Beantwoord

Waar kan ik een Duosim aanvragen?

  • 26 November 2022
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Op de website van KPN staat dat je voor aanvraag duo-Sim moet bellen . Als je eenmaal belt zegt het voicesysteem dat je het via Mijn KPN kan bestellen. In mijn kpn heb je alleen nieuwe aanvragen en de tekst heeft het alleen maar over “nieuw” en “bij diefstal” .

Dus waar kan ik nu Duo-Sim aanvragen?


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 27 November 2022, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Op de website van KPN staat dat je voor aanvraag duo-Sim moet bellen . Als je eenmaal belt zegt het voicesysteem dat je het via Mijn KPN kan bestellen. In mijn kpn heb je alleen nieuwe aanvragen en de tekst heeft het alleen maar over “nieuw” en “bij diefstal” .

Dus waar kan ik nu Duo-Sim aanvragen?

Hallo @MAMU in de lokale KPN-winkel kun je zo een duo-som krijgen.

Denk er wel aan dat je altijd maar 1 apparaat kunt gebruiken, óf de ene óf de andere, nooit beide tegelijk.

 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jouw bericht, @MAMU!

Ik ben er heel blij mee want inderdaad, bij het willen aanvragen van een Duo simkaart kom je nu in een ‘loop’ terecht 🤔. Ik heb het zelf ook getest en het doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Ik ga er vanuit dat dit op korte termijn opgelost wordt.

Voor nu kun je inderdaad via één van onze winkels een Duo simkaart aanvragen of door te bellen, maar een andere vraag in te spreken zodat je één van mijn collega's te spreken krijgt. 
Excuses voor het ongemak!