Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn vervangende toestel?

  • 29 November 2022
  • 22 reacties
  • 275 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Marcia, wil je voor mij er achteraan gaan? Ik wacht al 7 weken op mijn vervangende toestel en nog steeds niets ontvangen!!!!! 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 November 2022, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

@Bianca Vervoort  De laatste interne melding is van 09-11.  Een collega schrijft dat hij het daar voor jou in werking heeft gezet.

We zullen dus nog even moeten afwachten. 

Reputatie 2
Badge

Beste kpn 

Na meerdere berichten te hebben gezonden welke telkens verwijderd worden probeer ik het op deze manier….wanneer krijg ik mijn vervangende toestel? De iPhone 12 aangezien ik al bijna een half geen 4 g heb! 

ik wacht al 7 weken! 
 

graag ontvang ik een reactie! Bvd 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic hierover

@Bianca Vervoort 

@Bianca Vervoort  De laatste interne melding is van 09-11.  Een collega schrijft dat hij het daar voor jou in werking heeft gezet.

We zullen dus nog even moeten afwachten. 

(het duurt veel te lang, dat ben ik direct met je eens.  Maar ik kan je verzekeren dat je bij de juiste afdeling in behandeling bent.)

Reputatie 2
Badge

Hallo kpn, nog 2 dagen en dan zijn de 4 weken voorbij en heb ik in totaal 7 weken gewacht op een iPhone 12 (na het telefoontje van je mag je iPhone 11 omruilen voor een iPhone 12). Willen jullie deze iPhone 12 aub op tijd aan mij verzenden (128 mb).

ik ben het wachten zat en zend jullie daarom een reminder! 
 

bvd!

Reputatie 7
Badge +30

Begrijpelijk dat je het wachten zat bent! Ik kan na de 4 weken navraag doen, dus als je vrijdag nog niets ontvangen hebt, laat je het dan weten? Dan gaan we er opnieuw achteraan. 

Reputatie 2
Badge

Waarom wachten tot vrijdag? Er is geen pakket naar mij onderweg volgens Post nl. Jullie hebben mij 7 weken geleden een iPhone 12 toegezegd, en ik heb niets….en natuurlijk al sinds 21 juli geen 4g en niet bereikbaar. 
Waarom helpt er niemand? Wat kan ik nu nog doen om hetgeen te krijgen waar ik voor betaal? 

Reputatie 2
Badge

Kpn! Vandaag zijn de 4 weken weer voorbij en wat denk je….geen iPhone 12

het zou erg fijn zijn als jullie contact leggen met degene die de verzending regelt. 
het is schande dat ik al 7 weken wacht! 

graag ontvang ik een reactie! 
bvd 

Reputatie 2
Badge

Hallo kpn, ik hang al 45 minuten aan de telefoon en ik krijg niemand te spreken!! 
wil iemand reageren en helpen? 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Bianca Vervoort, er is vandaag een melding gedaan richting onze partner die de verzending van de iPhone 12 afwikkelt. We gaan ervoor zorgen dat jij alsnog jouw iPhone 12 zal ontvangen. 

Ik begrijp heel goed jouw frustratie wat betreft de iPhone 11. 

Reputatie 2
Badge

Fijn Jeroen, wanneer krijg ik die dan? 

Reputatie 2
Badge

Ik krijg van een medewerker te horen na 1 uur aan de telefoon te hebben gehangen dat de iPhone 12 niet op voorraad is 

HALLO!!!!

dit meen je niet!!! 

Jeroen help aub 

Reputatie 7
Badge +19

De 12 is weldegelijk op voorraad. We zijn er druk mee bezig om jou de 12 te leveren.  Ik snap heel goed dat je graag antwoorden en duidelijkheid wenst, zou ik ook graag willen in jouw situatie, maar ik wil je wel vragen om niet meer te bellen met de klantenservice, dat gaat in dit geval niets opleveren en jou enkel nog gefrustreerder maken. @Bianca Vervoort 

Reputatie 2
Badge

Fijn dat het wel op voorraad is, dadelijk verzenden  en morgen in huis dan! 

Reputatie 2
Badge

Begrijpelijk dat je het wachten zat bent! Ik kan na de 4 weken navraag doen, dus als je vrijdag nog niets ontvangen hebt, laat je het dan weten? Dan gaan we er opnieuw achteraan. 

Er is nog steeds niets door mij ontvangen, 

mocht ik dinsdag niets ontvangen hebben dan gaat rechtsbijstand aan t werk!!!! 

Reputatie 7
Badge +30

Ik doe opnieuw navraag voor je, Bianca. Begrijpelijk dat de moed je inmiddels in de schoenen gezakt is. Ik hoop spoedig meer nieuws te hebben.

Reputatie 2
Badge

Hallo kpn, graag heb ik nog telefonisch contact met de jongeman die mij deze week gebeld heeft over het leveren van de iPhone 12. Aangezien hij anoniem gebeld heeft kan ik niet terugbellen. 

het is nogal belangrijk maar ga liever niet op internet aangeven waar het om gaat. 
Graag reactie! 
mvg 

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie dat er meerdere malen telefonisch contact is geweest de afgelopen week. Je mag mij wel een privébericht sturen om aan te geven waar het over gaat. 

Reputatie 2
Badge

Weer een week voorbij! Wanneer krijg ik mijn toestel? 

Ze hadden ons gemaild dat het geregeld zou worden, @Bianca Vervoort . Maar nog niet dus?  

Ik stuur ze gelijk een bericht. 

Reputatie 2
Badge

Helemaal niks…..ik ben dr echt helemaal klaar mee! 

Reputatie 7
Badge +30

Dat snap ik heel goed. Gelukkig hebben we deze keer een snelle reactie. Mijn collega geeft aan dat jouw nummer vorige week inderdaad doorgegeven is aan de partij die de toestellen uitstuurt. Zij nemen dat deze week in behandeling en het toestel gaat dus deze week de deur uit bij hen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bianca Vervoort, ik lees dat je het toestel inmiddels binnen moet hebben!