Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hulya. Wat vervelend dat je ook netwerkproblemen ervaart op jouw iPhone 11. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Wil je jouw naam en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan voegen we jou toe aan onze lijst zodat je per sms op de hoogte wordt gehouden. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik heb sinds enige weken ook problemen met de verbinding en bereikbaar zijn. Ik heb mijn forum profiel ingevuld. Kunnen jullie mij ook op de lijst zetten? 

Ik ontvang overigens (nog?) geen sms’jes van KPN. Jullie wel?

Wie verzint dat nou weer: “We gaan je bellen… Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. ”.

Dit topic gaat er juist over dat men niet bereikbaar is…. Tenzij het dan opgelost is natuurlijk.

Wie verzint dat nou weer: “We gaan je bellen… Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. ”.

Dit topic gaat er juist over dat men niet bereikbaar is…. Tenzij het dan opgelost is natuurlijk.

Ja, hahaha

Zojuist mijn forum profiel aangevuld met gegevens ivm slechte verbinding van iphone 11! 

Al ruim 3 maanden last van grrrrrrrrr. 

@kpn kunnen jullie mij ook op de lijst zetten???

Ik ontvang nog steeds geen berichten van KPN over dit topic. Hebben jullie mij toegevoegd aan de lijst?

Ik ontvang nog steeds geen berichten van KPN over dit topic. Hebben jullie mij toegevoegd aan de lijst?

Ik vrees dat er weinig gebeurt waarover de kunnen berichten, want ik krijg ze ook niet.

Reputatie 7
Badge +16

@Roosv en @Jane96 jullie gegevens staan bij deze genoteerd. @M_T bij deze nogmaals de bevestiging dat jouw gegevens genoteerd staan.

Reputatie 4
Badge +1

Ik ontvang overigens (nog?) geen sms’jes van KPN. Jullie wel?

Ik heb in totaal 9 smsjes gehad en de laatste was gister. 
Daarin stond dus dat ze ons zullen gaan bellen. 

@KPN; ik ben gisteren aan de lijst toegevoegd maar ontvang geen sms’jes. Kan iemand dit in orde maken?

Reputatie 7
Badge +10

@Vikash Wellicht startpost even voorzien van de tekst van de laatste SMS

Ik dacht ook op de lijst te staan maar heb nog geen smsjes ontvangen. Kpn kunnen jullie dit even nakijken? Of betekent dit nu dat het probleem bij mij zich ook verergerd heeft dat sms’en nu ook al niet meer werkt? 

Reputatie 2

Waarom krijg ik geen sms’jes @KPN ik zou op de lijst staan heb heb nog geen sms’je ontvangen nog niet 1

Ik dacht ook op de lijst te staan maar heb nog geen smsjes ontvangen. Kpn kunnen jullie dit even nakijken? Of betekent dit nu dat het probleem bij mij zich ook verergerd heeft dat sms’en nu ook al niet meer werkt? 

Dat zou ook nog kunnen! Gisteren verwachtte ik een sms. Die ontving ik 4 uur later dan dat die verzonden was.

@Vlijm goed dat je het aangeeft, ik ga kijken wat wij er mee kunnen doen. 

…………………………………….

@Bart_Z 
Ben je al wat verder met mijn en andere suggesties?
Zie o.a.  blz 141

Zojuist mijn forum profiel nogmaals aangevuld. Hiervoor kreeg ik nog geen berichten via sms? Kan hier naar gekeken worden @KPN?

Mij graag toevoegen aan de lijst, vanaf augustus slecht/ geen bereik, ondertussen boos en chagrijnig!

@Roosv en @Jane96 jullie gegevens staan bij deze genoteerd. @M_T bij deze nogmaals de bevestiging dat jouw gegevens genoteerd staan.

@Shyrin_ ik hoor graag ook even de bevestiging, ik dacht dat het al gelukt was afgelopen week om op de lijst te komen (heb telefoonnummer al in profiel geupload) maar ik heb die recente sms nog niet ontvangen.

Reputatie 7

We zien een aantal berichten dat niet iedereen de meest recente sms heeft gekregen inderdaad. We zoeken uit waarom niet en daar komen we na het weekend op terug.

 

Ik kan jou niet toevoegen @Boosenchagrijnig, wij kunnen dit alleen voor KPN consumenten aansluitingen doen. Op je profiel heb je gezet dat je een Youfone abonnement hebt. Je kunt bij hun aankloppen, zij kunnen je meer vertellen over hoe zij hier mee om gaan. Wij kunnen niets voor jou doen.

 @JAcqGr ik heb ook jou op de lijst gezet.
@Ssanne daar zitten geen nadelen aan.

@JJ22, ik heb nog even gecheckt, je staat echt op de lijst dus de sms updates worden je toegestuurd.

Dat gezegd hebbende zijn er ook al weer even geen sms updates geweest.

Waarom je ze niet ontvangt heb ik niet direct een verklaring of oplossing voor. Je kunt proberen je toestel te herstarten, VoLTE uit te zetten, je toestel te resetten of anders even langs een winkel.

Ik wil je ook vragen even op je toon te letten, je zit hier op een openbaar forum, het kan soms even duren voor je reactie van ons hebt en in onze huisregels staat ook dat het niet de bedoeling is ongevraagd privéberichten te sturen. Je hebt al een waarschuwing gehad, als dit zo door blijft gaan zal een tijdelijke ban volgen.

@KPN, iets meer empathie voor de klanten die jullie al maanden in de kou laten staan zou denk ik gepast zijn! Het is een schande hoe jullie met ons omgaan.

Onvoorstelbaar, dergelijke arrogante reacties van KPN, ze denken alle macht te hebben. mijn vader is na een paar boos en gefrustreerde maar nette opmerkingen na 1 waarschuwing gewoon van dit forum geschopt en daarmee monddood gemaakt… schandalig!! De dag erna heeft hij KPN opgezegd en de Apple telefoon omgeruild voor een Samsung, want men blijft al vanaf het begin doorgaan met elkaar de schuld geven zonder zich om hun klanten te bekommeren.

Badge +2

 @JAcqGr ik heb ook jou op de lijst gezet.
@Ssanne daar zitten geen nadelen aan.

@JJ22, ik heb nog even gecheckt, je staat echt op de lijst dus de sms updates worden je toegestuurd.

Dat gezegd hebbende zijn er ook al weer even geen sms updates geweest.

Waarom je ze niet ontvangt heb ik niet direct een verklaring of oplossing voor. Je kunt proberen je toestel te herstarten, VoLTE uit te zetten, je toestel te resetten of anders even langs een winkel.

Ik wil je ook vragen even op je toon te letten, je zit hier op een openbaar forum, het kan soms even duren voor je reactie van ons hebt en in onze huisregels staat ook dat het niet de bedoeling is ongevraagd privéberichten te sturen. Je hebt al een waarschuwing gehad, als dit zo door blijft gaan zal een tijdelijke ban volgen.

@KPN, iets meer empathie voor de klanten die jullie al maanden in de kou laten staan zou denk ik gepast zijn! Het is een schande hoe jullie met ons omgaan.

Onvoorstelbaar, dergelijke arrogante reacties van KPN, ze denken alle macht te hebben. mijn vader is na een paar boos en gefrustreerde maar nette opmerkingen na 1 waarschuwing gewoon van dit forum geschopt en daarmee monddood gemaakt… schandalig!! De dag erna heeft hij KPN opgezegd en de Apple telefoon omgeruild voor een Samsung, want men blijft al vanaf het begin doorgaan met elkaar de schuld geven zonder zich om hun klanten te bekommeren.

Ja het is schandalig schaamteloos … maar ze komen een keer aan de beurt!! Karma is a bitch 😉

We zien een aantal berichten dat niet iedereen de meest recente sms heeft gekregen inderdaad. We zoeken uit waarom niet en daar komen we na het weekend op terug.

 

Ik kan jou niet toevoegen @Boosenchagrijnig, wij kunnen dit alleen voor KPN consumenten aansluitingen doen. Op je profiel heb je gezet dat je een Youfone abonnement hebt. Je kunt bij hun aankloppen, zij kunnen je meer vertellen over hoe zij hier mee om gaan. Wij kunnen niets voor jou doen.

😓 🤡

Ik ontvang overigens (nog?) geen sms’jes van KPN. Jullie wel?

ik ook niet

Reputatie 7
Badge +10

@Vikash Wellicht startpost even voorzien van de tekst van de laatste SMS

@Alexandra @Alex_P @Jasper 

 

In plaats van gebruikers hier de les te lezen lijkt het mij zinvol dat jullie oog blijven houden voor het op tijd en complete verstrekken en bijwerken van de bekende informatie in de startpost…..!

 

Begint hier echt langzaam aan een kleuterschool te worden….