Beantwoord

Stoppen mobiel abonnement vanwege emigratie gaat niet goed

  • 23 November 2022
  • 7 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb 5 oktober 2022 een emigratie formulier ingevuld voor opzegging mobiel abonnement.  Nog steeds loopt het abonnement door. Ik heb al een aantal keer gebeld naar klantenservice maar niemand kan mij verder helpen mobiel te beëindigen. Ten einde raad vul ik nu elke dag dat opzeg formulier in voor emigratie in de hoop dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen. Want emigratie is een reden voor beëindiging abonnement. Ik vind dit eigenlijk niet meer leuk, vooral omdat ik mijn Nederlandse rekeningnummer moet behouden omdat dit ook niet te wijzigen is. Kan iemand mij. Alstublieft helpen ?

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 20 December 2022, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Buitenlands adres en welkom hier op ons forum!

Dat schiet natuurlijk niet echt op zo dus goed dat je hier melding van maakt. Ik neem aan dat je de stappen hebt gevolgd die hier worden beschreven? Ik zou graag even mee willen kijken omdat ik nu nog te weinig informatie heb om hier iets zinnigs over te zeggen. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Beste Janz bedankt voor uw reactie. Ik heb het forum formulier ingevuld en hoop dat we tot een oplossing komen. 

Alvast heel erg bedankt voor uw hulp. 

Alice van der Slikke 

 

Reputatie 7
Badge +12

Beste Janz bedankt voor uw reactie. Ik heb het forum formulier ingevuld en hoop dat we tot een oplossing komen. 

Alvast heel erg bedankt voor uw hulp. 

Alice van der Slikke 

 

Dankjewel voor het invullen van je profiel @Buitenlands adres!
Ik heb net al contact gehad met mijn collega's die verantwoordelijk zijn voor de opzeggingen en zij gaan hier dieper induiken. Zodra ze meer weten, dan laten ze mij dit weten en dan zal ik dit ook meteen aan jou terugkoppelen. Het gaat uiteindelijk in orde komen hoor maar het lijkt er op dat jouw formulieren ergens niet goed zijn verwerkt. 

Het verhaal gaat verder. 

Ik heb een bevestigingsmail gekregen van kpn. Daarin staat het volgende:

'Hierop wordt de afkoopsom tot de einddatum 17-08-2023 van uw contract in rekening gebracht'

 

Dus als ik het goed begrijp moet ik  nog 9*mijn abonnementskosten betalen terwijl ik naar het buitenland verhuist ben en hier melding van gemaakt heb bij de kpn met bijgevoegd de gevraagde formulieren.  Zou u dit na kunnen kijken?

Ik snap het niet meer 

Reputatie 7
Badge +12

Het verhaal gaat verder. 

Ik heb een bevestigingsmail gekregen van kpn. Daarin staat het volgende:

'Hierop wordt de afkoopsom tot de einddatum 17-08-2023 van uw contract in rekening gebracht'

 

Dus als ik het goed begrijp moet ik  nog 9*mijn abonnementskosten betalen terwijl ik naar het buitenland verhuist ben en hier melding van gemaakt heb bij de kpn met bijgevoegd de gevraagde formulieren.  Zou u dit na kunnen kijken?

Ik snap het niet meer 

Goedemorgen @Buitenlands adres, ik zie in jouw dossier een melding staan dat het abonnement met terugwerkende kracht is opgezegd per 23 november. Wat betreft die afkoopsom; dat stukje mag je negeren hoor.

Heel erg bedankt 

Reputatie 7
Badge +12

Heel erg bedankt 

Graag gedaan hoor :)

Mocht je hier later toch nog vragen over hebben, of mochten er onduidelijkheden zijn, laat me dit dan vooral weten!