Beantwoord

Voicemailbericht niet terug te luisteren

  • 20 May 2022
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb vorige week een voicemail ontvangen, maar kan deze nergens terugluisteren. Ik heb een sms ontvangen dat ik een nieuw bericht had, maar als ik 1233 bel, wordt mij verteld dat mijn inbox leeg is. Ik zou deze voicemail toch heel graag willen beluisteren, kan ik hierbij geholpen worden? 

 

Mvg,

M. Kroon

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 22 May 2022, 13:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @MarisaK.

Stond er in het bericht dat je een voicemailbericht had? Of stond er dat je een gemiste oproep had?

Hoe dan ook: het voicemailbericht kan ik niet terughalen. We hebben namelijk geen toegang tot de voicemailberichten. Ook niet als ze nog wel aanwezig zijn in jouw voicemail. Dat heeft met jouw privacy te maken.

Hallo, 

Ja ik kreeg een sms met het bericht dat ik een voicemail had. Ook in de gemiste oproepen stond dat ik een voicemail had. Maar toen ik 1233 belde kreeg ik niks te horen. 

Echt jammer dat ik de voicemail niet kan beluisteren dan.

 

Mvg,

Marisa 

Reputatie 7
Badge +17

Ik weet niet door wie je gebeld bent. Maar als het een mobiel nummer was, kan je dat nummer altijd een sms’je sturen. Of je kunt het nummer direct terugbellen.