Vraag

SMS notificatie over dataverbruik uitschakelen

  • 1 January 2020
  • 7 reacties
  • 397 keer bekeken

Ik zou ook graag deze berichten uitschakelen.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Annemieke, welkom op het forum. 

Ook voor jou kan ik dit in orde maken. Ga je er wel mee akkoord dat je dan ook in het buitenland geen berichten meer krijgt? Je weet in dat geval ook niet meer wanneer je extra kosten maakt bijvoorbeeld. Als dat geen probleem is, dan pas ik het aan. 

Ik hoor graag van je. 

Hi Annemieke, welkom op het forum. 

Ook voor jou kan ik dit in orde maken. Ga je er wel mee akkoord dat je dan ook in het buitenland geen berichten meer krijgt? Je weet in dat geval ook niet meer wanneer je extra kosten maakt bijvoorbeeld. Als dat geen probleem is, dan pas ik het aan. 

Ik hoor graag van je. 

Jah ga ik mee akkoord. Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +24

Top, bij deze voor je uitgezet. Uiteraard graag gedaan.

Ik zou ook graag geen sms meer willen ontvangen als ik bv 50% op mijn dataverbruik ben dat is erg vervelend vooral omdat ik de 100% nooit verbruik

Reputatie 7
Badge +24

Hi Bianca, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Vast bedankt voor het nakijken

Ik heb mijn klantnummer ,de laatste 4 cijfers van mijn bankrekening nummer, en mijn mobiele nummer erbij dit alles bij het klantnummer van mijn mobiele abonnement  

Ik hoop dat het voldoende is 

Reputatie 7
Badge +24

Dat is zeker voldoende, ik heb dit ook voor jou uitgeschakeld.