Beantwoord

Uitbetaling Recommerce nog steeds niet gedaan

  • 14 May 2023
  • 10 reacties
  • 57 keer bekeken

@Marcia_  Ik heb hetzelfde probleem en wacht ook al weken op de uitbetaling en heb de bevestiging van Recommerce al ontvangen. Zou je ook mijn gegevens willen doorgeven?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 30 May 2023, 13:41

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @vincenttenhave, welkom hier. 

Dus nog geen uitbetaling ontvangen? Heb je nog wel weer een keer contact gehad met Recommerce waar de uitbetaling blijft?

Hoi @vincenttenhave, welkom hier. 

Dus nog geen uitbetaling ontvangen? Heb je nog wel weer een keer contact gehad met Recommerce waar de uitbetaling blijft?

@Bart_Z  Zeker! Ik heb de volgende reactie ontvangen:

 

Ik kan bevestigen dat de ontvangen documenten voor de bonus correct zijn.
 
De overschrijving van 150 euro zal binnenkort plaatsvinden (onder voorbehoud van validatie door KPN).

Reputatie 7
Badge +20

Wanneer heb je die ontvangen?

@Bart_Z  op 4 mei

Reputatie 7
Badge +20

Dan moeten we ze deze week nog even de tijd geven. Heb je vrijdag nog niets gehoord. Laat het dan weten. Dan ga ik er verder achteraan. 

Reputatie 1
Badge

@Bart_Z lees hier mijn verhaal mbt het uitkeren van de bonus:

Inruilbonus van Recommerce niet ontvangen | KPN Community

Bij mijn was de trick om het KPN contract te uploaden (met het zwartmaken van je rijbewijs / paspoort nummer). Suc6  Toen kreeg ik binnen 5 dagen de goedkeuring en binnen 5 dagen (incl weekend) was het geld bijgeschreven.

@Bart_Z  Ik heb nog steeds niets gehoord en niets ontvangen. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden. Wil jij er achteraan gaan? Ik vind dit echt een hele slechte gang van zaken

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie in jouw profiel al het bestelnummer en het toestel dat je hebt ingeleverd. Kun je jouw profiel ook nog van verdere gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik het melden bij collega's en die gaan het dan verder uitzoeken met Recommerce. 

@Bart_Z  Ik heb mijn gegevens ingevuld. Wil jij er achteraan gaan?

 

Dank alvast

Reputatie 7
Badge +20

Ja dat wil ik wel, maar het is niet meer nodig. Je kan nu zelf navraag doen. Ik wil je dan ook vragen door dat te doen door dit formulier in te vullen. Dan is het meteen bij de juiste mensen. Hoor dan graag weer van je als je bericht van Recommerce hebt gehad.

Reageer