Beantwoord

Verleng voorstel van KPN per telefoon

  • 23 March 2021
  • 9 reacties
  • 1762 keer bekeken

Heer/mevrouw Kpn.com,

Op maandag 22 maart 2021 ben ik gebeld door een medewerker heer Ori (0887751101) met een voorstel voor verlenging abonnement tv/internet.

Zoals is besproken zou het voorstel van verlengaanbod per email op 22 maart 2021 worden verstrekt. Ik heb nog geen voorstel per email ontvangen van heer Ori. Wanneer kan ik dit verlengaanbod van Kpn tegemoet zien?

FACD Sam-Sin

Klant ****

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 24 March 2021, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Vervelend, zeg, dat je het aanbod nog niet via e-mail hebt mogen ontvangen! Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag of ik navraag kan doen bij mijn collega. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.

Heer/mevrouw KPN,

 

Volgens de voorwaarden is 90dagen/3mnd voor de contractdatum een overstap mogelijk.

- Per welke feitelijke datum mag de overstap dan plaatsvinden?

- Krijg ik vóór ingang van de overstapdatum (dus bij ingaan van de zgn 90 daagse/3mnd overstap) van Kpn ook nog een verlengaanbod of verlengvoorstel?

Gr

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Sam-Sin FACD. Je kunt 120 dagen voor het einde van jouw contract verlengen of overstappen naar een andere provider. Kies je hiervoor, dan gaat een verlenging of overstap in per de einddatum van jouw huidige contract. Kijk in onze verlengshop voor jouw persoonlijke verlengaanbod.

Heer/mevrouw KPN,

Ik heb via de link van het persoonlijk verlengaanbod mijn mobiel nummer ingevoerd maar ik heb de unieke SMS code niet ontvangen.

Verzoek hierbij om het verlengaanbod via e-mail te verstrekken aub.

 

Franciscus Sam-Sin

Heb je het nummer wel ingevuld met 06…. zonder spaties?

Dus niet met +316……

En ik néém aan dat je nu een kpn abonnement hebt…. Of ex-Telfort. (?)

Nummer ingevuld als 06....etc

Ik heb eerder telefonisch contact met Kpn gehad. Ben ook gebeld ivm eerdere meldingen.

Kan ik het verlengaanbod via een persoonlijke link via mijn eigen e-mail ontvangen en raadplegen? 

Ik lees je eerste bericht nog eens en je spreekt van “een overstap".

Zit je nu bij een andere provider? (dan is 't ook logisch dat je geen toegang tot de verlengshop krijgt).

Een overstap van de ene naar de andere provider wordt pas effectief op de datum na je laatste datum bij je huidige provider. Mijn advies is dan ook om pas vlak voor dat moment (ca. 1 maand ivm de maand opzegtermijn bij je huidige provider) je nieuwe abonnement bij kpn (met nummerbehoud) te regelen.

Kpn is de huidige provider. 

Okee. Dan is 't wel apart dat je de sms voor toegang tot de verlengshop niet ontvangt.

Zelf ben ik gewoon naar een echte winkel gegaan. Voor mijn nieuwe abonnement (want je 'verlengt’ feitelijk niks; je neemt een nieuw abonnement op een bestaande aansluiting/nummer). In een kpn winkel gratis. Een niet-kpn winkel mag er wat kosten voor rekenen.

Het verleng'’aanbod'’ is tegenwoordig niks anders dan een advies voor één van de Hussel vormen n.a.v. je gebruik van de laatste maanden. Geen voordeel ofzo.

Denk er aan: je nieuwe abonnement gaat pas lopen aansluitend op de einddatum van je huidige abonnement!