Beantwoord

Wanneer krijg ik eindelijk de beloofde iPhone 12?

  • 7 December 2022
  • 6 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb sinds September KPN gemeld dat ik geen internet met  Iphone 11 in Duitsland heb! Heb regelmatig sms ontvangen dat KPN en Iphone aan het uitzoeken was wat het probleem is. Begin November kreeg ik een sms dat KPN mij een nieuwe IPhone 12 zal opsturen, binnen 4 weken( Eigen Iphone 11 moest worden opgestuurd naar KPN)Heb KPN regelmatig gebeld wammeer de Iphone 12 zal komen? Waarom krijg ik mijn beloofde nieuwe Iphone 12 niet! Bij de klantenservice weten ze het ook niet, ik vind dit niet kunnen, ik word aan het lijntje gehouden, men beloofd regelmatig dat er terug zal worden gebeld, nee dus, ik vind dit echt schandalig 

icon

Beste antwoord door Max1961 24 December 2022, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Max1961, welkom op ons forum. Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Meer informatie over het omruilen kun je vinden in ons verzameltopic:

 

Profiel Ingevuld

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie dat je op 3 november contact hebt gehad en dat er inderdaad aangegeven is dat er een vervangend toestel gestuurd zou worden. Maar dit is nog niet gebeurd, begrijp ik. Wil jij in je profiel ook nog het imei-nummer van jouw iPhone 11 plaatsen? Dat kan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik er voor je achteraan. 

IMEI*****************

 

Admin: verborgen

Reputatie 7
Badge +20

bedankt voor je gegevens @Max1961, ik heb onze collega's gemaild hierover. Zodra we reactie hebben zullen we dat hier met je delen!

Ik heb gisteren mijn IPhone 12 Zwart mogen ontvangen! Thanks