Telefoonnummer of e-mailadres van Recommerce?

  • 14 March 2023
  • 8 reacties
  • 2089 keer bekeken

Badge

Heeft iemand voor mij een juist E-mailadres van Re-commerce of een telefoon nummer?

Op hun site heb ik al 3x geprobeerd een mail te versturen maar bij de controle door de optelsom in te vullen wordt ik er steeds uitgeknikkert.

Bij voorbaat geweldig bedankt ✌️

Geloof dat ze niet graag hebben dat je hun benaderd. 

Groetjes Wim 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb geen telefoonnummer voor je @Dinolog maar hoor graag wat er aan de hand is. Wellicht kan KPN als partner van Recommerce iets voor je betekenen. Zou je ook jouw forumprofiel in willen vullen. mocht je een reactie plaatsen? 

Badge

Dank je wel vj antwoord. 

Heb al een contact mail gevonden.

De fout zit hem id link die ze onder hun mail hebben staan,die werkt niet als je er op klikt.

Wel als je hem handmatig in voert. Het toestel ziet er uit als nieuw in eerste instantie kreeg ik een bod van €300,- belachelijk laag voor een S21 Ultra 256.

Maar later kwamen ze met een xtra aanbieding v Samsung die ook nog 300 actie teruggave geeft in totaal €618,-

Dat is een redelijke prijs v dit toestel.

Heb nu het toestel opgestuurd. 

Hoop niet dat die 2 aanbiedingen elkaar bijten. Hebben wel hetzelfde nummer. Maar heb een kopie id doos gedaan samen met een kopie vd aankoop bij KPN

Ben benieuwd hoe het verder gaat. Lees verhalen dat ze later nog al eens zakken met hun bod.

Ps heb mijn profiel verder ingevoerd 

Nogmaals bedankt. Hou je of hoogte

Grtjes Wim 

Badge

Gisteren antwoord gehad op de inruil van mijn gloednieuw uitziende spotless Samsung Galaxy S21 Ultra .

De bieding was €618. € 318,- voor de telefoon en €300,- bonus.

Staat id mail dat ze me asap €318,- overmaken.  Maar niet de nodige papieren hebben om het resterende bedrag v €300,- uit te betalen. 

Heb een kopie vd aankoopbon meegestuurd vsn de Samsung S23 Ultra 256 en vragen verder niet om meer aanvullende info.

Heb een mail gestuurd dat ik niet akkoord ga met enkel €318,- ,het toestel is id staat waar hij in verkeerd is zeker 600 waard.

Wat te doen verder? Kan KPN mij helpen!?

 

Admin: Reactie onder je eigen topic geplaatst

Ik heb het zelfde probleem ben al een maand bezig om de 300 euro te krijgen weet niet hoe verder.

(De bonus uitbetaling ter
hoogte van 300 € kan later
worden uitbetaald indien wij
hiervoor nog niet de
benodigde documenten
hebben ontvangen of
kunnen beoordelen. Je wordt
hierover in een separate mail
geinformeerd indien dit voor
jou van toepassing is
Bedankt voor je deelname aan het
trade-in programma
Recommerce Team) .

Heb ook een mail gehad dat ze alle documenten binnen hebben en wachten alleen op validatie van de KPN. Kpn zegt dat alles automatisch gaat en ze niks hoeven te valideren.  Dus weet niet hoe verder 

.We willen je graag laten weten dat je trade-in aanvraag is gevalideerd. De betaling ter hoogte van 186 € zal binnen enkele dagen worden voldaan.

De bonus uitbetaling ter hoogte van 300 € kan later worden uitbetaald indien wij hiervoor nog niet de benodigde documenten hebben ontvangen of kunnen beoordelen. Je wordt hierover in een separate mail geïnformeerd indien dit voor jou van toepassing is.

 

Ik heb precies hetzelfde , ik heb mijn telefoon ingeruild voor de bonus deal , anders had ik hem zelf wel kunnen verkopen voor meer dan ik tot nu toe heb gehad.

Ik heb een mail gestuurd , maar krijg geen reactie.

Pure oplichting is dit!

@kpn dit is ook jullie verantwoordelijkheid , jullie komen met de inruil deal  .

Recommerce Team is nergens te bereiken!.

Ik hoop via deze weg snel wat van jullie te horen.

Zo te zien ben ik niet het enigste die deze probleem ervaart.  Ik laat het hier zeker niet bii zitten!. 

 

Arwin mahabier

 

 

 

 

Allemaal hetzelfde probleem en dan meedelen, eens kijken wat KPN als partner van Recommerce hierin kan betekenen, ik wil Jeroen er even aan herinneren dat alle mensen een contract hebben afgesloten of hebben verlengd, dit hebben gedaan met KPN en niet met Recommerce, KPN is hierin verantwoordelijk dat al deze mensen hun inruilbonus krijgen en niemand anders. KPN GA JE VERANTWOORDELIJKHEID EENS NEMEN!!

Hier zelfde probleem zit ook te wachten op bonus van €300 

Vreemde vind ik dan als je kpn benaderd telefonisch of in de winkel ze doen alsof ze nergens van weten.

Eigenlijk is KPN dus net zon k.tbedrijf als recommerce

 

Laten wij nu heel veel daar hebben lopen.

Reputatie 1

Ook hier hetzelfde probleem. Ik heb de benodigde documenten voor een bonus van € 100 tijdig ge-upload, maar uitbetaling ho maar. Ik heb er nu een e-mail aan gewaagd via https://support-tradein-recommerce.zendesk.com/hc/nl/requests/new

Als dit niet helpt, zal ik KPN voor de bonus aanspreken. KPN verwijst immers voor trade-in naar Recommerce en is dan m.i. ook mede verantwoordelijk dat dit naar behoren afgewikkeld wordt. 

Reageer