Vraag

Tijdens activatie van de verlenging ben ik in het buitenland

  • 17 May 2022
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

Hallo,

Ik ga mijn abonnement met telefoon bij jullie verlengen. Echter op het moment van activatie van het  “nieuwe” abonnement zit ik in Tsjechie. Gaat dit problemen opleveren? Ik hoor graag van jullie

Gr. Arjan


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Arjan51,  een verlenging kan prima doorgaan als jij in het buitenland bent! Het is enkel een administratieve wijziging qua bel en databundel en qua prijs. 

Reputatie 7
Badge +21

Puur uit interesse @Jeroen_dB , maakt het nog uit als het een overgang (met nummerbehoud) vanaf een andere provider betreft? Nieuwe simkaart activeren en omwisselen spelen dan een rol.

Hallo Jereon_dB dat is lekker snel zeg, super. Maar goed stel ik ga de boel bestellen dan krijg ik de telefoon thuis gestuurd en een nieuwe sim. Vervolgens ga ik op vakantie en tijdens die vakantie wordt het abonnement geactiveerd (oude sim uit nieuwe toestel en nieuwe sim erin), ik ben en blijf dus gewoon bereikbaar en behoef verder geen actie te ondernemen. Begrijp ik dat goed.

Reputatie 7
Badge +19

Ook bij een nieuw abonnement mag dat geen problemen geven. Omwisselen van simkaart doet de klant zelf op het moment dat de oude niet meer werkt. Activatie van de nieuwe KPN simkaart, als je als klant dat niet zelf doet, dan activeren wij automatisch op een gegeven moment. @RBxx.

 

Hallo Jereon_dB dat is lekker snel zeg, super. Maar goed stel ik ga de boel bestellen dan krijg ik de telefoon thuis gestuurd en een nieuwe sim. Vervolgens ga ik op vakantie en tijdens die vakantie wordt het abonnement geactiveerd (oude sim uit nieuwe toestel en nieuwe sim erin), ik ben en blijf dus gewoon bereikbaar en behoef verder geen actie te ondernemen. Begrijp ik dat goed.

Helemaal correct. Nieuwe simkaart een nieuwe telefoon kun je al meteen gebruiken. Hoef je niet eens voor te wachten tot de einddatum van je huidige abonnement. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt @Jeroen_dB 
Ik kom volgende week zelf over met mijn 06-nummer van een andere provider naar KPN.
Buitenland is bij mij niet in het spel, want ik ben gewoon thuis. Maar goed om te weten, daar kan ik anderen weer mee helpen.