Beantwoord

Voicemail beluisteren lukt niet meer, vraagt om een wachtwoord te bedenken

  • 15 May 2024
  • 5 reacties
  • 31 keer bekeken

Hoi! Ik kan mijn voicemail niet meer beluisteren. Als ik op voicemail klik vraagt hij mij een wachtwoord te bedenken en opnieuw te bevestigen. Daarna komt er een fout melding.
 

icon

Beste antwoord door Koen-Groet 17 May 2024, 14:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Koen-Groet ,

Voldoet jouw nieuwe wachtwoord aan deze voorwaarden?: 

Deze moet namelijk aan de volgende eisen voldoen

  • Vier tot tien cijfers
  • Geen identieke opeenvolgende cijfers (bijvoorbeeld 1111)
  • Geen opeenvolgende cijfers (bijvoorbeeld 1234)

Beste Noordzee, ja dat doet het. Het is ook al een eerder ingesteld wachtwoord. Ik krijg voicemail fout, probeer later opnieuw. Maar dat doet hij nu al bijna een week. 

 

Reputatie 7
Badge +28

OK, probeer anders toch even een net even wat ander wachtwoord. Mogelijk gaat het mis omdat het systeem controleert op een eerder gebruikt wachtwoord. 

Reputatie 7
Badge +13

Ik zou dan inderdaad eens een ander wachtwoord proberen Koen, zoals Noordzee aangeeft.

Het was inderdaad het wachtwoord wijzigen op deze manier (je moet eerst de voicemails die erop staan verwijderen) : 

Zo stel je een nieuwe code in:

  1. Bel 1233 of +316 1200 1233.
  2. Toets 2 om naar je instellingen te gaan.
  3. Toets 1 voor je toegangscode.
  4. Toets 1 om je toegangscode aan te passen.
  5. Kies je toegangscode van tussen de 4 en 10 cijfers en sluit af met #
  6. Je kan je toegangscode meteen gebruiken.

Dank voor de hulp. 

Reageer