Beantwoord

We hebben geen bereik in de omgeving van Hoek

  • 24 January 2022
  • 12 reacties
  • 126 keer bekeken

Wij hebben geen bereik hier 

(...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 27 January 2022, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Welkom op het forum.

Nooit? Of ineens niet meer?

Postcode al verwijderd dus: Amsterdam, IJburg ?

Het was altijd al erg slecht 

Maar nu hebben we niks meer 

Het betreft omgeving  hoek 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jan7665redc 

Ik zie op de Dekkingskaart 4G een grote lichte vlek tussen Hoek en Terneuzen.
Waar precies je je bevindt is dus belangrijk. 

Mogelijk kan ook onderhoud een rol spelen. 

Ja die vlek heb ik ook gezien maar het kan toch niet zo zijn dat we in nl geen bereik hebben in een gebied waar veel mensen werken 

 

En wat ik ook raar vind is dat ik hier niet eens contact over kan hebben met kpn 

Ik loop helemaal vast in de hulp topic op de site 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jan7665redc als het bereik onlangs veranderd (verslechterd) is, kan een storing of onderhoud een rol spelen. Bel dan met KPN klantenservice via 0800-0402 (gratis nummer).

edit: zijn de problemen zowel buiten- als binnenshuis? Binnen is Bellen via WiFi een alternatief.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jan7665redc , kijk ook eens naar deze website Antennekaart. Daarop zie je de locaties van de antennemasten rondom Hoek. Zo staat de dichtsbijzijnde KPN mast bij Mauritsfort aan de andere zijde van de Hoofdweg.

Wat hebben wij aan een antenne kaart 

Ik heb toch gewoon recht op bereikbaarheid 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jan7665redc, helemaal geen bereik meer dus? Zowel binnenshuis als buitenshuis niet? Elders is het wel goed? En aangezien je in de wij vorm spreekt gaat het over meerdere aansluitingen? 

Je hebt al gekeken of er een storing op de postcode gaande is? Zo niet, zou je dan jouw profiel willen voorzien van de postcode +huisnummer van de locatie waar het speelt en jouw nummer en eventueel andere nummers die ook op hetzelfde adres geregistreerd staan. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik verder op onderzoek. 

Aangezien u van kpn bent hebt u mijn nummer 

De postcode is door de admin er uit gehaald dit zal een reden hebben 

Tevens vindt ik het niet gepast om telefoon nummers van collega's hier te gaan delen 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jan7665redc 
Hier op het KPN forum is iedereen anoniem. Moderator @Bart_Z mag niet op zoek gaan in de KPN systemen zonder dat jij je bekend maakt door je gegevens (privé) in het Forum profiel te plaatsen.
Dit heeft te maken met de privacyregels (AVG). In het profiel kan alleen jij en KPN medewerkers dit zien.

Reputatie 7
Badge +20

Jouw nummer is door mijn collega verwijderd, maar helaas elders niet goed opgeslagen. Ik heb dus nog geen inzicht in jouw nummer. Dus toch de vraag om die aan jouw profiel toe te voegen. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

Ik begrijp ook dat de locatie waar het bereik slecht is jouw werklocatie is. Dan kun je ook jouw collega's vragen om even contact op te nemen, want snap heel goed dat je hun nummers niet wilt delen.