Beantwoord

Storing mobiel bereik Brummen / Oeken

  • 9 January 2022
  • 12 reacties
  • 92 keer bekeken

Er is al een paar dagen geen mobiel bereik in Oeken (gemeente Brummen). Iemand enig idee?

icon

Beste antwoord door Bas09 19 January 2022, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hoi, welkom op het forum @Bas09 .

Wat vervelend dat het niet goed werkt.

Heb je ook buiten geen streepje? In Oeken is het bereik binnenshuis niet te garanderen. Dan kan je beter “bellen via wifi” aanzetten op je toestel.

En hoe is 't met een ander toestel of indien je nog iemand kent met kpn in je omgeving bij die persoon?

Heb je de storingschecker al … gecheckt?

http://kpn.com/storingen .

Hallo Peter, 

Mijn hele gezin heeft er last van. De buren ook… Het rare is, dat we altijd prima bereik hadden. Gaat echt om de laatste 5 dagen ofzo. Storingschecker geeft aan dat er geen storingen zijn. Wel zouden er tot 5 januari werkzaamheden zijn. 

Oh, wat lastig. Wat zegt de storingschecker?

Heb vrijdag nog 4G gebruikt in Brummen zelf (centrum) en dat ging toen prima. Maar zal andere mast zijn dan Oeken. (?)

Gebruik je thuis niet Bellen via Wifi. Dat is écht ideaal. Dan maakt je telefoon thuis niet alleen van wifi gebruik voor internet maar ook voor bellen en sms.

Dank, ik ga het nu wel activeren. Maar blijft raar dat het probleem nu ineens opduikt. Contact met KPN is ingewikkeld…

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Bas09! Goed dat je aan de bel trekt. Misschien is er gesleuteld aan de mast waardoor jullie nu minder bereik hebben. 
Heb je echt helemaal 0,0 bereik of erg slecht bereik? Is er een verschil qua bereik binnen en buiten? 
Wat voor telefoons gebruiken jullie? 

Hoi, fijn.. Bereik zit heel af en toe op 1 streepje (Apple iPhone 12) maar grootste deel van de dag op ‘geen service’. Buiten 2 streepjes. Voorheen nooit een probleem gehad. We hebben er allemaal (4 pers) last van. 

Reputatie 7
Badge +17

Hmm,, daar moet wel even naar gekeken worden. Als je het goed vindt leg ik het voor aan onze technische dienst. Kun je je gegevens eens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Hoor graag!

Ik kom er nog niet uit, geloof ik.. ik heb op je bovenstaande link geklikt, maar daar moet ik alle gegevens invullen… klopt dat?

Reputatie 7
Badge +17

Nee niet alle gegevens hoor. Dit is prima. Alle vakjes waar 'privé’ bij staat zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators. Ik ga aan de slag :blush:.

Ik heb een formulier ingediend bij de technische dienst. Binnen 10 werkdagen word je gebeld. 

Hebben jullie weer voldoende 4G bereik, @Bas09 ?

Ja, hebben keurig ingesproken bericht van een monteur ontvangen. Had te maken met nog wat werkzaamheden. Heel fijn!

 

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen @Bas09! Bedankt voor het melden :blush: