Beantwoord

Verkeerde iPhone 11 ontvangen: capaciteit klopt niet?

  • 29 November 2022
  • 14 reacties
  • 230 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, 

 

helaas is het topic gesloten over de iphone 11 omruil actie. 
maar ik heb de verkeerde capaciteit ontvangen (iphone 12 ) ipv 128 gb heb ik 64gb ontvangen. 
is er al iets duidelijk over de levertijd? 
 

ik zie namelijk niks in de post nl app verschijnen en wilde weten of het allemaal goed gegaan was. 
ik hoor het graag. 

icon

Beste antwoord door Lisannex25lvh 12 December 2022, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Lisannex25lvh, wat rot dat het nu nog steeds niet in orde is😣. Ik ga er voor je achteraan en hou je op de hoogte!

Reputatie 1
Badge

Ha @Lisannex25lvh, wat rot dat het nu nog steeds niet in orde is😣. Ik ga er voor je achteraan en hou je op de hoogte!

Super fijn! Bedankt ! 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lisannex25lvh, ik krijg van onze collega's terug dat het IMEI nummer dat je opgegeven hebt hoort bij een 64GB iPhone 11. Kan het zijn dat er daar ergens iets foutgegaan is?
Kun je anders je IMEI nummer toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven? Dan laat ik hem dubbelchecken.

Reputatie 1
Badge

Hoi @Lisannex25lvh, ik krijg van onze collega's terug dat het IMEI nummer dat je opgegeven hebt hoort bij een 64GB iPhone 11. Kan het zijn dat er daar ergens iets foutgegaan is?
Kun je anders je IMEI nummer toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven? Dan laat ik hem dubbelchecken.

Hallo, 

 

vreemd. Op mijn doosje staat gewoon 128gb en mn telefoon is ook 128gb.  Dit heb ik ook aan de telefoon zo doorgegeve.  
heb het imei nr in mijn profiel gezet, mocht dit niet voldoende zijn kan ik ook een foto maken. Met daarbij alle nr’s en codes als het niet voldoende is. 
Zou het heel fijn vinden om wel de juiste capaciteit te ontvangen omdat mijn iphone 11 bar en bar slecht bereik heeft en ik niet eens fatsoenlijk meer kan bellen. 
 

hoor graag hoe nu verder , en op welke termijn ik het juiste toestel kan ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het imeinummer en je aanbod om eventueel het één en ander te mailen.

We laten het imeinummer nu eerst dubbelchecken en op basis daarvan kunnen we kijken hoe of wat verder. Het imeinummer is bij deze doorgestuurd naar een achterliggende afdeling en we wachten een terugkoppeling vanuit hen af.

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor het imeinummer en je aanbod om eventueel het één en ander te mailen.

We laten het imeinummer nu eerst dubbelchecken en op basis daarvan kunnen we kijken hoe of wat verder. Het imeinummer is bij deze doorgestuurd naar een achterliggende afdeling en we wachten een terugkoppeling vanuit hen af.

Oke prima. 
mocht er nog iets anders nodig zijn hoor ik het graag. Heb anders ook nog het telefoon gesprek waar in alle informatie gegeven word. 
bedankt voor de moeite alvast. 
 

groetjes 

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen, 

is er al iets meer bekend?  Zou erg graag weer vooruit willen en bereikbaar zijn. En mijn iPhone 11 en verkeerd geleverde iPhone 12 retourneren en de juiste gaan gebruiken.  
hoor het graag, zit met smacht te wachten. 
 

groetjes

lisanne

Reputatie 7
Badge +30

Nog niet! Ik verwacht dat de betreffende afdeling in het weekend niet werkt. Dat betekent dat er nu 1 werkdag tussen onze laatste mail naar hen en nu zit. Hoewel ik helemaal snap dat jij dit alles veel te lang vindt duren, zou ik toch willen vragen het nog even af te wachten tot woensdag. 

Reputatie 1
Badge

Nog niet! Ik verwacht dat de betreffende afdeling in het weekend niet werkt. Dat betekent dat er nu 1 werkdag tussen onze laatste mail naar hen en nu zit. Hoewel ik helemaal snap dat jij dit alles veel te lang vindt duren, zou ik toch willen vragen het nog even af te wachten tot woensdag. 

Oke dan wacht ik nog even tot morgen af. 

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag, 

Begin van de week is mij gevraagd om tot woensdag te wachten. Het is nu woensdag, einde dag en vroeg me af of er al iets bekend was. 
ik snap dat het allemaal langer duurt , maar vind dit een beetje te. Met alle liefde en plezier stuur ik mijn niet goed werkende Iphone terug naar jullie, maar daar integen verwacht ik wel een telefoon met de zelfde hoeveelheid opslag ipv de helf minder opslaf zoals nu geleverd is. Ik zou graag gewoon weer bereikbaar zijn en bijvoorbeeld een parkeer app , of een andere betaalapp gebruiken buiten ons eigen wifi netwerk om. Ik kan niet eens parkeertransacties doen… 

graag hoor ik of er meer duidelijkheid is , ik ben het aardig beu aan het worden op het moment. 
 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb begrepen dat er een omruilafspraak gemaakt gaat worden, er wordt dus contact met jou opgenomen. Ik ga er vanuit dat dit binnen enkele dagen zal zijn. Mijn excuses dat het zo lang moet duren :-(.

Reputatie 1
Badge

Ik heb begrepen dat er een omruilafspraak gemaakt gaat worden, er wordt dus contact met jou opgenomen. Ik ga er vanuit dat dit binnen enkele dagen zal zijn. Mijn excuses dat het zo lang moet duren :-(.

Bedankt voor het antwoorden. 
fijn dat er in iedergeval omgeruild word. Hopelijk is dit snel geregeld. Bedankt voor de moeite alvast. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lisannex25lvh we krijgen net bericht dat je toestel vanochtend bezorgd is, klopt alles nu?

Reputatie 1
Badge

Hoi @Lisannex25lvh we krijgen net bericht dat je toestel vanochtend bezorgd is, klopt alles nu?

Hallo! 
 

ja zeker nu klopt alles. 
bedankt voor alle moeite. 
ga straks de telefoon installeren en probeer morgen of anders uiterlijk woensdag het verkeerd geleverde toestel + de iphone 11 op de post te doen.