Beantwoord

Voordeelbundel Zuid-Korea werkt niet

  • 21 April 2024
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Beste KPN-medewerker,

Ik heb een extra bundel van 2000MB (alleen data) gekocht voor Zuid-Korea door VOORDEEL DATA 2000 AAN te sms-en naar 1266. Tot mijn teleurstelling zit ik momenteel in Korea, maar zonder internet (de teleurstelling zit in het laatste). Ik zie bij mijn producten dat ik nog 2000MB extra data heb, die ik niet kan gebruiken. Kunnen jullie mij aub zsm alsnog helpen aan internet, of iig geen bundels in rekening brengen? Ik heb namelijk nog een bundel in de wachtrij staan.

Ik zie via dit forum dat het probleem vaker voorkomt, en heb spijt dat ik erop vertrouwde dat het zou werken. Heb alle stappen doorlopen die hier genoemd zijn voor een mogelijke oplossing, zoals roaming aanzetten, telefoon opnieuw opstarten, netwerk handmatig kiezen. Ik hoor graag van u, KPN.

Met vriendelijke groet, Ki

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 April 2024, 14:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kiappel  welkom op onze community!
We hebben hier een handig artikel over!

Als het niet lukt je bundel te gebruiken kun je de kosten hiervan terugkrijgen. Je kunt daarover met ons bellen als de bundel ongebruikt verlopen is. Je kunt ons daarvoor bereiken op 0800-0402

Reageer