Beantwoord

Snapchat ip adres blokkade?

  • 13 June 2021
  • 37 reacties
  • 13946 keer bekeken

Badge

Hallo,

Ik heb sinds Maart een nieuwe telefoon (Iphone X refurbished) Sinds midden April wordt elk Snapchat account op mijn telefoon geblokkeerd. Ook accounts die ik aanmaak, worden gelijk geblokkeerd. Via andere telefoons kan ik wel op mijn snapchat account, dus ik denk dat het niet aan mijn snapchat account ligt, anders zou het wel op alle telefoons worden geblokkeerd. ik denk dat het aan mijn IP-adres ligt. 

Ik vind het vervelend om 2 telefoons telkens te gebruiken. Heeft iemand enig idee? Laat me alstublieft weten!
Ik heb van alles al geprobeerd. Nieuw apple id, software updates, nieuw snapchat account, snapchat opnieuw downloaden, op ander netwerk profider proberen inloggen, telefoon fabrieksinstellingen gedaan.


Hopelijk weet iemand waar dit aan ligt, en hoe ik dit kan oplossen!

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 December 2021, 12:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sharon Stuit ,

Ik adviseer je om dit probleem bij Snapchat neer te leggen. Zij kunnen die blokkade verwijderen. 
 

Als iedere abonnee van KPN waarbij zoiets speelt dat zou willen, dan moeten er heel wat  IP-adressen worden aangepast.  De kans is aanwezig dat dan later een andere abonnee dan weer last krijgt van zo’n blokkade. Dat kan KPN die andere abonnee natuurlijk niet aandoen.

Reputatie 7
Badge +24

Op 4G heb je sowieso al steeds een ander ip. Dus daarop zou het dan in ieder geval wel moeten werken.

Reputatie 7
Badge +24

Op 4G heb je sowieso al steeds een ander ip. Dus daarop zou het dan in ieder geval wel moeten werken.

Hier ben ik ook benieuwd naar. WiFi en 4G zijn verschillende IP's. 

Dit probleem heb ik nu ook. Is hier al een oplossing voor?

Reputatie 7
Badge +24

Dit probleem heb ik nu ook. Is hier al een oplossing voor?

Heb jij dit ook op beide IP's? Zowel Wifi als mobiel dus? 

Ik heb een oude iphone en een nieuwe iPhone beide op de wifi. En bij de oude telefoon heb ik wel snapchat en mijn nieuwe telefoon wordt sinds deze week mijn account geblokkeerd 

Reputatie 7
Badge +24

Maar je heb je dit ook als je je WiFi uitzet? Dus via je mobiele verbinding?

Het is toch anders. Het lijkt te liggen aan de telefoon. Want ook zonder wifi blokkeert shapchat zijn account.

 

Iemand hier ervaring mee en hoe op te lossen

Reputatie 7
Badge +24

Dat was ook mijn vermoeden, ik denk dat je hiervoor bij Snapchat zelf moet zijn om te kijken waar het aan ligt. Ik heb hier zelf geen ervaring mee. 

Is de oplossing er al? Want ik heb nu het zelfs probleem

ik heb dit ook, echt al een maand ofso, op andere telefoons doet die t wel, maar niet op mijn eigen telefoon, met en ook zonder wifi doet die t niet

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, dit ligt niet aan jullie of ons maar aan Snapchat zelf. Hier kunnen we helaas niets aan doen. 

Neem even contact met de Snapchat support zelf, Snapchat is de enige die dit kan fixen. 

maar wat moet ik schrijven naar hun ? kan iemand mjj helpen

Het verhaal uitleggen en dan krijgt u vanzelf te horen wat zij nodig hebben om een eventuele blokkade op te heffen.

maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden kunt u helpen met verwoorden

Betreft: Blokkade Snapchat

Op mijn telefoon is er op dit moment een blokkade met betrekking tot het gebruik van Snapchat. Wanneer ik wil inloggen, krijg ik de volgende melding.

Ook bij het aanmaken van een nieuw account, blijkt dat mijn telefoon zorgt voor deze blokkade. Bij een ander toestel kan ik wel inloggen.

Welke informatie heeft u nodig om mijn account te deblokkeren of welke instellingen moet ik aanpassen om op mijn huidige telefoon wel gebruik van Snapchat te kunnen maken.

 

Zoiet?

 

Reputatie 7
Badge +24

Betreft: Blokkade Snapchat

Op mijn telefoon is er op dit moment een blokkade met betrekking tot het gebruik van Snapchat. Wanneer ik wil inloggen, krijg ik de volgende melding.

Ook bij het aanmaken van een nieuw account, blijkt dat mijn telefoon zorgt voor deze blokkade. Bij een ander toestel kan ik wel inloggen.

Welke informatie heeft u nodig om mijn account te deblokkeren of welke instellingen moet ik aanpassen om op mijn huidige telefoon wel gebruik van Snapchat te kunnen maken.

 

Zoiet?

 

Dit lijkt mij meer dan prima! 

Iemand die al de oplossing had gevonden? Want ik heb precies hetzelfde probleem sinds oktober. 

Reputatie 7
Badge +24

Iemand die al de oplossing had gevonden? Want ik heb precies hetzelfde probleem sinds oktober. 

Hi Danisha, welkom hier. 

Neem even contact op met de helpdesk van Snapchat, dit ligt namelijk niet aan ons. Jeroen hierboven heeft voor het gemak een voorbeeld van een tekst gemaakt dat je kunt gebruiken als je aangeeft wat er aan de hand is. 

Betreft: Blokkade Snapchat

Op mijn telefoon is er op dit moment een blokkade met betrekking tot het gebruik van Snapchat. Wanneer ik wil inloggen, krijg ik de volgende melding.

Ook bij het aanmaken van een nieuw account, blijkt dat mijn telefoon zorgt voor deze blokkade. Bij een ander toestel kan ik wel inloggen.

Welke informatie heeft u nodig om mijn account te deblokkeren of welke instellingen moet ik aanpassen om op mijn huidige telefoon wel gebruik van Snapchat te kunnen maken.

 

Zoiet?

 

Dit lijkt mij meer dan prima! 

 

Is hier ondertussen bij iemand al reactie op gekomen van Snapchat? Dochter heeft hetzelfde voor. Ik heb bovenstaande mail verstuurd (dank aan Jeroen), maar nog geen antwoord. 

Heeft iemand toevallig al wat van snapchat gehoord? heb meerdere mails gestuurd maar krijg geen reactie van snapchat.

Ik heb al 5 maanden al geen snap is

hier nog steeds geen oplossing voor

 

 

Ik had ook dit probleem. Toen maar een andere gekocht omdat ik de hele tijd met 2 telefoons rond liep. Maar nou ben ik laatst mijn nieuwe telefoon verloren. En dus ook het simkaartje. Dus moest ik weer terug naar mijn oude telefoon (waar Snapchat het niet op deed). Een nieuwe simkaart aangevraagd met hetzelfde nummer. Ik probeerde in te loggen op Snapchat en tot mijn groote verbazing deed hij het weer zonder geblokkeerd te worden. Hij doet het nou al weer 2 dagen. Ik hoop dat hij het blijft doen. Dus bij mij was een nieuw simkaartje de oplossing. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. 

Mijn telefoon is wel helemaal terug gegaan naar fabriek instellingen en daarna het een reserve kopie weer terug gezet 

Ik heb zelfde probleem, hebben mensen al reactie van Snapchat?

weet iemand of het slim is om met een andere iPhone te wisselen en dan proberen in te loggen? Of zit dit gekoppeld aan je Apple ID?

Of moet k echt een extra telefoon gaan kopen voor Snapchat?

alvast bedankt