Beantwoord

Wat is de status van mijn contractovername?

  • 21 February 2024
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Drie weken terug heb ik een contractovername aangevraagd via het desbetreffende formulier, hierbij kreeg ik het automatische bericht dat dit zo’n vijf werkdagen zou duren. Het is nu dus drie weken later en ik heb herhaaldelijk gebeld over de status van de overname, maar heb tot op heden geen duidelijk antwoord. Kan ik ergens inzien wat de status is van mijn contractovername?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 February 2024, 13:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Ha @R1ckvA, welkom! Wat gek dat dit zo lang duurt! Jammer om te lezen dat je via mijn collega's geen duidelijk antwoord hebt gekregen. Wat hebben zij je wel verteld? Een contractovername kan maximaal 10 werkdagen duren, maar als jij aangeeft dat er al 3 weken voorbij zijn, dan is dit ook te lang.

 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de contractovername gisteren alsnog verwerkt is. Ik twijfel alleen even of het goed gaat met het telefoonnummer, dus ik laat de collega's het opnieuw controleren en aanpassen indien nodig. Hopelijk is dan alles verder in orde!

Reageer