Beantwoord

Start factuurmaand sms'jes komen nog steeds binnen

  • 6 March 2023
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

ik heb meerdere malen verlengd, zo ook afgelopen oktober. Op 5 november kreeg ik een message dat de nieuwe factuurmaand was gestart. Op forum gelezen 0800-0402 te bellen om het uit te zetten. In november gebeld en de persoon achter dit nummer verifieerde gegevens en zou het uitzetten. Op 5 december kreeg ik toch de message. 12x gebeld op verschillende dagen en tijdstippen. Telkens was de boodschap: de wachttijd bedraagt langer… Dus op 5 januari weer de message en na bellen weer de lange wachttijd. Begin februari kreeg ik iemand te pakken en na verificatie werd ik in de wacht gezet en heb na 10 minuten het gesprek afgebroken. Op 5 februari kreeg ik weer de message maar nu om 00:11 uur. Weer gebeld en na een lang gesprek werd me aangegeven dat ik in mijnkpn, bij profiel, de keuze had om sms van KPN uit te zetten. Dit gedaan en op 5 maart kwam toch de message. Hoe dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 March 2023, 14:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @waltherp. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog steeds deze smsjes nog steeds ontvangt. Helaas kan ik jou zelf daar niet in verder helpen. Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice (0800 0402) kan mijn collega jou na een verificatie hierin verder helpen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze klantenservice jou inmiddels heeft verder geholpen hierin. 

Ik heb een lang contact gehad en er zijn meerdere settings veranderd. Ik weet echter pas op 5 april of het werkt.

Op 5 april heb ik geen bericht gehad. Het lijkt nu opgelost.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat je geen sms meer hebt ontvangen hierover.😊

Reageer