Beantwoord

Uitbetaling inruilbonus van Recommerce blijft ook bij mij uit

  • 11 May 2023
  • 18 reacties
  • 141 keer bekeken

Ik heb ook mijn inruilbonus nog steeds niet ontvangen.
Op 5-4-2023 heb ik een bevestiging gekregen dat mijn aanmelding was ontvangen. Ik heb daarna ook de documentatie gelijk aangeleverd.

Op 17 april kreeg ik de €85 inruil van de iPhone XR die ik had ingeleverd. Maar over de bonus van €150 niks meer gehoord.

Na 2 x te hebben gemaild met de klantenservice van Recommerce kreeg ik deze mail op 28-4…

 

Inmiddels is het 11 mei en heb ik de bonus van €150 nog steeds niet ontvangen.

C. (Reprise Recommerce) 

28 apr. 2023 15:23 CEST 

Hallo,
 
Ik bevestig dat de ontvangen documenten voor de bonus conform zijn.
De overboeking van 150 euro zal binnenkort plaatsvinden (onder voorbehoud van validatie door KPN).
 
Met vriendelijke groet,

 

Ik heb ook de bevestiging van uitbetaling nog niet ontvangen. Ik heb gisteren Recommerce weer een e-mail gestuurd. Maar ook e-mails beantwoorden duurt minimaal 1 week… 😵💫

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 May 2023, 20:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

@Kpn kunnen jullie niets betekenen? Want als Recommerce aangeeft dat het bij jullie ter validatie is????

Ik heb de bonus ook nog steeds niet ontvangen, het toestel is 6 april betaald. Stuur iedere dag een e-mail naar recommerce maar krijg geen antwoord. Ook kpn doet niks. Het is verschrikkelijk.

Ik heb een klacht geplaatst bij Recommerce (https://nl.trustpilot.com/review/www.recommerce.com) en kreeg ineens wel reactie. Daarna ook antwoord op de mail die ik gisteren stuurde. Het kan dus we snel. Ze gaan het navragen bij KPN. Ben benieuwd. 
Ook wel een beetje jammer dat bij iedereen die een topic opent op het forum een reactie komt van KPN en hier niet! 

Heb ik ook al gedaan maar helaas nog niks gehoord

Reputatie 7
Badge +30

Beste @RianneV24 en @Hansep, het kan helaas even duren voordat de bonus uitbetaald wordt. Hier zijn helaas meer klachten dat het lang duurt. Ik geef jullie signalen dan ook graag door. Zouden jullie hiervoor het ordernummer en trade in nummer in jullie forumprofiel willen plaatsen onder ‘persoonlijke opmerkingen'? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kan ik die ook meesturen. 

@Marcia_ Bedankt voor je reactie. Ik heb het ingevuld!

Heb ik gedaan inmiddels Marca

Reputatie 7
Badge +30

Hartelijk dank! Ik heb jullie gegevens doorgegeven en hoop binnen 4 werkdagen meer duidelijkheid te hebben. 

@Marcia_ Is er inmiddels al iets meer duidelijk?

 

Ik heb van Recommerce ook nog steeds niet gehoord.

Vandaag na zes weken weer bericht gehad van recommence dat ze nog steeds wachten op validatie van kpn. Afgelopen vrijdag contact gehad met kpn, zou na vier werkdagen opgelost moeten zijn. Het is om moedeloos van te worden. Kpn verwijst naar recommence en die verwijst naar kpn. 


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Mijn collega heeft het doorgestuurd. Ik stuur jullie nog even een privébericht met een extra vraag. 

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb alles doorgezet en hoop dat jullie snel de bonus eindelijk in ontvangst mogen nemen. Mocht dit nou eind volgende week nog niet het geval zijn, trek gerust nog eens aan de bel.

@Marcia_ 

Ik heb vandaag onderstaande mail ontvangen van Recommerce:

Je hebt alle noodzakelijke documenten voor de extra inruilwaarde ge-upload. Wij bevestigen dat de extra inruilwaarde, gekoppeld aan de trade-in, ter hoogte van € 150 € is goedgekeurd.

Zodra wij jouw inruil-product hebben ontvangen en deze aanvraag ook is afgerond, wordt de inruilwaarde (mits de staat van het product overeenkomt met de aanvraag) en de ‘extra inruilwaarde’ naar jou overgeboekt.

Indien de inruilwaarde van je trade-in al is uitgekeerd, dan krijg je de ‘extra inruilwaarde’ binnen 48 uur uitbetaald.

Marcia en RianneV24 

ik heb ook bovenstaand bericht ontvangen, ik laat het nog weten als ik daadwerkelijk de overmaking heb ontvangen

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen @RianneV24 en @Hansep! Marcia is een paar dagen vrij en ik neem dit even over van haar. We hebben inderdaad een reactie terug van de achterliggende afdeling dat dit nu is opgepakt en verwerkt. Ik ga er dan ook vanuit dat het nu in orde is :-) . Mocht er toch nog wat zijn laat het dan gerust weten!

Remco, vandaag de bonus ontvangen, bedankt marcia 

@Remco_  Ook ik heb de bonus ontvangen vandaag. Fijn! Bedankt voor het regelen.

Reputatie 7
Badge +13

Alle credits gaan naar Marcia uiteraard maar top dat alles nu geregeld is! Ik wens jullie beiden een fijne dag!