Beantwoord

Telefoonnummer verwijderen uit voordeellijst?

  • 17 January 2022
  • 9 reacties
  • 446 keer bekeken

Badge

Waarom kan je zelf geen nr verwijderen uit je voor deel lijst kan je deze verwijderen graag vr gr marcmatser 

*Admin: 06-nummer uit openbare post weggehaald

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 17 January 2022, 03:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @MarcMatser,

Dit kun je doen via MijnKPN.

 

Als je in je ACCOUNT klikt op Producten dan staat de volgende alinea eronder:
 

Product verwijderen

Wilt u de gegevens van een product niet meer in MijnKPN zien? Dan kunt u deze ontkoppelen. Hiermee zegt u niet uw abonnement op.
Ontkoppel product

Het laatste Ontkoppel product is daarin een link. Bij mijn weten gaat dit alleen via de website-versie op laptop of pc.

Mocht dit niet lukken, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN en je 06-nummer waar het om gaat? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan een KPN moderator(s) dat eventueel voor jou verwijderen. 

Badge

Ik krijg nog steeds het nr niet weg van me prepaid

*Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Reputatie 7
Badge +22

Ik krijg nog steeds het nr niet weg van me prepaid

*Admin: samengevoegd met je bestaande topic

@MarcMatser heb je me bovenstaande bericht gelezen?

Badge

Beste @MarcMatser,

Dit kun je doen via MijnKPN.

 

Als je in je ACCOUNT klikt op Producten dan staat de volgende alinea eronder:
 

Product verwijderen

Wilt u de gegevens van een product niet meer in MijnKPN zien? Dan kunt u deze ontkoppelen. Hiermee zegt u niet uw abonnement op.
Ontkoppel product

Het laatste Ontkoppel product is daarin een link. Bij mijn weten gaat dit alleen via de website-versie op laptop of pc.

Mocht dit niet lukken, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN en je 06-nummer waar het om gaat? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan een KPN moderator(s) dat eventueel voor jou verwijderen. 


waarom moet ik dit doen of zou ik dit doen dit vraagt kpn nooit

 

*admin: opmaak aangepast

Reputatie 7
Badge +22

Dan moet je het zelf maar weten, dan kunnen we je niet verder helpen. De KPN moderators kunnen meer dingen doen dan de klantenservice, die hebben hun standaard protocol. 

Badge

Je bent niet eens van kpn

Voordeelnummers heeft bestaan van 1999 t/m 1 juli 2007. De nummers die je er op dat moment in had blijven (heb ik inmiddels wel door nav topics hier) geldig.

Alleen is het niet meer mogelijk, al bijna 15 jaar, om ze zelf te wijzigen/bewerken.

Als je voor een kpn moderator vast je profiel invult en in het vakje Persoonlijke opmerkingen het te verwijderen nummer vermeldt dan kunnen ze dat direct (laten) doen zodra ze hier zijn. Het kost natuurlijk extra tijd als je het pas invult zodra zij dit vragen….

Het forumprofiel is alleen inzichtelijk voor de moderators en jijzelf. Alles waar privé bij staat kan niemand anders zien.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @MarcMatser, welkom terug op ons forum!

Ik begrijp je vraag niet helemaal. Waar wil je precies een nummer verwijderen?
Uit je MijnKPN? Of staat er een nummer bij MB's delen (KPN Hussel/Compleet) die je daar niet wilt hebben?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!