Beantwoord

Verlengen lukt niet, krijg geen sms met code binnen

  • 2 February 2023
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Wie kan mij hierbij helpen?

 

Ik kon vorig jaar verlengen, maar omdat mijn telefoon nog goed was heb ik dit niet gedaan. Vervolgens wil ik nu mijn abonnement verlengen, maar omdat dit op mijn moeders naam stond wou ik het nu op mijn naam hebben. Op advies van een medewerker was het beter eerst de contract overname te regelen en daarna het abonnement te verlengen. Alleen ontvang ik nu geen sms’jes meer vanuit KPN om te kunnen verlengen, terwijl ik voor de contractovername wel een verrificatie sms’je kreeg.

 

Ik ontvang verder ook gewoon andere sms’jes van andere instanties of andere sms’jes van KPN. Hoe kan ik nu mijn abonnement verlengen? 

icon

Beste antwoord door Ashenell 6 February 2023, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ashenell ,

Ik adviseer je om samen met jouw moeder naar een KPN-winkel te gaan. Daar dan de verlenging regelen. Neem jullie ID-bewijzen mee. Want ik vraag me af of de contractovername gelukt is.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ashenell, heb je het advies van Noordzee opgevolgd en is het inmiddels allemaal gelukt? Mocht de contractovername wel al gereed zijn, maar het verlengen gaat nog steeds mis, dan kan je daarvoor ook bellen met onze gratis klantenservice via 0800 - 0402 😊

Hi @Ashenell, heb je het advies van Noordzee opgevolgd en is het inmiddels allemaal gelukt? Mocht de contractovername wel al gereed zijn, maar het verlengen gaat nog steeds mis, dan kan je daarvoor ook bellen met onze gratis klantenservice via 0800 - 0402 😊


Hi Maya! 
 

Ik heb zaterdag gebeld en als het goed is moet ik mijn Iphone vandaag ontvangen. Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +20

Ah helemaal top! Heb je hem ook echt binnen gekregen vandaag @Ashenell? Zo ja, dan heel veel plezier gewenst met je nieuwe toestel 😃