Beantwoord

Voicemail beluisteren op Surface Duo 2 lukt niet. Foutmelding: Connection problem or invalid MMI code.

  • 15 May 2022
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Badge

Hoi Forum leden en KPN medewerkers. 
Ik heb sinds kort een Surface Duo 2. erg blij mee. gaandeweg ben ik tegen 2 probleempjes aangelopen. een daarvan was caller Id dat niet werkte maar dat is inmiddels opgelost door 4G bellen uit te zetten. Het tweede probleem, Waar dit topic over gaat  is als volgt. 

Ik kan niet bij mijn voicemail op de surface Duo 2.
Als ik bij mijn voice-mail wil moet ik bellen naar: “1”

als ik dat doe wordt het gesprek direct beëindigd en dan krijg ik de melding: “Verbindingsprobleem of ongeldige MMI code”

Weet iemand van jullie hier een oplossing voor?

 

 

icon

Beste antwoord door Kasuja Animation 25 May 2022, 18:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Kasuja Animation! Een makkelijkere manier om gebruik te maken van VoiceMail is door de KPN VoiceMail app te installeren. Als je liever toch op de huidige manier VoiceMail wilt gebruiken is de eerste stap het toestel helemaal uit te doen en dan weer aan te zetten. Kan je hier laten weten of een van deze 2 dingen de oplossing voor je is?

Badge

Het opnieuw opstarten heeft niet geholpen. Rare oplossing ook. Maar de app geïnstalleerd en nu is het even wachten of dat werkt. Het liefst heb ik natuurlijk dat dit gewoon werkt zoals het vanuit Microsoft  bedacht is en hoort te werken. Niet een losse app van KPN die na moet installeren.

 

Maar ja als dit via de app werkt ben ik alsnog geholpen. 

Reputatie 7
Badge +17

@Kasuja Animation ik heb het voor je doorgezet. Je krijgt zo snel mogelijk reactie. Als je nog verdere vragen hebt kan je die uiteraard hier stellen. 🙂

Reputatie 7
Badge +17

@Kasuja Animation hoe is het nu met de voicemail? Werkt alles weer? 

Badge

Hoi Bram. 

 

Via de KPN app werkt het nu prima. & hiermee ben ik ook prime geholpen. 

Via de origine route door [1] te toetsen en dan te bellen werkt (nog steeds) niet.

 

Dit is speculatie hoor maar misschien is het een voorkies nummer dat door Microsoft is voorgeprogrammeerd naar een nummer anders dan dat van KPN voicemail of het gaat naar een visuele voicemail waarbij specifiek samenwerking tussen provider en Microsoft nodig is. Net als visual voicemail op een iPhone.

 

Bij telefoon instellingen het nummer aanpassen naar dat van KPN voicemail heeft niet het gewenste resultaat gegeven. Maar zoals ik al aangaf de los te installeren KPN voicemail app werkt voor mij prima.