Beantwoord

Telefonisch niet bereikbaar maar ik heb wel dekking op 4G/5G?

  • 14 March 2023
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Hallo,

 

Kan iemand van mij helpen, ik heb de afgelopen 1,5 week geen service gehad. Inmiddels heb ik wel service en 4G/5G, maar nu ben ik niet bereikbaar. Kan niet bellen of gebelde worden, maar wel mobiel internetten. 
 

kan het zijn dat de e-Sim kapot is? Kunnen jullie mij helpen?

icon

Beste antwoord door Roy verh 15 March 2023, 22:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Roy verh, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Als ik het goed begrijp heb je wel data/internet, maar je kunt niet bellen of gebeld worden. Mag ik weten om welk toestel het gaat? En waar je bent? Binnen Nederland of buitenland? 

 

Dag Alex,

Dank voor je reactie. Het was in Oostenrijk, maar voor vertrek blijkbaar ook al begreep ik later. Verder beter of het de iPhone 13 Pro. Echter is het probleem inmiddels weer verdwenen, ik had de simkaart geblokkeerd via de app en daarna geheractiveerd. Vervolgens leek het niet te helpen maar kreeg in uren later ineens allemaal sms’jes en kom ik ook weer bellen. 
 

Erg vreemd maar hopelijk blijft het nu stabiel. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Roy, excuus voor de late reactie. Soms is onderstaand advies toch wel waardevol. Fijn dat het in ieder geval werkt!