Beantwoord

Verkeerde variant iPhone 12 ontvangen

  • 30 November 2022
  • 8 reacties
  • 83 keer bekeken

Goedemiddag @Marcia_ 

Vandaag heb ik de nieuwe iPhone 12 ontvangen, alleen is het degene met 64gb opslag terwijl 128gb was afgesproken. Zojuis heb ik contact opgenomen met de klantenservice maar die verwijzen mij naar de winkel? Kan ik daar de iPhone omruilen?

alvast bedankt!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 14 December 2022, 11:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag @Marcia_ 

Vandaag heb ik de nieuwe iPhone 12 ontvangen, alleen is het degene met 64gb opslag terwijl 128gb was afgesproken. Zojuis heb ik contact opgenomen met de klantenservice maar die verwijzen mij naar de winkel? Kan ik daar de iPhone omruilen?

alvast bedankt!

@Marcia_@Jeroen_dB Blijkbaar is de communicatie en de te volgen procedures bij de klantenservice nog steeds niet op orde…..🙈

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Chantal_01, welkom! Wat balen dit, zeg.. Wil jij reageren op mijn privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.

Beste @Chantal_01, welkom! Wat balen dit, zeg.. Wil jij reageren op mijn privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.

Ik heb net geregeerd op je bericht. Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +30

Ik ben er voor je achteraan gegaan en verwacht dat er binnen een paar werkdagen contact opgenomen wordt. Mocht ik onverhoopt nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Ik ben er voor je achteraan gegaan en verwacht dat er binnen een paar werkdagen contact opgenomen wordt. Mocht ik onverhoopt nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Hi @Marcia_ 

Heb je enig idee wanneer er contact wordt opgenomen? Ik heb niks meer gehoord. Wordt er een omruil afspraak gemaakt?

Reputatie 7
Badge +30

Hele goede vraag, ik heb zelf helaas ook niets vernomen en ben er voor je achteraan gegaan. Excuses dat het zo lang duurt!

Hele goede vraag, ik heb zelf helaas ook niets vernomen en ben er voor je achteraan gegaan. Excuses dat het zo lang duurt!

Er zijn weer een aantal dagen voor hij maar er is nog steeds geen contact opgenomen! Ik zou graag zsm de afgesproken telefoon alsnog ontvangen!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Chantal_01, bedankt voor het wachten. We hebben zojuist reactie gehad van onze collega's. Het IMEI nummer wat je opgegeven hebt is dat van een toestel met 64GB.