Beantwoord

Telefoon besteld, vandaag besteld morgen in huis maar levering over een week

  • 27 November 2021
  • 8 reacties
  • 455 keer bekeken

Ik heb mijn abbo verlengd en een samsung besteld. Er stond vandaag besteld, morgen in huis.

Nu moet ik een bezorgafspraak maken en moet ik een week wachten?!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 December 2021, 09:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat je een week moet wachten is niks vreemd. Want dat gebeurt wel vaker helaas bij KPN. Maar bezorgafspraak maken? 

Reputatie 7

Welkom op het forum @Bernadette Vo. Als je een nieuw toestel hebt besteld kan ik me voorstellen dat je deze graag wilt hebben! Als de Samsung die je had gekozen niet op voorraad is zal die niet meteen geleverd kunnen worden. Ik weet niet welk model je precies hebt besteld, maar als je inlogt in Mijn Bestelling kan je de status van jouw bestelling zien. Is het toestel inmiddels naar je onderweg?

Nee het toestel is niet onderweg. Bij bestellen stond dat het toestel op voorraad was maar dat is dus blijkbaar geen actuele info

Reputatie 7

Wat zie je staan als je in Mijn Bestelling kijkt? En welk model heb je specifiek besteld?

De samsung s21

ik kan niet inloggen want hij geeft aan tijdelijk niet bereikbaar 

Reputatie 7

Hoe lang krijg je die melding daar al, is dat vanaf het begin of was dat gisteren opeens? Kan je ook specifieker zeggen welke S21 het is, de voorraad en verwachting kan verschillen per kleur, opslagcapaciteit etc.

Het gaat om de Samsung Galaxy S21 5G Dual-SIM 128GB, Phantom Gray. 

Reputatie 7

Dank je, ik heb voor je gekeken wanneer we een nieuwe levering van dat model verwachten. Zo te zien wordt er aan het einde van deze maand een nieuwe levering van het model toestel verwacht. Zou je jouw forumprofiel ook volledig kunnen invullen, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN? Ik wil ook even kijken of ik iets kan zien wat het niet kunnen inloggen in Mijn Bestelling kan verklaren.