Vraag

Wanneer krijg ik mijn iphone 12?

  • 3 December 2022
  • 18 reacties
  • 169 keer bekeken

Beste allen,

 

Na heel veel tijd energie en geld ben ik erachter. 
op topniveau binnen apple heb ik vernomen dat KPN door een overbelasting van de antenne de iphones stuk heeft gemaakt. Hierna maakt het niet of je van provider wisselt…je antenne blijft stuk. Kortom een KPN probleem. Nu heb ik al 25 oktober een telefoontje gehad dat ik binnen 4 weken een nieuwe iphone 12 zou krijgen. GEEN REFURBISHED! 
 

Bij weer meerdere sessies aan de telefoon gehangen te hebben blijkt nu dat KPN het probleem als afgehandeld ziet omdat er een oplossing is namelijk de verstrekking van de iphone 12. Echter blijkt de uitvoering van de “oplossing” compleet in chaos te eindigen. Aangezien er geen centrale topic is creeert dit ook weer chaos. Kortom KPN wanneer komt mijn nieuwe iphone 12?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Hoi @dr87 . Er is dus al wel een gesprek geweest waarin de omruil bevestigd is? Maar je hebt nog niks ontvangen?

Zou je jouw profiel willen aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

(het verhaal over antennes is mij totaal onbekend.  En ik geloof niet dat dit de oorzaak is. Hier kan ik niks mee. )

Ja gedaan mijn profiel is bijgewerkt.

en ja op 25 oktober ben ik al gebeld en heb ik alles al doorlopen en hebben we een deal bereikt

Ik wil daarnaast nog even duidelijk maken dat KPN heeft gefaald op

 

transparantie

integriteit

communicatie

planning en logistiek

opleiden en bijsturen van personeel in de winkel/telefoon en op dit forum

 

hoe gaat KPN van dit hele fiasco leren? 

 

 

Dank voor je gegevens. Ik ga navraag doen.  Zodra ik meer weet hoor je het hier!

Ik lees over verl fouten met capaciteit vd telefoon die ingeruild  wordt. Ik heb een iphone met 256 GB

Ik heb helaas tot nu toe nog niets vernomen

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @dr87, we hebben zojuist reactie van onze collega's. Ze zijn momenteel nog voor je bezig. Zodra we meer weten hoor je van ons.

Ik snap dat er een hele keten aan vast zit maar inmiddels is het toch al sinds de zomer bezig volgens mij al ruim 5 maanden. Dus ik heb even iets meer nodig dan zodra we meer weten. 
 

ik wil nu een tijdsindicatie waar jullie je ook nog even aan vasthouden. 

Helaas vandaag ook niets vernomen

Weer een dag erbij op de teller 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb begrepen dat jij een 256 GB toestel gaat ontvangen. Wij hebben die niet voldoende ontvangen om deze meteen uit te kunnen sturen en hebben dit geëscaleerd. Ik ga er vanuit dat je het toestel alsnog snel geleverd gaat krijgen, maar ik heb helaas geen tijdsindicatie. 

Dank voor je antwoord. Dit is al iets meer uitleg waardoor je niet helemaal aan je lot word overgelaten.

ik hoop dat het spoedig mijn kant opkomt.

Ik heb helaas nog geen iphone ontvangen 

Reputatie 7
Badge +30

Dat vind ik heel rot om te lezen! Ik ben er opnieuw voor je achteraan gegaan.

Ik heb nog steeds niets ontvangen 

Reputatie 7
Badge +30

Ik helaas ook nog niet en ben er opnieuw voor je achteraan gegaan.

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik blijf dit iedere dag doen tot ik het heb.

 

ik heb ook nog niet mijn volledige compensatie ontvangen voor al die maanden dat ik dit probleem heb. Ik heb echter vandaag voor 1 maand compensatie teruggestort gekregen op mijn rekening hoe zit het hiermee?

Reputatie 7
Badge +30

De compensatie krijg je binnen drie maanden na het telefoongesprek. Wat je nu hebt gekregen is het teveel betaalde aan abonnementskosten. Je had tot 30 november betaald, maar je bent 3 november weggegaan. Dat betekent dat je nu de kosten tussen 4 en 30 november teruggekregen hebt.