht die de problemen gewoon hebben. Zet de handel stop KPN!

Bizar he … walgelijk echt en we zitten reeds in oktober en nog steeds geen deadline ik vind dit uitermate kwalijk!! En gewoon blijven incasseren. Mijn woorden zijn op. Aangetekende brief verzonden deze is in ontvangst genomen 27/9 tot op heden geen reactie!?!? Ik wil jullie KPN toch adviseren te reageren zo niet zijn jullie in gebreke!! Ik zal alles ontbinden en daarna volgt een claim!! Het lijkt ze niets te doen… bizar echt 

Reputatie 2

Beste KPN,

voor zover ik begrepen heb ligt de eventuele oplossing voornamelijk bij de fabrikant van de iPhone 11. Mogelijk kunnen jullie ons, alle gedupeerden die dit forum gevonden hebben, laten helpen om de druk bij Apple proberen op te voeren. Misschien in dit forum een link plaatsen naar een Apple klachtenformulier, forum of servicepagina met het verzoek aan iedereen die deze klachten ervaart om hierop te reageren. Het is maar een idee, heb namelijk het gevoel dat er niet fulltime actie ondernomen wordt. Weet alleen niet aan welke partij dat ligt, maar aangezien KPN er ook baat bij heeft dat de oplossing prioriteit heeft neem ik aan dat we Apple moeten pushen. 

Reputatie 3
Badge

Heb sinds de aanschaf van mijn Iphone 11 problemen met bellen/gebeld worden buiten de deur. Internet werkt niet of nauwelijks. KPN stuurt je van het kastje naar de muur. Winkel: bel Apple maar en anders onze klanten ‘service’ (ahem). Komen niet met een oplossing. Lees nu dat die er (nog) niet is, maar dat klanten wel gecompenseerd worden. Tegen mij werd telefonisch gezegd dat een compensatie er niet in zat (of tot het moment van melden en daarna niet meer) en dat de beste oplossing was om de simkaart in een ander toestel te stoppen (waarom kocht ik in vredesnaam een ander toestel bij KPN?). Betaal nu iedere maand € 32,- om niet te kunnen bellen/gebeld worden en niet te kunnen internetten. Kreeg wel bericht dat er binnenkort een inflatiecorrectie volgt…

Het is toch eigenlijk bijna crimineel te noemen dat KPN de iPhone 11 blijft verkopen ondanks dat ze weten dat er problemen zijn. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij. Tuurlijk, niet elke iPhone 11 lijkt getroffen te zijn door de problemen, maar blijkbaar worden er telefoons verkocht die de problemen gewoon hebben. Zet de handel stop KPN!

Bizar he … walgelijk echt en we zitten reeds in oktober en nog steeds geen deadline ik vind dit uitermate kwalijk!! En gewoon blijven incasseren. Mijn woorden zijn op. Aangetekende brief verzonden deze is in ontvangst genomen 27/9 tot op heden geen reactie!?!? Ik wil jullie KPN toch adviseren te reageren zo niet zijn jullie in gebreke!! Ik zal alles ontbinden en daarna volgt een claim!! Het lijkt ze niets te doen… bizar echt 

Bizar inderdaad en ook respectloos

 

Sinds een maand of 2 ben ik slecht bereikbaar, kan ik regelmatig niet bellen of gebeld worden, internet schakelt continu naar edge. Waardeloos dit. Al van alles geprobeerd, zelfs harde restart of terug naar fabrieksinstellingen helpt niet. Ik heb de telefoon nodig voor mijn werk en ik ben mantelzorger dus moet in geval van nood bereikbaar zijn. Toen ik naar KPN belde kreeg ik te horen dat als het aan mijn toestel ligt, ze niets voor me kunnen betekenen. Ik overweeg dan toch maar een andere provider te gaan proberen, zou dat helpen?

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

mijn dochter heeft hier ook heel veel last van ze weet niet wat ze kan doen ze moet vaak stage lopen tot heel laat en en moet op navigatie rijden maar die doet het dan niet hierdoor is ze vaak in paniek

Badge +2

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

mijn dochter heeft hier ook heel veel last van ze weet niet wat ze kan doen ze moet vaak stage lopen tot heel laat en en moet op navigatie rijden maar die doet het dan niet hierdoor is ze vaak in paniek

Bianca dit is vreselijk!! Lieve mensen dit kan toch niet. Ik zit met dit zelfde probleem mijn zoon kan mij vaak niet bereiken omdat ik op de weg zit (werk) en dus niet bereikbaar ben!!

KPN WANNEER STOP DIT!! Straks gebeuren er nog nare dingen door deze poppenkast!! 
HET MOET KLAAR ZIJN!!

18-08-2022

Hi all, we hebben een update gekregen uit het onderzoek:

KPN heeft inmiddels diverse metingen en tests kunnen uitvoeren met een aantal ingeleverde toestellen van klanten die voornoemde problemen ervaren. Het onderzoek richt zich daarbij op toestellen van het type Apple iPhone 11.

Op dit moment maakt ons technisch team een analyse van de testresultaten. Daarbij wordt nauw samengewerkt met technici van Apple. Het resultaat van die analyse wordt spoedig verwacht.

Indien uit de analyse een grondoorzaak voor de problematiek naar voren komt, zullen wij zo spoedig mogelijk alles in het werk stellen om die oorzaak weg te nemen en de klachten op te lossen. Over de vraag hoe snel die oplossing beschikbaar zal zijn, kunnen we helaas nog geen uitspraken doen, omdat de grondoorzaak op dit moment nog niet bekend is.

Zodra over de grondoorzaak en/of mogelijke oplossing van het probleem meer duidelijkheid is, of er verdere updates te melden zijn, zullen we dat als eerste op deze plek kenbaar maken.

Goedemorgen,

Ook ik heb al weken last van dit probleem. Een tijdje een andere oude iPhone gebruikt met dezelfde simkaart en toen geen last van het probleem.
 

Kunnen jullie mij op de lijst zetten en updaten mbt een oplossing? Ik heb een telefoon van de zaak? Wordt mijn werkgever gecompenseerd? 
 

Dank en groet!

Badge +2

18-08-2022

Hi all, we hebben een update gekregen uit het onderzoek:

KPN heeft inmiddels diverse metingen en tests kunnen uitvoeren met een aantal ingeleverde toestellen van klanten die voornoemde problemen ervaren. Het onderzoek richt zich daarbij op toestellen van het type Apple iPhone 11.

Op dit moment maakt ons technisch team een analyse van de testresultaten. Daarbij wordt nauw samengewerkt met technici van Apple. Het resultaat van die analyse wordt spoedig verwacht.

Indien uit de analyse een grondoorzaak voor de problematiek naar voren komt, zullen wij zo spoedig mogelijk alles in het werk stellen om die oorzaak weg te nemen en de klachten op te lossen. Over de vraag hoe snel die oplossing beschikbaar zal zijn, kunnen we helaas nog geen uitspraken doen, omdat de grondoorzaak op dit moment nog niet bekend is.

Zodra over de grondoorzaak en/of mogelijke oplossing van het probleem meer duidelijkheid is, of er verdere updates te melden zijn, zullen we dat als eerste op deze plek kenbaar maken.

Goedemorgen,

Ook ik heb al weken last van dit probleem. Een tijdje een andere oude iPhone gebruikt met dezelfde simkaart en toen geen last van het probleem.
 

Kunnen jullie mij op de lijst zetten en updaten mbt een oplossing? Ik heb een telefoon van de zaak? Wordt mijn werkgever gecompenseerd? 
 

Dank en groet!

Tuurlijk en wederom geen deadline!!! Weer wachten!! Dit is echt belachelijk!! 
Ik ga al mijn gemaakte kosten verhalen, waanzin dit!!!

Reputatie 6
Badge +6

mijn dochter heeft hier ook heel veel last van ze weet niet wat ze kan doen ze moet vaak stage lopen tot heel laat en en moet op navigatie rijden maar die doet het dan niet hierdoor is ze vaak in paniek


Ik heb in dit topic hier al eens eerder antwoord op gegeven nav deze navigatievragen:

@biancabergs Hiermee kan je dochter alsnog navigeren zonder internetverbinding. Deze apps+kaarten installeren met een wifi verbinding.

Hieronder 2 voorbeelden die ik zelf vroeger ook gebruikte en die prima werken zonder internetverbinding.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Jories als je een zakelijk abonnement hebt zul je hiervoor bij kpn zakelijk moeten zijn. Als het contract op naam van je werkgever staat kan je werkgever hierover contact met ons opnemen!

Reputatie 7

 

mijn dochter heeft hier ook heel veel last van ze weet niet wat ze kan doen ze moet vaak stage lopen tot heel laat en en moet op navigatie rijden maar die doet het dan niet hierdoor is ze vaak in paniek


Ik heb in dit topic hier al eens eerder antwoord op gegeven nav deze navigatievragen:

@biancabergs Hiermee kan je dochter alsnog navigeren zonder internetverbinding. Deze apps+kaarten installeren met een wifi verbinding.

Hieronder 2 voorbeelden die ik zelf vroeger ook gebruikte en die prima werken zonder internetverbinding.

Ik gebruik al een paar jaar Navmii en dat bevalt uitstekend.

Het is geen TomTom qua berekening van routes maar je komt wel waar je wezen moet.

Goedemorgen @Jories als je een zakelijk abonnement hebt zul je hiervoor bij kpn zakelijk moeten zijn. Als het contract op naam van je werkgever staat kan je werkgever hierover contact met ons opnemen!

Dank! Sta ik nu wel op de lijst voor updates? Of moet ik hiervoor ook bij kpn zakelijk zijn? 

Ik wil ook graag op de hoogte gehouden worden EN in aanmerking komen voor compensatie van de kosten die ik wel maak voor een service waar ik geen gebruik van kan maken.

Reputatie 7
Badge +20

@Jories, dat loopt allemaal via zakelijk.
@TSchultenBrau ik heb je op de lijst gezet!

@Jories, dat loopt allemaal via zakelijk.
@TSchultenBrau ik heb je op de lijst gezet!

Maar is er nu al zicht op een oplossing? 
Het is toch niet normaal dat ik € 32,- per maand betaal voor een ‘dienst’ die jullie niet kunnen leveren.

Ik ben vandaag naar een kpn winkel geweest, omdat ik, ik wil zeggen maanden weinig bereik heb op mijn iPhone 11 en daardoor ook veel belangrijke telefoontjes gemist heb. Ik was niet op de hoogte dat er problemen waren met de iPhone 11 en kpn. Dat verklaart dus een hoop.. ik lees in dit forum allemaal berichten over vergoedingen van de mobiele kosten, is dit voor iedereen of moet ik hier nog iets voor doen? En is er al een datum met een oplossing bekend, want dit kan natuurlijk niet langer zo doorgaan, ik heb nu een mobiel waar ik weinig aan heb..  En ik vind dat kpn gebruikers met een iPhone 11 wel wat eerder op de hoogte had mogen stellen. Ik heb eerst nog een nieuwe simkaart en alles aangevraagd omdat ik het probleem niet begreep. 

Beste KPN, wanneer gebeurd er nou eens wat???? jullie moeten actie ondernemen. Er kunnen ook gevaarlijke situaties ontstaan. Ik woon met 3 kleine kinderen en ik kan geen eens de huisarts bellen om een afspraak te maken als er iets aan de hand is omdat de huisarts mij niet kan horen. Zo frustrerend. 

Wat gebeurd er als er iets ernstigs gebeurd en ik kan niet eens 112 bellen…..