Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn vervangende simkaart?

  • 19 May 2022
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

Iemand heeft kunnen inloggen op kijn account, adres aangepast en n vervangende simkrt aangevraagd. Ik ben nu dus geblokkeerd...kpn heeft gister de fraudeur ook al kunnen blokkeren alleen wacht ik met grote spoed op mijn simkaart??

Ik heb het adres en email van die $%%& persoon....ook doorgegeven aan de kpn...wordt hier wat mee gedaan? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 May 2022, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @DebbyBB ,

Normaal ontvang je die binnen enkele werkdagen. 

Maar het heeft haast, begrijp ik.  

Loop even langs een KPN-winkel en dan krijg je direct een vervangend simkaartje mee. Dan loop jij dadelijk bellend de winkel uit! 

 

ohja..dat kan ook..dankje!

Reputatie 7

Hoi @DebbyBB, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt erg vervelend inderdaad! De snelste weg om een nieuwe simkaart aan te vragen is wat Noordzee al zegt, via een KPN winkel. Je loopt dan naar buiten met een actieve simkaart. Is dat gelukt?

Als dat niet zo is kan ik ook met je meekijken, dan gaan er een aantal werkdagen overheen zoals hij al noemde. Ik denk daarom dat de winkel voor jou de beste optie is.

Dank voor je reactie @Jasper ...kreeg vandaag n melding van Post.NL dat het onderweg is dus dan zou ik t vandaag moeten ontvangen…

Geen doen 3 dgn zonder tel..en dat door toedoen van iemand €#^%* anders!

Bedankt voor de reactie iig!

Reputatie 7
Badge +8

@DebbyBB Nu gelijk de wacht woorden goed aangepast naar iets lastigs?

 

Jaaaa zeker weten!