Beantwoord

Sms notificatie uitschakelen

  • 20 June 2022
  • 3 reacties
  • 260 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Dag @Alex_P, wilt u voor mijn 3 mobiele abonnementen ook de sms notitie van het dataverbruik uitschakelen?

Ook vannacht weer om 03.30 uur een sms dat er 50% verbruik werd aangegeven. Dus graag uitzetten aub! Bij voorbaat dank!

 

*Admin edit: nieuw topic aangemaakt naar aanleiding van je bericht in dit topic. . 
 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 23 June 2022, 14:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen @0011 . Dat kan ik zeker voor je in orde maken. Realiseer je dan wel dat je dergelijke meldingen dan ook niet meer in het buitenland ontvangt wat handig kan zijn om de bundel te monitoren.  Het gaat dus specifiek om de 50 procent melding dan en niet een melding wanneer de volledige bundel is verbruikt? 

Reputatie 5
Badge +4

Dag @Remco_ ,

U mag alle meldingen uitschakelen, dat willen we graag want we ervaren dit soms als erg vervelend. Zeker als die smsjes midden in de nacht komen en je lekker in je Camper ligt te slapen! Uiteraard kennen we de consequenties. Ik zou er erkentelijk voor zijn als dit volledig uitgeschakeld kan worden.

Bij voorbaat dank! 

Groet Ed

Goedemorgen @0011 . Dat kan ik zeker voor je in orde maken. Realiseer je dan wel dat je dergelijke meldingen dan ook niet meer in het buitenland ontvangt wat handig kan zijn om de bundel te monitoren.  Het gaat dus specifiek om de 50 procent melding dan en niet een melding wanneer de volledige bundel is verbruikt? 

 

Reputatie 7
Badge +13

Dag @Remco_ ,

U mag alle meldingen uitschakelen, dat willen we graag want we ervaren dit soms als erg vervelend. Zeker als die smsjes midden in de nacht komen en je lekker in je Camper ligt te slapen! Uiteraard kennen we de consequenties. Ik zou er erkentelijk voor zijn als dit volledig uitgeschakeld kan worden.

Bij voorbaat dank! 

 

Dat is inderdaad niet prettig maar ik wilde even zeker zijn :-) . Ik heb de notificaties uitgezet!